Jan og Ozzy:Mbare skrev:...dårlig med blues og sånne ting hos meg
Totta kommer ! Greier ikke plankene hans og gjengi Totta slik Totta skal gjengis, kan han legge de blandt vinterveden.Storebror skrev:Jan og Ozzy:Mbare skrev:...dårlig med blues og sånne ting hos meg
Har dere ikke forklart opptakskravene?
"Will there be Totta? Yes, there will be Totta!" 8) ;D
Ops...ta noen alvordsord med Mbare om det der ;DStorebror skrev:Jan og Ozzy:Mbare skrev:...dårlig med blues og sånne ting hos meg
Har dere ikke forklart opptakskravene?
"Will there be Totta? Yes, there will be Totta!" 8) ;D
Vi gir aldri opp ;DMbare skrev:Som voksne mennesker må vi vel klare å stå for våre egne preferanser og blues har aldri blitt spesielt preferert i dette hjemmet. Soul, derimot. Det skal sies at JanR og RolfOzzy gjør sitt beste for å kurse meg, da.
Folk gir seg vel ikke før ti håper jeg, slår på tråden før jeg hiver meg i bilen.Mbare skrev:Vi holder på til siste mann går, antar jeg. Så om du kommer rundt ti er ikke det noe problem, vil eg tru.
Vi får steke på skift D;Mbare skrev:Det ville overraske meg hvis folk gir seg før ti, men jeg har blitt overrasket før.
Begynner forøvrig å komme litt ut av tellinga med hvor mange det er som kommer. Tror det er noe sånt som 6-7, i meste fall 8. Jaggu meg ikke sikker. Faen det blir mye vaffelsteiking. Ja, ja. 8)
Mbare skrev:- jeg har fått mail fra en som jeg ikke aner hva har for nick på sentralen
Hyggelig hvis du svinger innom også Mr Gtd160 skrev:Mbare skrev:- jeg har fått mail fra en som jeg ikke aner hva har for nick på sentralen
;D
Glemte å si hva jeg het,Td 160
Ringer deg!
Den er grei. Du er framleis hjertelig velkommen!td160 skrev:Mbare skrev:- jeg har fått mail fra en som jeg ikke aner hva har for nick på sentralen
;D
Glemte å si hva jeg het,Td 160
Ringer deg!
Rolf redder dagen og viser at det ikke bare er gretne gamle gubber på film.rolfozzy skrev:Brunost? Det liker ikke jeg.
Nå ble jeg jaggu kvalm.ErosLoveking skrev:Vafler med pølse er enda diggere!
Overhodet ingen østfolding, men denne "nasjonalretten" fra Moss går rett hjem her "ivaffal"
Har hatt så mange skeptiske gjester oppgjennom, som har blitt omvendt og sett pølselyset.
Ingenting er som et godt utvalg fra byens beste pølsemaker Strøm-Larsen på Torshov, samt rikelig med vaffelrøre. For nybegynner anbefales bare pølse/vaffel, gå så over til syltetøy og ketchup. Øk så på med syltetøy, ketchup og sennep. Videre med to typer syltetøy.
For egen del stiller jeg i proffklassen, med jordbær og bringebærsyltetøy, gjerne en spicy choritzo eller solid bratwürst, ketchup (noen ganger chilivariant), mørk pølsesennep og ikke minst prikken over i´en, ekte majones.
Solid sikringskost på vorspiel, før man legger ut på en langøkt på byen.
"Bånn" apetitt!!
;D ;D ;D
PS. god lyttekveld forresten!
Tviler ikke, men som sagt jeg har omvendt mange skeptikere oppgjennom.rolfozzy skrev:Nå ble jeg jaggu kvalm.ErosLoveking skrev:Vafler med pølse er enda diggere!
Overhodet ingen østfolding, men denne "nasjonalretten" fra Moss går rett hjem her "ivaffal"
Har hatt så mange skeptiske gjester oppgjennom, som har blitt omvendt og sett pølselyset.
Ingenting er som et godt utvalg fra byens beste pølsemaker Strøm-Larsen på Torshov, samt rikelig med vaffelrøre. For nybegynner anbefales bare pølse/vaffel, gå så over til syltetøy og ketchup. Øk så på med syltetøy, ketchup og sennep. Videre med to typer syltetøy.
For egen del stiller jeg i proffklassen, med jordbær og bringebærsyltetøy, gjerne en spicy choritzo eller solid bratwürst, ketchup (noen ganger chilivariant), mørk pølsesennep og ikke minst prikken over i´en, ekte majones.
Solid sikringskost på vorspiel, før man legger ut på en langøkt på byen.
"Bånn" apetitt!!
;D ;D ;D
PS. god lyttekveld forresten!
Ikke vær ignorant. Prøv, prøv sier jeg!!!Mbare skrev:Pølser i vafler ser jeg de selger på bensinstasjoner her. Hele konseptet virker i beste fall fremmed, i verste fall gir det meg lyst til å flytte igjen. Men jeg gidder ikke det siste, så nå prøver jeg bare å ignorere det. Enklest sånn.
Stiller meg noe tvilende, men hvorfor ikke? :-Xrolfozzy skrev:Sikkert like godt det, som fleskeknoke med vaniljesaus.
Hvorfor ellers tror du jeg inviterer en gjeng med rabiate subjektivister hit i morra? Satser på at noen av gråtekonene kan trøste meg med at det ikke høres SÅ forjævlig ut. Tenker forøvrig på å gi opp hele musikkprosjektet og fokusere på hvit og rosa støy, samt frekvenssveip. Det høres bedre ut enn musikken på anlegget mitt i hvert fall.ErosLoveking skrev:Huffda, låter anlegget ditt så dårlig da?
;D
God ide, tror nesten jeg skal prøve selv.Mbare skrev:Tenker forøvrig på å gi opp hele musikkprosjektet og fokusere på hvit og rosa støy, samt frekvenssveip. Det høres bedre ut enn musikken på anlegget mitt i hvert fall.
8)
Er det slik å forstå, Mbare, at også du er fan av Jean-Luc Picard? I så fall et godt tegn ;DMbare skrev:Huff.
Jeg er skeptisk. Hvis du hadde sett meg nå, så ser jeg litt sånn ut:
[klipp]