Akter ikke å skape noen krangel utav dette da ting ordnet seg greit, men ett par ting ønsker jeg å kommentere.
Du nevner seriøsitet, og da kan det vel knappest kalles seriøst når du legger ut flere posteringer der du automatisk insinuerer at det var kjøper (meg) sin feil Frank?
Av og til kan det lønne seg og ha litt is i magen før en fyrer fra hofta i alle retninger....
Men som nevnt så er støvsuger trikset prøvd og det ser ut til å virke, og da er alle parter fornøyd.
Ja, ting ordnet seg greit for begge parter.
Stått og varmet seg opp en liten time nå, og virker å koble greit med rommet og så nå er det bare finjusteringen igjen.
Takk
1300 pr stk sa de.LM: Så du fant ut at du trengte dempeledd mellom pre og Doxa ?Tenkte meg det, ja. Ytterst få aktive pre´er som IKKE må ha det med de effektene der. Huka du inn rørdemperne?
Ang Dynaudio: Var det mine ville jeg bytta begge diskantene- ca 3000 kr pr par, var det vel. Fra SWSG..
Jeg sa han får prøve de over tid å se. Er nå uansett en støvhette så i teorien skal den være ok. Men vi ser det på sikt. Får nok høre det i såfall, ikke sant pahf?Hvorfor bytte noe som virker?
Flott.Gir beskjed jeg, travel tider så har ikke fått hørt mange timene, men ikke noe som tilsier at noe er ødelagt.
Dynaudioene imponerer meg ift størrelsen, knappe 20kg og relativt småe, men duverden som de spiller!
Dette er dessverre med respekt å melde bare tull. Dette går under nevroser rett å slett.T-1: Tror du at ei evt sprengning av et element på en side- ad elektrisk vei- kun har negativ effekt på angjeldende side? Feks hvis forsterkeren er for liten, eller elementet blir overbelastet? Nix..det går på begge sider, det. Hvis du svir utgangene ryker som regel begge. Bytter du hjullager kun på ei side hvis det er problemer med ett feks foran på bilen? Håper da endelig ikke det..Det fører nemlig til økte belastninger på den sia som ikke blir byttet. Belastninger som i sin tur fører til at også det oftest må bytes etter relativt kort tid..
Ja, var heise.Det er ikke så lett å diskutere med noen som går tilbake i svarene sine for å endre utifra svar som blir gitt Auditor. Her tror jeg du snakker over egen evne. Samtidig synes jeg det er en uting og komme med så bastante uttalelser som gjerne går ut på bruk av andre sine penger uten noe annet å bygge det på forutenom eget synspunkt.
Det er vel akkurat det du gjør da ser det ut tilMerk, det er skrevet og ment som ei anbefaling. Hvis man ønsker å bytte ett, er det helt OK for meg. Det gjelder både diskanter og hjullagre. Jeg for min del liker ikke dobbeltarbeid.
Når det gjelder dempere er jeg helt enig , men det er jo en helt annen innretning.Torolan: Dobbeltarbeid er å måtte gjøre samme sak på motsatt side kort tid etter et sånt skifte. Det være seg diskanter, hjullagre eller dempere på bil Anbefalinger herfra blir bestandig gitt på grunnlag av egne erfaringer. Jeg har opplevd å måtte gjøre akkurat det jeg beskriver. Hva som skjer er opp til involverte parter.
Økte belastninger på den andre siden? Hvordan?Bytter du hjullager kun på ei side hvis det er problemer med ett feks foran på bilen? Håper da endelig ikke det..Det fører nemlig til økte belastninger på den sia som ikke blir byttet. Belastninger som i sin tur fører til at også det oftest må bytes etter relativt kort tid..
I følge butikk som undersøkte med dynaudio var den lik jaJeg ville byttet begge heller enn bare den ene diskanten kun dersom jeg ikke var helt sikker på at den nye jeg fikk tak i var 100% identisk i specs og ytelse.
Gratulerer så mye med VS lovemusikk
Rett inn i hvert sitt hjørne.....vil tro du har litt potensialet her, bruk litt tid
gismo
Jaa.
Disse står i Bergen