Det høres ut som en svært god plan!Nå er det snart skolestart og de fleste er snart ferdige med ferie, skulle vi tatt et treff igjen med noe god mat og litt snadder, mente sladder?
Har svigermor i Grimstad, så jeg håper en gang å kunne slenge innom et av arrangementene deres.Jeg har fått svar fra flere at onsdag ikke passer så bra. Jeg velger derfor å flytte til torsdag 01.09. Samme plass og samme klokkelsett.
Restaurant Kobu - Kristiansand. 01.09 klokken 18.00
For å gjøre dette så enkelt og forutsigbart som mulig i tiden fremover så blir vårt Mat og Prat treff fra nå arrangert den første torsdagen i måneden. Hjelp gjerne til med å holde liv i denne tråden!
Mvh
-BB-
Det er en Ramen. Nærmere bestemt en sterk variant med svinekjøtt, kimchi, nudler, egg og kraft.Oj det var det mye spennde.. Den retten med de kokte eggene. Hva er det?
Ahh selfølgelig. Den såg veldig god ut.Det er en Ramen. Nærmere bestemt en sterk variant med svinekjøtt, kimchi, nudler, egg og kraft.
Jeg er med uansett hvor det måtte være vi samlet oss.Nå som høstferien er over og vi har ladet batteriene, skal vi ta en ny samling igjen?
Det er jo stadig noen som har handlet nye produkter, og de må jo få mulighet til å lufte seg litt verbalt også, okke bare på tastaturet?
Foreslår f.eks Jonas B, Amigos eller noe annet....
Det er bare å invitere!Nå som høstferien er over og vi har ladet batteriene, skal vi ta en ny samling igjen?
Det er jo stadig noen som har handlet nye produkter, og de må jo få mulighet til å lufte seg litt verbalt også, okke bare på tastaturet?
Foreslår f.eks Jonas B, Amigos eller noe annet....
Kommer! ;-)Vi kjører på med et siste førjulstreff.
Torsdag 15. desember kl 1830. Bord reservert på Bellini.
Håper så mange som mulig har tid til et siste treff før julestria setter inn!
Velkommen skal dere være!