OB-BB
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 02.05.2012
- Antall liker
- 7.999
Evolution
BB
BB
Sluk;
Takk for trøstende ord, Jan - men originalkaninen har våknet igjen, kan det virke som. Får håpe han jobber for å beholde den.
På vei til Lillestrøm akkurat nå for å fraternisere med meningsfeller, så om du er mobil og kunne tenke deg en kaffe ved et utebord, høres vi.
BB
Jeg har horn her hjemme, støpt i Polycrete.... kom og se!Slukers;
Levde lenge i håpet og etterhvert i trua på ingen skulle samstemme i egendissinga over......
Lite stort har skjedd her på nuten - noen kabler reterminert og pønta med nye lisser og krymp. Ellers så har tida gått med kreativ tenkning rundt faget, skriving og argumentering.
Innimellom så er de nye høyttalerne nytt i relativt store doser.
Men i dag skjedde det noe jeg må fortelle om.
Jeg hadde invitert leverandøren av Beton Ciré til en gjennomgang av produktet og til å instruere lærere og elever i bruk av denne gugga
Vis vedlegget 319121
Vis vedlegget 319122
Vis vedlegget 319123
Vis vedlegget 319124
Betongpolymer på Portlandsementbasis - ekstremt fleksibel og hård på samme tid. Bildene er fra under og etter påføringen og jeg kommer tilbake med flere etterhvert som overflaten får det shine den skal få tilslutt.
Dette er garantert et materiale som kommer til å bli brukt i det OB-BBske hjem.
Drittøfft - mer drittøffere enn dette kommer det ikke til å bli.
BB
Kult! Er egenspekkede varianter innafor ?Tytte;
Jeg drevler litt, jeg óg - kan nesten ikke vente med å komme igang.
Tipper vi legger opp til både halvfabrikata der kjøperen kan spare atskillig på litt egeninnsats samt at det også blirnoen ferdige å få taki, innimellom - med en haug av forbehold, riktignok - vi får se hva vi får godkjenning til av Fylkeskommunen.
Stemninga hos ledelsen går så absolutt i OB's retning.
BB
Vel, jeg er en jævel på slurva- bare tenk på hvor mye interessant mange kan rundtomkringherinne.
BB