Møbler og underlag Møbel/kommode for anlegget? Hjelp.

Northman

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.05.2017
Antall liker
97
Trenger hjelp til å finne en kommode, benk, skjenk, wtf til å plassere anlegget på.

Det er dybden som er problemet og jeg trenger min 50cm og helst 60 cm dybde, for anlegget.
Bredde på min 140 til 180 cm.

I tre.. ikke malt mdf osv osv.. eller i værste fall så kan den være mørk svart/blå.

Jeg har lett... og lett. Men tydeligvis er ikke min Google Foo god nok.

na_X

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.09.2013
Antall liker
4.357
Torget vurderinger
1
Jeg lette etter noe av det samme, endte opp med å mekke noe selv også integrere subbene i benken med det samme.
Prøv å hør med møbelsnekker, det er nok det beste tipset jeg kan gi deg (men beregn noe ventetid da de fleste har mye å gjøre).

Ketil

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.05.2004
Antall liker
891
Kvaliteten er veldig bra. Den ytre rammen kommer ferdig montert, og det tror jeg bedrer stabiliteten til møbelet da det ikke trengs å skrus sammen for montering. Stoffdører er mest elegant og jeg valgte hvitt møbel sammen med beige stoffdør som tar seg godt ut i stuen. Men vær obs på at selve pakken som leveres er temmelig stor og ditto tung, så her er det takgrind eller stasjonsvogn som gjelder.

ou812rh

HiFi, humle, malt & sykkel
Ble medlem
21.03.2006
Antall liker
19.274
Sted
Oslo
Torget vurderinger
10
Jeg er også veldig fornøyd med mitt Clic møbel. Bestilte i eik finish og 50cm dybde. Kvaliteten er dansk møbel håndverk👌

60038DE9-241E-41B1-AED4-FAFAF1F3C8E5.jpeg

maxmekker

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.03.2005
Antall liker
330
Torget vurderinger
2
Clic er veldig gode stereomøbler. Liker den fine utførelsen, pluss at en kan velge om man ønsker veggfeste, ben, hjul osv. Koster litt gjør dem, men er laget for tunge komponenter. Pluss at man kan få dem i flere dybder fra 37,5 til 55 cm.

Topp Bunn