Lyric HiFi konkurs?

capita

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.03.2009
Antall liker
124
Torget vurderinger
14
Hvem utfører garantireparasjoner på Accuphase som er kjøpt av Boahs?
Han bruker en fyr på Lena som reparerer på fritiden, og tidligere eide noen aksjer i Lyric. Vet ikke hvordan det er nå i nytt selskap, men han reparerer fortsatt.

• Liker
Reaksjoner: FZ

K.H.

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2005
Antall liker
1.214
Torget vurderinger
10
Det burde vel du gjort da du bestilte varer fra ham tidligere i år 😉
Det var ikke i tankene mine engang. Har aldri hatt kluss med noe fra Accuphase. Men selvfølgelig vet man aldri. Nå trodde jeg faktisk at du spurte fordi du hadde behov for service og svarte ut fra det, men antar nå at her ligger det noe annet bak. I så fall, utdyp gjerne.

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Antall liker
9.631
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
Han bruker en fyr på Lena som reparerer på fritiden, og tidligere eide noen aksjer i Lyric. Vet ikke hvordan det er nå i nytt selskap, men han reparerer fortsatt.
Har hatt en tur til han. Men klarte ikke å fikse en CD spiller fra Cary. Virket på meg som en hobby mer en faglig kunnskap. Mange år siden.

capita

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.03.2009
Antall liker
124
Torget vurderinger
14
De fleste i bransjen som driver med service og reperasjon vet jo hvem Bjørn Olaf er, og styrer unna. Han skylder penger hos mange av dem og får selvfølgelig ikke gjort noe mer før det forrige er gjort opp.

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Antall liker
431
Torget vurderinger
3
Det var ikke i tankene mine engang. Har aldri hatt kluss med noe fra Accuphase. Men selvfølgelig vet man aldri. Nå trodde jeg faktisk at du spurte fordi du hadde behov for service og svarte ut fra det, men antar nå at her ligger det noe annet bak. I så fall, utdyp gjerne.
Lurte vel bare på om en importør av produkter i den høyere delen av hifi-spekteret har et seriøst verksted for garantiarbeider bak seg eller bare en halvstudert røver.
Merkelig at ikke Accuphase stiller krav om slikt fra sine importører.

K.H.

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2005
Antall liker
1.214
Torget vurderinger
10
Vet du med sikkerhet at ståa er så mye bedre hos alle andre importører og forhandlere? Har selv noen erfaringer som tilsier at det ikke alltid har stått så bra til. Uansett; hvis Lyric kun stiller med en halvstudert røver er jo det selvfølgelig betenkelig, men her får jeg like mye følelsen av at enkelte i denne tråden er ute etter å skade Lyric. Kanskje greit å ha i bakhodet.

Topp Bunn