Takk til dere alle sammen for nok en trivelig aften med mye lått og løye. Knallharde forhandlinger ødela overhodet ikke den gode stemningen. At enkelte ikke forstår at det er kjøpers marked der ute må snart snu selv her på Sørlandet.
Årets julebord ble også diskutert og fredag 15.12 ble reservert. Lokasjon foreløpig ikke helt spikret men flere påpekte at det burde bli hos den barneløse med det største spisebordet….
Ja, generelt er det mange serveringsteder som har så dårlig akustikk at det til tider blir plagsomt. Det hjelper jo heller ikke at "halve" restauranten har bursdag med tilhørende allsang. Jeg skal se om jeg klarer å finne et alternativ til vårt neste treff.
Første onsdag i måneden nærmer seg igjen og som seg hør og bør så blir det nytt Mat & Prat treff:
ONSDAG 01.11 kl 18.30
Denne gangen møtes vi på Thai Street Food, Vestre Strandgate 22. Vi har vært der før men da het restauranten Kobu. Godt med parkering i umiddelbar nærhet.
Vi ble ikke mange rundt bordet i går men praten gikk og stemningen var god. God var også maten. Hyggelig betjening og grei akustikk. Her kan vi fint møtes igjen.
Neste Mat og Prat blir onsdag 06.12 kl 18.30 og jeg foreslår at vi møtes igjen på Thai Street Food:
Med hensyn på matchvekt er det like greit jeg bor i betryggende avstand.
Men det gleder meg å se menn møtes for sin versjon av strikkeklubb.
God mat og drikke blir aldri feil.
Kos dere videre!
Stor takk til Gjomle som tok tak i stafettpinnen og inviterte til sosialt treff på Bellini. Meget trivelig aften med 15 oppmøtte. Håper dette er noe vi kan fortsette med. Personlig kjenner jeg at jeg savnet treffene våre. Her er noen bilder jeg tok i kveld: