Veldig enig i det du skriver Zomby. Musikk-GLEDE og måter å gjøre dette på, uten at ting blir sært og knyttes opp mot en eller annen sekt eller menighet...Zomby_Woof skrev:Bra artikkel. Suverent at det skrives om HiFi i vanlig presse uten nedlatende holdning til oss 'nerder'.
Kudos til Jan Omdahl, ikke minst for den redaksjonelle kampen han må ha tatt for saken. Han har fått til mye av sorten i det siste.
Skal se om jeg finner den tråden.impulse skrev:Glimrende skrevet, som vanlig fra den kanten. Han har virkelig satt fokus på endel av det som opptar oss nerdegutta, og det i en riksdekkende avis.Det er vel liten tvil om at det må ha kostet litt energi fra Omdahls side å få dette igjennom hos redaksjonen. Kudos i bøttevis er på sin plass.
Har Omdahl fått dårlig mottakelse her inne, tkr? Det har gått meg hus forbi.
Snakk om å sage over sin egen gren, i tilfelle...
Ja, enig her. Mener å huske at LP12-artikkelen ble litt hemmet av sensasjonsoverskrift, pluss at LP12 er vel et ganske følelseladet produkt for enkelte (ingenting av dette er vel Omdahls feil), men denne var mindre sensasjon og mer informativ. Jeg kan tro på at denne type artikler kan rekrutere nye entusiaster, så all honnør til Omdahl her.FZ skrev:Tror nok jeg ble oppfattet som litt pirkete i mine kommentarer til Linn LP12 artikkelen av skribenten. Denne her derimot var veldig bra skrevet
Enig.vredensgnag skrev:Det er en strålende artikkelserie Omdahl har igangsatt. Temmelig sikker på at den rekrutterer til hobbyen.
Takk. Flott innsats!janomdahl skrev:Mulig dette bryter med en eller annen reklameregel, og skamløs egenreklame er det definitivt, men du finner en del av artiklene mine om musikk, teknologi og lyd under Analog & digital-vignetten samlet her:
http://www.dagbladet.no/tag/analog_digital
Det skal du ikke bekymre deg for, synes jeg. Skamløs egenreklame er undervurdert!janomdahl skrev:Mulig dette bryter med en eller annen reklameregel, og skamløs egenreklame er det definitivt, men du finner en del av artiklene mine om musikk, teknologi og lyd under Analog & digital-vignetten samlet her:
http://www.dagbladet.no/tag/analog_digital
LP og Lyra kan nok være en flott matchottone skrev:Enig.vredensgnag skrev:Det er en strålende artikkelserie Omdahl har igangsatt. Temmelig sikker på at den rekrutterer til hobbyen.
Lp12 og Lyra.
Tanken har streifet meg, det kunne kunne vært kjekt å prøve.
Jeg skal garantere at en sånn artikkel fører til hopp i salget, det ville forhandlere kunne bekrefte om ikke lenge.
Hadde Omdahl flere artikler i sjangeren før disse?
Og jeg lurer på hva som blir neste.