Hei,byttet fra standard nettkabel,på mine consonance 300b monotrinn,til LMC kabel,terminert med furutec gullkontaketer i begge ender//:vegg+ apparat,med skjerm tilkoblet i nettenden....fikk en opplevelse til det negative :-Xburde ikke dette blitt bedre?nå hører det til at kablen ikke er innspillt...så lurer jeg på..for å gi det en sjanse,,hvor lenge bør kablen være tilkoblet strøm,før jeg ev tar en ny ab test.....syntes dette var litt merkelig altså,,,kan det være skjerm/jord saken som ikke er gunstig...det er da for faen bare en kobberkabel!
vil en annen strømkabel gi noe mer løft i lyd(les ro) eller er det hele bare tull??syntes det var mere dybde med std kablen jeg nå da...og det er bare en sånn plastledning som følger med det meste av el saker....noen råd på veien??tas i mot med takk..
vil en annen strømkabel gi noe mer løft i lyd(les ro) eller er det hele bare tull??syntes det var mere dybde med std kablen jeg nå da...og det er bare en sånn plastledning som følger med det meste av el saker....noen råd på veien??tas i mot med takk..