C
Cyber
Gjest
Er litt kraftig mønster på en måte, men deilig liv i sebranoen...
JJ;
Det er de lave skuldrene som trigger meg
Røra SITTER jo ved bordet............. selvinnsikt Jan.... SelvinsiktDet skal brått bli varmere neste gang dersom ikke røra kommer på bordet
OK da - men kun dersom du inhalerer!!Snille Sluket;
Denne blemma blir ikke glemt..................
Skal be om tilgivelse når jeg slipper kveldsbønna og trekke dyna godt over skallen.
Holder det som botshandling?
BB
Å? Så da ikke deg der... selveste verdensrøra!Røra SITTER jo ved bordet............. selvinnsikt Jan.... SelvinsiktDet skal brått bli varmere neste gang dersom ikke røra kommer på bordet
Det prøvde vi - likte det best med diskanten nedeBTW, kom på en smartere måte å flytte diskanten på, OB - istedenfor å borre et nytt hull nede og sparkle/slipe/male det gamle så kan du ganske enkelt bare dreie hele hornet 180 gr. rundt!
Det måtte jo en ikke-hornmann til for ikke å catche den der..Det prøvde vi - likte det best med diskanten nedeBTW, kom på en smartere måte å flytte diskanten på, OB - istedenfor å borre et nytt hull nede og sparkle/slipe/male det gamle så kan du ganske enkelt bare dreie hele hornet 180 gr. rundt!
Prøvde meg bare med litt fakta rundt lyttinga - ikke alltid det treffer like godt.Det måtte jo en ikke-hornmann til for ikke å catche den der..Det prøvde vi - likte det best med diskanten nedeBTW, kom på en smartere måte å flytte diskanten på, OB - istedenfor å borre et nytt hull nede og sparkle/slipe/male det gamle så kan du ganske enkelt bare dreie hele hornet 180 gr. rundt!