Jeg drev Lydcompagniet og dessverre tok sykdom knekken på selskapet.
I 2018 begynte jeg å føle en mangel på energi, hukommelsesvikt og andre symptomer jeg ikke tok alvorlig. Dette resulterte i en fullstendig fysisk kollaps i 2019 som også gav en psykisk knekk. Jeg kollapset foran fruen og barna, og de var helt sikre på at jeg var i ferd med å dø. Kroppen min hadde gitt opp fullstendig og jeg ble hentet i ambulanse. Jeg hadde ingen muligheter til å holde Lydcompagniet flytende etter dette. Det var en lang vei tilbake.
Jeg har nå brukt 8 mnd på å bygge meg opp og kunne jobbe igjen. En tung vei med mange tilbakeslag på veien opp, og jeg er enda ikke helt i mål. Jeg er derimot over faresonen, og kan gjøre det jeg trives best med. Takket være familie kom jeg gradvis tilbake. Jeg fikk også hjelp av en tidligere arbeidsgiver til å gradvis komme meg tilbake. Den arbeidsgiveren er Audiocom AS. Samme selskap har nå gitt meg muligheten til å jobbe med det jeg elsker på en måte som sikrer at kroppen tåler det.
Hvorfor forteller jeg dette?
Fordi jeg ikke ønsker at noen skal tro Lydcompagniet var et cowboy-firma, eller at jeg er upålitelig. En konkurs er alltid et flaut kapittel, men i dette tilfellet ble det uunngåelig. Lydcompagniet hadde definitivt livets rett og viste gode tendenser. Dette har jeg nå mulighet til å videreføre i Audiocom HiFi, og med et dønn solid firma bak.
Mvh
Glenn