A
ANM
Gjest
Dynaudio?At du opplever MBL-elektronikken som gilmrande lydbildeformidlar er ikkje rart, når ein tenkjer på kva høgtalar dei sannsynlegvis har brukt som referanse under utviklingsarbeidet.
Dynaudio?At du opplever MBL-elektronikken som gilmrande lydbildeformidlar er ikkje rart, når ein tenkjer på kva høgtalar dei sannsynlegvis har brukt som referanse under utviklingsarbeidet.
Trurdu?Dynaudio?At du opplever MBL-elektronikken som gilmrande lydbildeformidlar er ikkje rart, når ein tenkjer på kva høgtalar dei sannsynlegvis har brukt som referanse under utviklingsarbeidet.
Trurdu?Dynaudio?At du opplever MBL-elektronikken som gilmrande lydbildeformidlar er ikkje rart, når ein tenkjer på kva høgtalar dei sannsynlegvis har brukt som referanse under utviklingsarbeidet.
For mine 116F om en uke eller to så litt aktivitet og bilder skal blilite aktivitet bland mbl venner???
Kan ikke dy meg, Strømling. Hvor lenge varte dette egentlig?Etter å ha lyttet en del til disse to boksene blir det nok aldri tunge effektrinn igjen.Er rett og slett blitt noe så kjedelig som fornøyd med lyden. Vis vedlegget 409593
Fram til jeg kjøpte Amati Futura. MBL N51 hørtes ute av fase på de..... Låt meget bra på Olympica og Sabrina da. Jeff er en meget bra amp men jeg er nok mer en ARC og Mcintosh mann. REF 75SE er ikke spesielt tung så hadde jo litt rett daKan ikke dy meg, Strømling. Hvor lenge varte dette egentlig?Etter å ha lyttet en del til disse to boksene blir det nok aldri tunge effektrinn igjen.Er rett og slett blitt noe så kjedelig som fornøyd med lyden. Vis vedlegget 409593![]()
Egentlig litt interessant, fordi da jeg første gang prøvehørte Futura hos Stereofil, brukte de MBL. Jeg synes jeg fikk et løft hjemme med rør, og det samme syntes Stereofil-folka da de senere hørte det. Så kanskje ikke uten grunn. Dermed ikke noe galt sagt om MBL, men matching er viktig.Fram til jeg kjøpte Amati Futura. MBL N51 hørtes ute av fase på de..... Låt meget bra på Olympica og Sabrina da. Jeff er en meget bra amp men jeg er nok mer en ARC og Mcintosh mann. REF 75SE er ikke spesielt tung så hadde jo litt rett daKan ikke dy meg, Strømling. Hvor lenge varte dette egentlig?Etter å ha lyttet en del til disse to boksene blir det nok aldri tunge effektrinn igjen.Er rett og slett blitt noe så kjedelig som fornøyd med lyden. Vis vedlegget 409593![]()
![]()