niels
Hi-Fi freak
Prøv en Bryston Karl....
Dette var også hva jeg hørte på på begynnelsen av 90' tallet, var da jeg levde i trua at ''oi! hvor bra lyd" ;DHiFi-dagboka mi fram til i dag 30.09.2006
92-95
Radionette Soundmaster 40 C (1972 - forsterker 2x25W, FM/AM radio og kassettspiller). Høgtalarar av same merket. Alt kjøpt på loppemarked i Bergen. Lyden er elendig, men eg veit ikkje betre og har ikkje høyrt stort anna, så eg er nøgd. Høyrer i to år i all hovudsak på to kassettar: The Boss: Tunnel of Love + Born in the USA. Bærbar Sony cd-spiller tilkoplast i 95 overfornevnte receiver og musikkutvalet utvidast betrakteleg på kun kort tid.
Møblering er nok ikkje så veldig annleis med unntak av ein meget viktig faktor. TVen, som tidlegare så sjenerande stod til høgre for lytteposisjon er no flytta inn i nyoppussa kjellarstove. TVen har óg fått selskap av ein viss anna komponent, nemleg dvd-spelaren som på nåde stod i racket tidlegare. Skråstag har lenge stått på tapeten, men kvar kveld siste to månadane er tilbrakt i kjellaren. Lite lytting har det mao óg vorte. Ikkje bra, ikkje bra. Tenker å ta sistnevnte igjen med renter no på nyåret - rimeleg bra nyttårsforsett!Godt nytt år!
Er det noko med møblering og påle/stender som er endra? Du var inne på noko slikt tidlegare. Ei rimeleg oppgradering å vurdere er skråstag til å forsterke bøylane under platespelarhylla. Trur det er vel verd å prøve.
Sigurd
Vinkassar har eg for få av, må smiske litt med svigermor som sit på fleire. Det er ikkje veldig lett å få tak på desse. Evt. får eg slutte å kjøpe plater, billig løysing det der hehe. Lagerplass for cd´ar manglar óg, dette var tema i forgårs. Kan sjå ut som at me har stranda på ei ok løysing på dette langs sideveggane. Dei nye høgtalarkablane er på plass ja, forsåvidt identiske til dei gamle med unntak av ny/lengre lengde og anna terminering. Men kva er det du antydar, Fosse? Manglar cd-spelar? Hm. Spørs om ikkje det byrjar brenne litt her no altså..Her er det flere feil ute og går LydKarl. For det første er du i manko på vinkasser (kan se ut som du må slutte å kjøpe plater), du mangler likeledes passende lagerplass for cd-er. Og, du mangler cd-spiller. Men jeg ser at nye ht-kabler er på plass.
Nei, audiy, med mindre LydKarl har kappet søylen etter natt til julaften så er ikke dette "feilen".
Fin trå sånt er spennene å lese . dette må vi ha mere av ;D
Takk takk - starta tråden nettopp pga eiga begeistring for sider komponert av bl a RoDa. Tenkte eg kunne bidra litt sjøl med mine amatørbilder av resultata av sårt oppsparte midlar. Kjekt med tilbakemelding!Super tråd! Glemmer helt sine egne oppgraderingsplaner og finner seg selv heiende på Karl - go Karl go!
Tja. Treff du rette karen frå rette menigheta så kanskje. Bør vel vere noko for vintageguta dette, trur du ikkje? Har hatt mange lyttetimar framfor denne på guterommet med legoen på golvet og to av Bruce Springsteens album Born in the USA og Tunnel of Love surrande i kassettformat om og om og om igjen. Ei fin tid, det der.Dette var også hva jeg hørte på på begynnelsen av 90' tallet, var da jeg levde i trua at ''oi! hvor bra lyd" ;D
(har den enda stående på ei hylle i kjelleren, verdt å selge på Finn.no? )
Tja. Sei det? Vil ikkje avsløre det enno, blir gjerne litt bilde teasers ila veka.Kva CD-avspeling blir det?
Sigurd
Så du har trua på dette, StereoJoe? Må eg te å spela cdar óg no då? Halde styr på to format.. Eg får kryssa fingrane for at det går bra. Ingen spøk for ein hardbarka vinylmann det her.Her kunne det vært fristende å spolere hele overraskelsen, men tror nok LydKarl får en cd-rigg som tilfører dynamikk og driv til dette ellers så velspillende oppsettet... 8)
HeiHei karl gratulerer med ny ??????.
Ville bare si at de gamle gradientene dine fikk seg en ny rørbasert cd spiller som de satte STOR pris på. he he.
Det låter meget bra nå synes jeg. Fint at de nye gradientene dine innfridde. Tenkte å børste støv av platespilleren min etterhvert har ikke hørt på lp på sikkert 8-9 år skal bli moro å prøve igjen. Det er bare å komme innom hvis du er på de traktene en gang.
mvh
Nice! Tenker det blei bra ja. Kassane mine er nokså pene så eg har ikkje tenkt vidare over dette. Er eit stempel frå bryggeriet på dei óg. Trur søren meg eg og deg har dei råaste vinylkassane i landetKarl, Jeg gav vinkassene mine en runde med pussemaskin og oljet de med olje for edeltre. Anbefales Har forøvrig sporet opp at jeg har minst 10 stk. Så jeg har ennå litt å gå på
Har vore ein tur på posten ja. Kom heim, pakka opp spelaren. Følte deg mangla noko..Lydkarl, er du kommet hjem fra postkontoret eller??
Litt nysgjerrig vettø
Jeg ville vært litt forsiktig med å legge ut sporingsnr på den der måten.. gjør det veldig lett for hvem som helst i nærområdet og plukke opp pakken. bare printe ut hentelappen på nett og satse på at de kommer før deg..
Tok sjansen på dette ja, gjekk ikkje mange minuttane etter innlegget før eg var på veg ut igjen frå posten hehe.Tror han var på vei til postkontoret; vedkommende må være jævlig rask.
Fungerer sikkert greit den siste ogsåEvt slik: ?
Ja, det gjekk unna med forrige pakke. Er ikkje sein når nye dingsar står og ventar. Pakka står no som du ser i Kristiansand, ca tre kvarters køyring unna. Posten brukar eit knapt døgn på denne turen. Ikkje verst. Det kan sjå ut som at morgondagen kan bli ein fin dag.Fungerer sikkert greit den siste også
Regner medt at de fleste som får noei posten løper som gale dit. Nysgjerrig,hva er det for noe spennende som kommer fra bygda her tro ?
Utrolig,posten på anabole ?Ja, det gjekk unna med forrige pakke. Er ikkje sein når nye dingsar står og ventar. Pakka står no som du ser i Kristiansand, ca tre kvarters køyring unna. Posten brukar eit knapt døgn på denne turen. Ikkje verst. Det kan sjå ut som at morgondagen kan bli ein fin dag.
Mvh. Karl
HeiDa satser vi på at inet fungerer/pakken er på plass og kameraet fungerer
/jan