Geir_Johnsen
Medlem
- Ble medlem
- 05.04.2002
- Antall liker
- 0
Det har aldri vært meningen. Da bør du heller kikke på Copland DRC-205 som baserer seg på samme chipsett. (Men nå ser det jaggu ut som de har fjernet informasjon om den fra hjemmesidene... pussig....)Ser ikke ut som man kan kjøpe en egen enhet kun til dette, det var nedtur....
Like stor nedtur for det......Det har aldri vært meningen. Da bør du heller kikke på Copland DRC-205 som baserer seg på samme chipsett. (Men nå ser det jaggu ut som de har fjernet informasjon om den fra hjemmesidene... pussig....)
Like stor nedtur for det......
Det henger nok naturlig sammens med at Lyngdorf har kjøpt opp og kontrollerer teknologien til dette chipsettet.Det har aldri vært meningen. Da bør du heller kikke på Copland DRC-205 som baserer seg på samme chipsett. (Men nå ser det jaggu ut som de har fjernet informasjon om den fra hjemmesidene... pussig....)
Peter Lyngdorf har vel kjøpt noen aksjer i Dynaton, men at selskapet Lyngdorf kontrollerer selskapet Dynaton tror jeg ikke stemmer. Det ville i såfall vært særdeles dårlig business for Dynaton om de ikke kunne selge produktene sine fritt. DET hadde vært "rå" business...... Det eneste alternativet i så tilfellet er å legge ned Dynaton som et selvstendig selskap, og gjøre det til "romkorreksjons avdelingen" til Lyngdorf. Har ikke hørt noe om noe slikt?Det henger nok naturlig sammens med at Lyngdorf har kjøpt opp og kontrollerer teknologien til dette chipsettet.
Rå business...og det kommer nok til å svi i lommeboka til oss forbrukere.
Jeg leste om dette her for et halvt års tid siden. Mente å huske at det var et underselskap/datterselskap av Dynaton Lyngdorf hadde kjøpt, og det var dette selskap som kontrollerte selve prosessorteknologien. Men mulig jeg husker feil. Og det kan jo være andre grunner til at Copland (midlertidig?) har trukket produktet fra markedet (slik det ser ut til). Men dette ser litt rart ut.Peter Lyngdorf har vel kjøpt noen aksjer i Dynaton, men at selskapet Lyngdorf kontrollerer selskapet Dynaton tror jeg ikke stemmer. Det ville i såfall vært særdeles dårlig business for Dynaton om de ikke kunne selge produktene sine fritt. DET hadde vært "rå" business...... Det eneste alternativet i så tilfellet er å legge ned Dynaton som et selvstendig selskap, og gjøre det til "romkorreksjons avdelingen" til Lyngdorf. Har ikke hørt noe om noe slikt?
Kanskje det er mer sannsynlig at nå som Lyngdorf har kommet ut av skapet med sitt Room Perfect, har Copland innsett at de har et produkt klar til lansering som rett og slett er totalt underlegent? Og rett og slett trekker det for å videreutvikle? Spekulasjoner, selvsagt
Jeg er ikke sikker, tar det fra hukommelsen jeg også. og den kan vi som kjent ikke stole på ;D Der er ingenting på Dynatons hjemmesider som sier noe om dette. Jeg vet ærlig talt ikke.Jeg leste om dette her for et halvt års tid siden. Mente å huske at det var et underselskap/datterselskap av Dynaton Lyngdorf hadde kjøpt, og det var dette selskap som kontrollerte selve prosessorteknologien. Men mulig jeg husker feil.