lovemusikk
Hi-Fi freak
Hehe... mye stygt. Denne der var ikke tøff, men måkedørene er tøftEn EL bil kan aldri bli tøft
mvh
Hehe... mye stygt. Denne der var ikke tøff, men måkedørene er tøftEn EL bil kan aldri bli tøft
mvh
Jeg gir da vel F hva du holder med..Kondolerer... så resultatet..
Mvh
MAN- U supporter
Hehe... må jo bare plage på et vennskapelig planJeg gir da vel F hva du holder med..Kondolerer... så resultatet..
Mvh
MAN- U supporter
Heter du Karius så.. :/
Noen som har noe erfaring med dette?
Må først få den. Nett kjøpt den. Så nå er det helg så godt uti veka får jeg den vel. Går tregt fra øst til vest da det ligg i Bergen unormalt lenge før det går videre.Plugg den til og hør om det skjer noe spennende
MI er for mange et ukjent blad i den vide hifi katalogen.. hør med Mala om et hjemlån.. kansje det blir lettere å bestemme seg etter god lytt?Blir veldig nysgjerrig på MI når jeg leser i tråden din og vennetråden
Vurderer den pre'n på Mala selv om det er helt andre ting jeg hadde i tankene.
Du kan jo ringe de å høre om du får låne?Blir veldig nysgjerrig på MI når jeg leser i tråden din og vennetråden
Vurderer den pre'n på Mala selv om det er helt andre ting jeg hadde i tankene.
Spennende å høre om de gir noe utslag på lyden.
Måtte slette. Fikk ikke lov å poste enda hehe..Så fint ut,Roar er en dyktig mann Han bygget et flott forsterker sett rundt 1990 med navnet FM audio til meg som jeg hadde i mange år
mvh