Ikke enig. Kims og Maarud får ligge i fred for meg. Potetgull skal tross alt være laget av skivede poteter, ikke potetmosBle positivt overrasket over ny og forbedret Kims her forleden. God smak og ikke for salt. Har gått grundig lei av varianten "stekt ett og ett flak over bålet bak fjøset osv" a la Sørlandschips, Toten og alle de andre.
Spiser minimalt med chips, men må si Toten-flak overgår det meste. Nå handlet denne tråden om salt. og den er god. Men Toten-Flak med salt og pepper er den aller beste. Etter min smak...Totenflak er visst veldig populær eksportvare til Tyskland. Fraktes nedover av Toten Transport.
Smaken er som baken. På potetgull liker jeg gjerne litt mer eller annet krydder enn bare salt og pepper. På diverse mat kan det derimot være tilstrekkelig.Spiser minimalt med chips, men må si Toten-flak overgår det meste. Nå handlet denne tråden om salt. og den er god. Men Toten-Flak med salt og pepper er den aller beste. Etter min smak...
Kanskje derfor de vegrer seg så mye for å sende sine Toten FlaK videre til Ukraina?Totenflak er visst veldig populær eksportvare til Tyskland. Fraktes nedover av Toten Transport.
Tåfis…..Lurer på hva slags smak ostepop skal forestille.
Så en Pondus stripe en gang som antydet noe heeelt annet.Tåfis…..
Har kjørt litt trailer i tyskland på slutten av 80-tallet. På alle spedisjonskontor jeg var innom hang det kalender fra Toten transport. Først etter å ha kjørt i tyskland noen dager og skoletysken hadde våknet litt, og jeg møtte en 18-metring fra Toten Transport på en raststelle forsto jeg greia.Totenflak er visst veldig populær eksportvare til Tyskland. Fraktes nedover av Toten Transport.
Den beste Maarud var selvsagt klassikeren "Ost & Løk"
Perfekt til stekt fjellrøye, biff etc.
Nå har de ødelagt den også; tykk og hard (billigere å produsere selvsagt) og mindre smak.
Har sendt de en forferdelig reprimande men tror ikke det hjelper stort!
Gode gamle Polly potetløv var veldig bra. Huker den sorte med pepper og den knallrøde med paprika. Etter hva jeg husker så var smaken "renere" før. Altså at paprika smakte mer paprika og pepper mer pepper.Polly potetløv likte jeg veldig godt, men det finnest ikke lenger.
Kims Paprika smaker veldig bra.
Har det på samme måten med Roma's Ingefærøl. Er overbevist om at det smakte mye mere ingefær og mindre vann når jeg var liten, enn hva det gjør nå.Gode gamle Polly potetløv var veldig bra. Huker den sorte med pepper og den knallrøde med paprika. Etter hva jeg husker så var smaken "renere" før. Altså at paprika smakte mer paprika og pepper mer pepper.