Leif;
Det eneste jeg kan tilføye, er at jeg vet hva flaggermus heter på nynorsk, men det er igjen så grovt at jeg ikke kan tilføye det, det heller.
Når jeg tenker meg om. Jeg rester min kasse.
Sluk og Vidar - takk te' dokk.
Dette er en skaubjønns hilsen til alle de som er flinke til å lodde og bore i metall og får det til å se fint ut på samme tid.
Dette er også en hilsen til alle de radioapparatene som, vi som har pessart femti, har satt ørevoks og filipenservæske fast i høyttalertrekket på.
Tre har uante muligheter hva angår farger og fjas og kan ikke dy meg for å tenke at disse kassene kan kles med karbon, folieres, finéres og som nevnt først, lakkeres i alle mulige seksie Porsche-, Ferrari- eller Astonfarger. Kabinettet kan også ganske enkelt lages i akryl - klar eller opaque eller røkfarget - eller om man er helt on the wild side, noen av de to nederste
Jeg håper at disse kassene og de jeg har vist tidligere er noe vi kan produsere på den skolen jeg jobber på. Vi har en snekkerlinje men også TO, tilrettelagt opplæring, som både kan montere, selge og forsende saker vi lager. Jeg blomstret litt rundt dette i går og skal ikke dar det videre i dag.
Poenget er at vi her har en mulighet til å gi en haug med mennesker noe skikkelig fett å holde på med samtidig som at vi andre som skal kjøpe dette, slipper unnna med atdkillig færre kroner til Kina, Italia, DHL og for de som bor nært nok, til Posten.
BB