Takk for info - no begynner EAR virkeleg å høyrast interessant ut. Problemet blir prisen (ref nypris), usikker på kva denne går for på brukten men tippar den er populær der.. Vil nødig la hifibudsjettet stjele for mykje av platebudsjettet (skal til Tigerstaden i forbindelse med konserten i spektrum 29. oktober, då kan det fort ryke eindel kronasjer til vinyl i div vinylsjapper). Og joda, det er nok mest aktuelt i preamp for min del iom at eg godt fornøyd med transistor her. Får eg sjansen til det vil eg likevel uansett teste ut rør effekt. Hadde vore kjekt å få prøvd dette, om ikkje anna for å sjå korleis det hadde funka på Revolution. For Revolution blir ståande.Hei igjen. Siden du allerede tenker i TVC-banen, så kan jeg kanskje opplyse om at EARen er utstyrt med nettopp trafokoblet volumkontroll. Nå ser det midlertidig ut som om det er en erstatter på vei (EAR 868) som blir produsert i begrenset opplag (50 stk.), og som vil få en intropris. Den er dessuten utstyrt med fjernkontroll. Er dog usikker på om den nye 868en bruker samme trafovolum som 864.
Å bruke EAR på DP med sin høye inng.imp. er bare en fordel. EAR (Paravichini) virker dessuten å lage knirkefritt utstyr mht. støy og andre irritasjonsmomenter. Om jeg skulle implementert rør i anlegget (hvilket jeg skal), så holder jeg en knapp på å gjøre det i preamp-delen. Intet ondt om røreffekt, men valg av høyttalere blir gjerne et tema da.
Riktig, det kan nok tenkast av valget fell på anna enn Doxa. Samtidig vil eg legga til at eg ikkje kan skjøna anna enn at denne 70-wattaren gir mykje lyd for pengane og bør vere eit must å teste ut for den som vurderer effekttrinn i denne (brukt)prisklassen. Den har enkelte kvalitetar som overraskar meg til denne prisen.Ang. de nye Doxaene, så er nok bassområdet strammet opp litt, men hovedtrekkene er de samme. Hvis du synes 70wpc blir litt lite, så virker det fornuftig å se etter gode alternativer.
Likar sjøl bildetrådar, så eg tenkte eg kunne bidra litt sjøl. Kjekt med bilder og kjekt med tilbakemelding og veiledning på hhv dagens oppsett og oppgraderingstankar. Tenker etterkvart også å leite fram litt gamle bilder frå tidlegare oppsett, f.eks av Eltek Exact ståande på basseksjonane og Jonglering med bl a HarmanKardon, Denon og NAD. Fann fram ei gammal kvittering på Regaen min. Er ikkje mykje som manglar på at prisen på denne er dobla sidan eg kjøpte denne ny for 11 år sidan. Regaen + VM Acoustics racket er dei komponentane som har blitt ståande lengst hjå meg. Det finst sjølvsagt stort forbedringspotensiale i å byte ut begge, men det er rart med det når eg har hatt det så lenge. Har liksom grodd fast i heimen og blitt eindel av inventaret. Rart med det.Bortsett fra det, så får du ha lykke til med den videre fintuningen av anlegget. Moro med slike tråder som dette.
Mvh. Karl
EDIT:
Ser at EAR 864 kun har 1 balansert inngang. Eg ynskjer i utgangspunktet på sikt å kunne køyre både cd og vinyl balansert (og skaffe meg balansert sluttrinn) for å sjå om dette har noko for seg. Skal teste ubalansert vs balansert utgang på SATen når eg i vinter igjen skal testa DP 6.4. Dersom det er utan lyd-/støymessig betydning køyrer eg gjerne SATen ubalansert. I såfall er EAR 864 framleis ein kandidat (men likefullt ein kostbar kandidat).