emokid
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 04.02.2004
- Antall liker
- 6.665
Laser eller vannskjære i rustfritt eller alu? Hvor tykke må de være?
Håper du ikke satser på å få plass til det digre spannet i el-balja? Så trangt ut i morges ved Korsegården, regner med du ikke vinket tilbake til meg siden det ikke er plass til vinking inni bilen?Jeg har et digert spann med JBL blå du kan få gratis!! Kun mot en klem
Er'e noe vits i å bruke så lang tid på det der? Ser jo rimelig omstendig ut? Hmm, det der hadde tatt meg et kvarterSide- eller utfyllingspanelene begynner å ta form.
Det er med litt sug i magen jeg jobber nå, for alt er etter mål fra tegning.
Slinger på inntil én millimeter kan jeg nok greie å komme rundt, men alt over dette avviket byr på tankevirksomhet.
Hele systemet er lagt opp som speilet slik at delene kan bytte plass og snus på hodet.
Boremal for alle delene - denne blir gjenganger for resten av prosjektet - noen små moddinger underveis
Vis vedlegget 275453
Boremal i bruk - små hull først for guiding for større saker etterpå
Vis vedlegget 275454
Ene siden med utsparing for klomutre. Disse blir limt inn i platene og løsner garantert ikke, Slukøre!
Vis vedlegget 275455
Andre siden med forsenkning for for lange skruer slik at man kan bruke hva man har og ikke trenge akkurate lengder
Vis vedlegget 275456
To deler før sammenliming
Vis vedlegget 275457
Sammenlimt - nesten ferdig - mangler en mindre 6mm plate for utligning av dybder.
Vis vedlegget 275458
Maling er innkjøpt - platene får en mørk blåfarge - mørkere enn JBL's men antakelig litt i samme gata.
Tuten i mellombasshornet antakelig den samme fargen og utsiden får mahognyfinér. Eller kanskje motsatt - får se hvor gæern jeg er i gjerningsøyeblikket.
BB
sa SLUXDer kom "Stereolan" på banen ja