Loftet – superlang byggetråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • vidarje

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2009
    Innlegg
    5.457
    Antall liker
    3.709
    Sted
    Rasta
    Torget vurderinger
    1
    Når tv'n henger på veggen kan jeg godt komme bort til deg og rydde unna det midlertidige tvbordet, grønne detaljer passer ikke i stuen din:)
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Første mann til kølla - og når det passer deg som best, kan du komme innom skolen og hente denne.
    Eller skal jeg ta den med meg hjem slik at du har en unnskyldning for et kveldsbesøk m/kvinnfolkprat og det som verre er?

    10.jpg


    BB
     

    Sluket

    Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    56.798
    Antall liker
    107.566
    Torget vurderinger
    23
    Misunner deg den bæltrivelige stua med den feite storskjermen, nå kan vinteren bare komme!

    Takk for invitten, men dagen er nok ikke i trivelighetens tegn dessverre, en av mine beste venner og støttespiller gjennom tretti år døde plutselig og uventet forrige fredag og begravelsen er kl. 12 i dag. Rain check?
     

    vidarje

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2009
    Innlegg
    5.457
    Antall liker
    3.709
    Sted
    Rasta
    Torget vurderinger
    1
    Det bildet likte jeg godt:) Fint om du tar den med hjem, så stikker jeg innom for litt juging etc:)

    Leit å høre Sluket, opplevde det samme tidlig i sommer:(
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Slik;
    Stusselige saker - utrivelig når rekkene tynnes ut.
    Tror både jeg og du har hatt en ganske heftig livskonfirmasjon og skal være glade for at vi har stått han av
    - ugreit at andre ikke har vært så heldige.
    Medfølelse herfra.
    BB

    Vi snakkes til uka - kanskje kommer en invitt til maskindemo på tirsdag - hvis andre også har lyst til å se femaksefresing, sier de ifra.

    BB
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Takhønna begynner å ta form. Har regnet litt på det og funnet ut at gymsalen ikke er tjent med bare to sånne - det må fire til slik Thohaug har ymtet om noen ganger.

    Annekterer derfor de to første og kjører igang fire nye, kliss like like før hjul. Hvite og fine blir de i fargen - samme fargekode som resten av hyllene og som mellomtonehorna. På den måten får jeg de til å forsvinne i det visuelle - god kamfulasje, mao.

    11.jpg


    12.jpg


    13.jpg


    14.jpg


    15.jpg


    BB
     

    thohaug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.02.2014
    Innlegg
    2.986
    Antall liker
    1.841
    Sted
    Fetsund
    Blir spennende å høre hva du synes når du får fyrt dem igang. Prøve å få testet de over helgen da!
     

    thohaug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.02.2014
    Innlegg
    2.986
    Antall liker
    1.841
    Sted
    Fetsund
    Skal være mulig å få til noe på onsdag. Skal jeg ta med amping og dsp osv i tillegg?
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Sorry - slette innlegget ved en feil - kommer her på nytt....

    Thomas;
    Har vært på skolen i sekstida i morges for å gi boksene den siste olje og for å bore for hengsler og håndtak i skapfrontene.
    Tar alt med meg hjem ila ettermiddagen og har tenkt å sette kassene på Loftet på noen hjulunderstell.

    Lager også noen rammer slik at jeg kan få montert inn modulbafler med Raal og Supravox pluss litt annet rallamikk slik at vi får prøvd dette også før kassene sendes dåvn ønder.

    Er du ledig for en visitt hit feks onsdag, eller blir det for stressfullt før jul?
    Middag serveres i så fall på husets regning.

    Har eksternt lydkort og pikkmed stativ men trenger antakelig en jack-ledning for å få tatt impulsmålinger.

    BB


     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    T;
    Vi kjører bare over miniDSP'en - tror ikke du trenger ta med noe bortsett fra den jack-ledningsstumpen.
    Amper er det nok av her - Anaview, Adyton, Hiraga, Pass, Pluss, Pluss...

    Bare kom rett fra jobb om det passer - OB kusker deg hjem etterpå.

    BB
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Skrivefeil, Rolf, skrivefeil....

    En lite toppstrøk gjenstår

    16.jpg


    BB
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Liten handlerunde til Biltema resulterte bla i oppheng til kassene over og en haug med håndtak til skapdører slæsj skuffer

    17.jpg


    BB
     
    Sist redigert:

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    13.235
    Antall liker
    15.340
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Det der kan sikkert brukes til pikk med stativ også ;)
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Rolfers;
    Har noen sorte lærbiter liggende, så med din forkvakla fantasi, klarer vi å få til en flott habitt.
    Skal du se.
    BB
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    I ettermiddag startet rivinga av TVeggen - noen uskarpe bilder herfra før og etter

    1356.jpg
    1357.jpg



    Pensjonistene - tror jeg har en lik bætsj til liggende - kanskje kan det bli en array etterhvert?

    1358.jpg


    BB
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Går litt i surr - kanskje har jeg vist disse før eller så har jeg ikke vist de - kjører på i kjent still likevel.

    TVeggen er et av tre simultanprosjekt - her er driverne som skal brukes i denne

    Philips 9710 - en gammel traver fra syttitallet som har fått en liten makeover med et tynt-tynt lag laquer. Ikke så vakkert som sjeldent....

    1359.jpg


    1360.jpg



    Fountek NeoCD 3.0 helt etter boka til Dansketruls

    1361.jpg


    1362.jpg


    to becontinued.......

    BB
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Kjenner at det begynner å klø ytterst i OB-fisringen og tror jeg har funnet diagnosen.

    Det er lenge siden det har vært spilt på noe annet en horn her i gården, så å er det på tide å fyre dyre.
    For et år siden lagde jeg minst et snes modulbafler med mål 293x293 mm - to lag MDF gir er tykkelse på 38 mm.
    Alle baflene er laget for sin egen driver men alle innfestningene er universelle slik at man kan bytte oppsett ette behov.

    Dette var en av tankene som førte meg til å gå for aktiv deling.

    Her er en modulbaffel - denne er dog til EMS LB7

    1363.jpg


    1364.jpg



    Eneste stedet i Norges land der det har vært bedrevet Supravox EXC de siste årene, er hos bærumsgutten Vegard. I motsetning til han som har alt for mange, har jeg bare to. Heldigvis har ikke Sleipesluket greid å vri disse ut av hendene mine og nå skal de få jobbe for føda, Mine enheter er OB-versjonen (selvfølgelig) og jeg kjører med standard Instek strømforsyninger. Får ta en kveldstur til Vegard og høre hva som skjedde med hans drivere etter at han fyrte sine strømforsyninger.

    Dette er noen vanvittige bamser - opptil flere kilo hver - og som man ikke kan se, så har etikettene fordampet av varmgangen i magneten. Ikke noe for lukkede kasser, mao

    1365.jpg


    1366.jpg



    Som diskantelement pakker jeg nå ut Raal sin Dipole. Min har Amorphous Core. Raal sine billigste banddiskanter er noe av det mest sympatiske jeg har lagt øret inntil. Brukte de i et sett av Hvitingene for ei tid tilbake. Hvordan de låter sammenlignet med andre tilsvarende vet jeg ikke, men Dipolene skal få svette no alldelesforjævlig om de skal leve opp til det småingene presterte. Dette blir noe av det mest spennende før hjul.

    1367.jpg


    1368.jpg


    Jeg er relativt sikker på at alle delene spiller over gjennomsnittet hver for seg men jeg er en smule usikker på hvordan et semihorn i bassen lar seg integrere med OB-mellomtone og topp. Thohaugen skal få svette sine modige tårer denne uka....
    Kanskje må vi introdusere kanselleringsbassene bakerst i rommet?

    Med en sånn mann innafor veggene tror jeg at vi får svaret på om komboen er eller ikke er noe å leke med videre. Hvis ikke, får jeg vente på at en luring på vestlandet inviterer til et nytt gruppekjøp fra AE....

    BB
     
    Sist redigert:

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Siste ut i dag er garasjeanlegget.

    Basskassene er så og si ferdige, opphengene er klare. Himlingen over der disse skal henge, er ikke lukket - jeg kommer til å legge inn noen skikkelige fundamenter for opphengene før jeg kliner gipsen opp. Alt går etter planen så langt.

    Mellomtonehornet er ikke laget ennå, men jeg har valgt å bruke to JBL 2251 som har ligget uvirksomme noen uker. Konisk horn med bittelite kompresjonskammer

    1369.jpg


    1370.jpg



    Diskanten blir også en hornløning - Seostut med BMS 4538 på baksiden

    1371.jpg


    1372.jpg


    God helg og fred i stua.

    BB
     

    Sluket

    Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    56.798
    Antall liker
    107.566
    Torget vurderinger
    23
    Gir nok ny mening til begrepet "Garagerock" de siste bitene der!
     

    Sluket

    Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    56.798
    Antall liker
    107.566
    Torget vurderinger
    23
    Kjenner at det begynner å klø ytterst i OB-fisringen og tror jeg har funnet diagnosen.

    Det er lenge siden det har vært spilt på noe annet en horn her i gården, så å er det på tide å fyre dyre.
    For et år siden lagde jeg minst et snes modulbafler med mål 293x293 mm - to lag MDF gir er tykkelse på 38 mm.
    Alle baflene er laget for sin egen driver men alle innfestningene er universelle slik at man kan bytte oppsett ette behov.

    Dette var en av tankene som førte meg til å gå for aktiv deling.

    Her er en modulbaffel - denne er dog til EMS LB7

    Vis vedlegget 349958

    Vis vedlegget 349959


    Eneste stedet i Norges land der det har vært bedrevet Supravox EXC de siste årene, er hos bærumsgutten Vegard. I motsetning til han som har alt for mange, har jeg bare to. Heldigvis har ikke Sleipesluket greid å vri disse ut av hendene mine og nå skal de få jobbe for føda, Mine enheter er OB-versjonen (selvfølgelig) og jeg kjører med standard Instek strømforsyninger. Får ta en kveldstur til Vegard og høre hva som skjedde med hans drivere etter at han fyrte sine strømforsyninger.

    Dette er noen vanvittige bamser - opptil flere kilo hver - og som man ikke kan se, så har etikettene fordampet av varmgangen i magneten. Ikke noe for lukkede kasser, mao

    Vis vedlegget 349961

    Vis vedlegget 349962


    Som diskantelement pakker jeg nå ut Raal sin Dipole. Min har Amorphous Core. Raal sine billigste banddiskanter er noe av det mest sympatiske jeg har lagt øret inntil. Brukte de i et sett av Hvitingene for ei tid tilbake. Hvordan de låter sammenlignet med andre tilsvarende vet jeg ikke, men Dipolene skal få svette no alldelesforjævlig om de skal leve opp til det småingene presterte. Dette blir noe av det mest spennende før hjul.

    Vis vedlegget 349964

    Vis vedlegget 349965

    Jeg er relativt sikker på at alle delene spiller over gjennomsnittet hver for seg men jeg er en smule usikker på hvordan et semihorn i bassen lar seg integrere med OB-mellomtone og topp. Thohaugen skal få svette sine modige tårer denne uka....
    Kanskje må vi introdusere kanselleringsbassene bakerst i rommet?

    Med en sånn mann innafor veggene tror jeg at vi får svaret på om komboen er eller ikke er noe å leke med videre. Hvis ikke, får jeg vente på at en luring på vestlandet inviterer til et nytt gruppekjøp fra AE....

    BB
    "Sleipsluket"...:mad: Jævla uheldig uttrykk!! Det var du som lå på knærne i klassisk BJ positur og tryglet og ba om at jeg skulle befri deg for disse! Men som den menneskekjennende godhjertede filantrop jeg tross alt er sørget jeg for at du beholdt de til senere glede når vettet hadde vokst seg stort nok til å sette pris på slike små deiligheter! Det e så deiiilii! Men vær nå endelig forsiktig med den dipolvarianten av bånd der - de går i stykker for et godt ord dersom du lukker døra litt hardt. Anbefale litt skumgummi på baksiden.
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Jan;
    Ja, nå kliner jeg til og lager skikkelig gutterom.
    Du har jo erfaring med ølbrygging så du får konsultere meg når bryggeriet skal skrus sammen.
    BB
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Jan;
    Oi - oppdaget det andre innlegget ditt plutselig.
    Vi får la en skikkelig rævkrok avgjøre sannhetsgehalten.
    BB
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Thomas;
    Da var kreasjonene dine ferdige. Uten håndtak og hjul er disse noen skikkelig mannevonde jævler.
    De får stå til utpå kvelden til jeg får piska en av gutta.

    19.jpg


    BB
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Garasjedørene ble også ferdig i morges før fuggeln feis

    Utlegging før boring for hengsler og håndtak

    WP_20151122_11_11_17_Pro.jpg



    Slik var det

    WP_20151122_12_25_16_Pro.jpg



    Slik ble det - ingen dører festet og absolutt ingen justert.
    Skuffefronter, håndtak og maling av småbokser gjenstår også

    WP_20151122_12_34_34_Pro.jpg


    BB
     

    Sluket

    Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    56.798
    Antall liker
    107.566
    Torget vurderinger
    23


    Spørsmålet er - er du inspirert av selveste Mondrian eller av et offshoot av vedkommende...:cool:

    MondrianLegs-4-WEB_1024x1024.jpg


    MondrianLegs-5-WE.jpg
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Ja, kjempeinspirert.
    Er det konfirmasjonsbildet til søtra di?
    Tror jaggu jeg må ta fram hardingfela mi og spille meg en gangar!
    BB
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Fikk også gjort ferdig veggfestet til TVeggen - denne gizmoen tar opp både avstand til bakvegg og gjør at bildemaskinen enkelt kan løftes ned.
    Dakket delene etter å ha gjort litt oppmåling av teve og vegg. Ingenting er som MDF engeneering - traff helt bortsett fra to millimeter i et plan

    24.jpg


    23.jpg



    Teveen prøvemontert - må skal elementene inn - disse kommer under bildemaskinen.

    25.jpg


    Trenger en liten bassløsning i tillegg - noen som har et spenstig forslag?

    BB
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Anders;
    Sesam stasjon?
    Laget en hel svær utstilling for Cappelen eller Askehaug i serietemaet til ei bokutstilling på Sjølyst for maaaaange år siden.
    BB
     

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.146
    Antall liker
    3.904
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Jeg må jo innrømme at det virker langt mer fristende å la seg inspirere av Slukets assosiasjoner, men min assosiasjon til den spenstige fargebruken var altså Sesam stasjon.
    Tror egentlig jeg foretrekker Slukets variant, men den... øh... mangler grønt.
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Anders Rex;
    Ikke mye grønt i den der gamle gretne gubben heller - mye smell og blårøyk og lite annet
    - prikk likt alle oss andre som har hatt grønt førerkort.
    BB
     

    VegardW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Innlegg
    4.076
    Antall liker
    2.910
    Sted
    Kolsås
    Torget vurderinger
    4
    "Eneste stedet i Norges land der det har vært bedrevet Supravox EXC de siste årene, er hos bærumsgutten Vegard. I motsetning til han som har alt for mange, har jeg bare to. Heldigvis har ikke Sleipesluket greid å vri disse ut av hendene mine og nå skal de få jobbe for føda, Mine enheter er OB-versjonen (selvfølgelig) og jeg kjører med standard Instek strømforsyninger. Får ta en kveldstur til Vegard og høre hva som skjedde med hans drivere etter at han fyrte sine strømforsyninger"

    Tjor de fast så ikke Sluket legger kleptopølsene sine på de...
    hørte rykter om at han har skaffet seg en pall med ae elementer og skumler med nye slobs...

    ps velkommen når det måtte passe
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Willy;
    Dattera mi har en gammel moddet Radionetteradio med en W6-1139 inni - jeg har plass til fire av disse - kontakter noen på andre sida i morgen. Takk for tipset.

    Vegard;
    Han er egentlig snill dypt, dypt nede. Har skjønt at det bobler nede i bunkeren og håper han outer litt av dette snart. Regner med at det blir fett og flott - ennå en gang.

    Snart skal vi sitte under Kolsåstoppen og du skal fortelle meg en fin historie om Supravox!

    BB
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Platespilllerria ville ikke gå over og i forrige uka slo jeg den siste naglen i kista da jeg kjøpte meg en SME 3009 med løst headshell fra en senjaværing.

    Vi snakker ofte i disse kretser om at saker og ting blir i familien men denne gangen ble virkelig smykket i familien. Sifjordingen viste seg være tremenningen min - en kar jeg som jeg husker så vidt fra den tida vi holdt på å bli drept av stupfugler mens vi lekte i fjæra nedafor huset deres.

    Pussig hvordan greier slår inn - nå har jeg en kar jeg kan rømme til når jeg er hjemme på Senja på ferie - bare fire-fem mil å kjøre.

    Ei tid tilbake hadde jeg sånt Lencosug at jeg like så godt kjøpte med en L75 og en L78 - spillere jeg siklet fælt etter på syttitallet. Men siden Samvirkelaget på Finnsnes ikke førte dette merket og at jeg var litt usikker på byggekvaliteten til Connosieur og ERA som jeg kunne få kjøpt på motsatt side av KV-hjørnet i Tromsø, ble det Sonab sin Yamaha-bygde (eller kanskje Nakamichi-) S-85 fra Coopen. Denne har jeg fremdeles, og i tillegg har jeg en Beogram 4000 som med tiden håper skal inn i et B&O-anlegg.

    Ei eneste plate har jeg imidlertid ikke - tusen pluss i antall gikk i unge- og leilighetsras på nittitallet - brukthandelen i Fredensborgveien gribba alle. like greit - gråter ikke det spøtt over spilt LP. Masse dritt og LP4S gikk i suget og nå er jeg klar for å satse på høyverdig kultur fra dag én.

    Nå er jeg igang igjen og funderer litt fram og tilbake på hva jeg skal tilby drivverket. SME har jo en fiffig avfjæringsløsning og kanskje skuler jeg litt den veien når plinthet skal snekres. Dog enklere og helt usynlig. Ønsker et relativt klasisk utseende - dette har vært en av grunnene til at 3009 ble valgt. For noen år siden lekte jeg med fjærende membranoppheng og jeg skal ikke se bort ifra at dette også får litt utforskingenergi tildelt.

    Verket snur jeg sikkert mot nord slik de store gutta gjør - får da plass til mange slags armbaser. Vet ikke sikkert om jeg kommer til å legge nevneverdig mange kalorier i å kunne justere VTA under medhør, men dette hadde vært snasent, om ikke annet for å høre med egne øyne hvor følsomt dette er.

    Masse i plinthet er for meg en forutsetning, så det blir sikkert brukt noe overskuddsmateriale fra høstjakta som ballast. Zebranofinér har jeg liggende og slenge så det kommer sikkert til anvendelse.

    Basen til disse spillerne er etter min oppfatsning ikke allverdens å skryte av utsendemessig så den virketrangen som måtte komme over en, får det sikkert til å gå utover originaliteten. Og kanskje koster en på seg en tallerken av edelt utseende også.

    Taim vill sjåvv.

    BB
     

    W.Sand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.141
    Antall liker
    4.666
    Sted
    moelv
    Torget vurderinger
    2
    Kontakter på den andre siden... Åndenes makt står for døren med Boogieman?
     

    Sluket

    Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    56.798
    Antall liker
    107.566
    Torget vurderinger
    23
    "Eneste stedet i Norges land der det har vært bedrevet Supravox EXC de siste årene, er hos bærumsgutten Vegard. I motsetning til han som har alt for mange, har jeg bare to. Heldigvis har ikke Sleipesluket greid å vri disse ut av hendene mine og nå skal de få jobbe for føda, Mine enheter er OB-versjonen (selvfølgelig) og jeg kjører med standard Instek strømforsyninger. Får ta en kveldstur til Vegard og høre hva som skjedde med hans drivere etter at han fyrte sine strømforsyninger"

    Tjor de fast så ikke Sluket legger kleptopølsene sine på de...
    hørte rykter om at han har skaffet seg en pall med ae elementer og skumler med nye slobs...

    ps velkommen når det måtte passe
    Jaja, det tynnes ut på juleoppmerksomhetslista her..
     

    OB-BB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    5.707
    Antall liker
    7.999
    Willy
    Styggemannen het gubben for et øyeblikk (50 år) siden

    Sluk;
    Jeg har jo lovet deg eldstedattera å ekte som komp for alle skeivtråkk herfra. Er nå spent på hva Vegard gjør for å bruse med fjæra...

    BB
     

    Sluket

    Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    56.798
    Antall liker
    107.566
    Torget vurderinger
    23
    God morgen! Jeg er ingen fugl - men god til å fise uansett! Eldstedattera og en bunke vafler som medgift gjør underverker.

    BTW, du har ikke tilfeldigvis noe 8"x8" liggende? trenger en modernistisk hoggestabbe bestående av fire slike satt sammen.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn