Her kommer en oppfølging etter det forrige flyttesalg-innlegget. Lydglede har nå signert avtale om leie av nytt lokale sentralt på Bekkestua i Bærum! Vestby har vært alle tiders, men reiseveien ble for lang for meg som daglig leder. Det nye lokalet er dobbelt så stort som det vi har hatt på Vestby, og de nye 389 kvadratmeterne gir uante muligheter. Her blir det flere lytterom og plass til langt flere varer! Lokalet har tidligere huset Thomas leker, Fru Lyng og Spill. Med god hjelp fra Grünerløkka flyttebyrå gikk både butikkinventar og varelager fra Vestby til Bærum denne uken. Siden vi er inne i høysesongen for hifi, og både Black Week og julesalget snart setter inn, vil tilpasninger bli noe begrenset i første omgang, så får vi bodd oss litt til før ny runde oppussing til sommeren.
I første omgang blir dette et showroom som er åpent "når lyset er på" og ellers etter avtale. Lokasjonen er imidlertid så bra at faste åpningstider vurderes sterkt. I relasjon til dette vil det være behov for ekstrahjelper, så vet du om noen, eller tenker på deg selv, er det bare å ta kontakt.
Vedlagt følger noen bilder fra hvordan lokalet så ut da Fru Lyng holdt til der.
Dette blir et nytt og spennende kapitel og jeg gleder meg! Vi ses i Gamle Ringeriksvei 37!
Med vennlig hilsen
Kristian
I første omgang blir dette et showroom som er åpent "når lyset er på" og ellers etter avtale. Lokasjonen er imidlertid så bra at faste åpningstider vurderes sterkt. I relasjon til dette vil det være behov for ekstrahjelper, så vet du om noen, eller tenker på deg selv, er det bare å ta kontakt.
Vedlagt følger noen bilder fra hvordan lokalet så ut da Fru Lyng holdt til der.
Dette blir et nytt og spennende kapitel og jeg gleder meg! Vi ses i Gamle Ringeriksvei 37!
Med vennlig hilsen
Kristian
Vedlegg
-
545.3 KB Visninger: 76.126
-
187.1 KB Visninger: 517
-
217.7 KB Visninger: 478
-
197.4 KB Visninger: 470
-