Sevald
Avviker.
Høyttaler bygget står midt i et oppussingsprosjekt ser det ut som. Kjekt for oss at du prioriterer det viktigste Blir kult dette. Stå på
Stryk innlegget mitt ImponerendeTja, siden 21/8 så har jeg jobbet 15+ timers dager, så nå er det lagt cirka 20m med vegg (panel), alt er isolert 50mm og det er borret ut rundt 25 hull til sånne koblingsbokser, i tillegg til at ei varmepumpe har blitt montert opp igjen. Skal si at det er litt gøy når disse varmepumpe-kara spurte om jeg var snekker De hadde forøvrig aldri hørt om en bioingeniør før
Skal legge cirka 6,5m til med panel, men nå er veggen "tett", så blir det nok noen hundre timer til med oppussing utover vinteren i tillegg til å ferdigstille disse kreasjonene. Har et høyttaler prosjekt til på trappene, men først skal jeg "source" noen 18"ere til, så jeg har mulighet for et 6-array både foran og bak, ellers samles det akustikk-remedier for lytterommet og legges planer for litt "jobb" nedi der også.
Vet ikke om det er så veldig imponerende egentlig, jeg bor i et hus fra 1971, andre etasje har hatt noe horribel panel på veggene (naboen kalte det kina-panel), alle kablene var knall gule pga forrige eier røkte inne og ellers så det ganske trist ut. Jeg har jo tatt to rom i kjellern tidligere og nå var det andre etasjen sin tur, så blir det mer eller mindre samme jobb på to soverom og et rom inn til badet i tillegg. Tidligere denne uka ble det bestilt fem nye vinduer som skal settes inn etterhvert og jeg/vi (vet godt hvem den jobben går til ) skal bygge nytt gelender til trappa opp. Det blir også skjult el-anlegg på de andre rommene med samme panel som jeg har lagt i stua. Det skal bygges tre bord og litt sånn småtteri også, men det er bare kosejobber. Øverst på lista akkurat nå står disse sølv-dempeplatene inni høyttalerne, gulvlimet som ble donert av Øyvind/inselwind gjør nytta si det så nå skal resten av første rull limes på før vi drar bort (lukter såpass av det at det er greit)Stryk innlegget mitt Imponerende
Hehe, forhåpentligvis ikkeEksospotter? Snakker vi internal combustion?