Magico

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • 32bit

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.09.2003
    Innlegg
    1.235
    Antall liker
    306
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer med Q3, sikkert dine V3 jeg har da?

    Jeg har fått mine V3 til å spille som en drøm nå, må klype meg i armen noen ganger, er det mulig liksom....

    Da er det vel naturlig at Q3 havner hos meg når du er lei av de da? :):)

    Hei!

    Takk for hyggelige ord! For ordens skyld: Det er faktisk mitt andre par Magico-høyttalere. Hadde inntil nylig et par V3 som jeg likte svært bra, men så var det dette oppgraderingsspøkelset, da....
     

    Master Audio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.07.2006
    Innlegg
    1.073
    Antall liker
    1.446
    Sted
    Trondheim
    God kveld "32bit",

    Faktisk du eier ett annet V3-sett.
    Innbyttesettet V3 fra godeste "Cato G" koser seg nå på vårt lager i Oslo. De søker nytt hjem.

    PS : det finnes trolig kun 2 sett V3 i Norge.

    Mvh. F
    Acoustic Tuning
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.748
    Antall liker
    103.783
    Torget vurderinger
    23
    Har du ikke solgt de V3 enda? Ingen som har vridd armen din slik instruksen lød? :cool:
     

    Cato G.

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    18.02.2008
    Innlegg
    87
    Antall liker
    83
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    4
    Hei!

    Takk for hyggelige ord! For ordens skyld: Det er faktisk mitt andre par Magico-høyttalere. Hadde inntil nylig et par V3 som jeg likte svært bra, men så var det dette oppgraderingsspøkelset, da....
    Har du fått spilt de "inn" nå :) . Hvordan spiller Q3 i forhold til dine gamle V3?
    Hei Tand!

    De er jo begge veldig bra høyttalere. Det var jo erfaringene med V3 som gjorde at jeg valgte "nye" (Q3) Magico høyttalere. Men: Q3 har litt mer nivå i presensområdet og litt mer punch i bassen, samt er en tanke mer gjennomsiktig lyd. V3 er kanskje litt "snillere". Jeg spiller med rørforsterker(e), og derfor blir det økte nivået i presensområdet på Q3 ikke anmasende, slik det kan ha en tendens til med (mindre gode) transistorforsterkere. Har lest at enkelte finner berylliumdiskanten i Q3/Q5 litt vel "busy". Det merker jeg ikke noe til på mitt Audio Research oppsett. ScanSpeak radiatoren i V3 er også veldig bra. Det er lite "imponator-effekter" i Magico-lyden, men det er noe jeg liker veldig, veldig bra! Det er som gode viner, de slår deg ikke i bakken, men vinner mer og mer på hver slurk du tar. Hadde før 2 par Martin Logan (Vantage og Summit X, dengang med et Mark Levinson sluttrinn) hybridelektrostater, men klarte aldri å bli venn med bassgjengivelsen (ble gampetung i forhold til Magico). Hadde også B&W Matrix Diamond 802 til prøvelytt, men de falt helt igjennom i forhold til V3. Konklusjonen er at Q3 nok er bedre enn V3, men jeg kunne også levd lykkelig videre med V3. Det var likevel slik at da dine Q3 var til salgs via Acoustic Tuning, så tenkte jeg: "Nå eller aldri", og jeg angrer ikke!!
     

    Jabba_Jabba

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2007
    Innlegg
    1.002
    Antall liker
    1.046
    Sted
    Porsgrunn
    Spennende nyheter Tand. Ser at begge to har fått en ny tykk bunnplate med integrerte utriggere som føttene er montert i. Dessuten har begge to diamant belagte diskantelementer og S5 har fått samme kunststoffhus til basselementene som lillebror S3.

    Da kommer det vel en S3 MK2 om en tid med likt utseende og nytt diskant- og mellomtoneelement. Mine egne S3 står derimot trygt:cool:

    Synd prisen stiger så mye, S1 stiger med ca 4K $ og på Audio Aficionado leser jeg at (en forhandler tror) S5 MK2 blir ca 8K $ dyrere. Den gangen man gikk fra M5 til Q5 var det annerledes. Mye lavere pris og en god del bedre lyd:cool:
     

    Tott

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.08.2005
    Innlegg
    205
    Antall liker
    224
    Torget vurderinger
    2
    Sitter å leser Fidelity utg.52 4/2011 om Magico Q5 (mye bra lesning forøvrig). Ser at Q5 i 2011 kostet 560K, i dag er forlangende 950K.

    Litt av et sprang mtp at Q5 er uforandret (utifra det man kan lese av spec). Skjønner at valutaen er forandret, men dette er vel bra drøyt.

    Betyr dette at alle produkter i fra Magico har økt tilsvarende.
     

    Kalle Klovn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Innlegg
    3.662
    Antall liker
    3.289
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    Sitter å leser Fidelity utg.52 4/2011 om Magico Q5 (mye bra lesning forøvrig). Ser at Q5 i 2011 kostet 560K, i dag er forlangende 950K.

    Litt av et sprang mtp at Q5 er uforandret (utifra det man kan lese av spec). Skjønner at valutaen er forandret, men dette er vel bra drøyt.

    Betyr dette at alle produkter i fra Magico har økt tilsvarende.
    usdnok lå på circa 5,5 i snitt i 2011. Nå er den nesten 60% opp. De skulle tilsi en økning i pris fra ca 560k til i underkant av 900k - resten er vel bare innenlands inflasjon USA. Uansett om økningen kan forsvares, så er det klart at man kanskje føler at det er litt i meste laget.
     

    HiFi-Mathias

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    12.02.2012
    Innlegg
    205
    Antall liker
    74
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    3
    Sitter å leser Fidelity utg.52 4/2011 om Magico Q5 (mye bra lesning forøvrig). Ser at Q5 i 2011 kostet 560K, i dag er forlangende 950K.

    Litt av et sprang mtp at Q5 er uforandret (utifra det man kan lese av spec). Skjønner at valutaen er forandret, men dette er vel bra drøyt.

    Betyr dette at alle produkter i fra Magico har økt tilsvarende.
    usdnok lå på circa 5,5 i snitt i 2011. Nå er den nesten 60% opp. De skulle tilsi en økning i pris fra ca 560k til i underkant av 900k - resten er vel bare innenlands inflasjon USA. Uansett om økningen kan forsvares, så er det klart at man kanskje føler at det er litt i meste laget.
    Helt utrolig egentlig. Her kan eiere av Magico faktisk unngå tap ved videresalg. Det er gunstig hifi-produkter!
     

    Tott

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.08.2005
    Innlegg
    205
    Antall liker
    224
    Torget vurderinger
    2
    Blir spennende å følge med på om prisen justeres tilsvarende ned når kronen styrkes.
     

    Tand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.12.2002
    Innlegg
    1.232
    Antall liker
    1.375
    Har hørt mye bra om Atmosphere kablene og nå har de også kommet med AC kabler som virker veldig spennende!

    Ser du også har Curious USB kabel, bruker du den korte Regen versjonen da? Hadde vært interessant å byttet den faste pluggen som følger med til noe bedre.

    Det du trenger er

    2 stk sånne TP-LINK NETWORK MC110CS FAST ETHERNET MEDIA CONVERTER 10 100M 20KM RETAIL / MULTICOM
    1 stk 1 meter (finnes andre lengder også) Snor SC-SC duplex Single Mode 9/125 (OS2), 1m gul
    2 stk nettverks kabler

    Jeg bruker også en Y-kabel for å splitte den ene utgangen fra JS-2 mellom Regen og den siste MC110.

    Tommy
    Takk for linkene Tommy,

    Men jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner hvordan jeg kan bruke konverteren. Mac´en står ved lytteposisjonen og signalet går ut via USB (med Aqvox 5V LPS) til en Icron USB forlenger med 10 meter Cat6 til mottakerboksen i systemet (også den med LPS) og deretter USB igjen. Ditt opplegg høres ut som en annen, men muligens bedre måte å sende signalet på.

    Du tok meg på fersken med Curious kabelen som jeg satte inn i signaturen i dag. Den kommer ikke før til uken. Men jeg har dobble Regen Amber, og bruker nå to 12cm Aqvox USB istedenfor de faste pluggene. Det er mye bedre. En kort Curious skal testes på den siste biten mellom Regen og DAC. I påvente av UpTone´s Add-On i februar bruker jeg SBooster 6V og El Cheapo 9.5V (Breeze) til Regen. Det får holde så lenge.

    Hei Janke

    Har du fått testet ut Curious kabelen din enda? Vurderer også å investere i en Regen Link etterhvert :)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.467
    Antall liker
    64.020
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hadde i dag en tur på Rhapsody Audio her jeg bor i Nederland. Fikk meg en lengre prat med innehaveren, Harry, som man trygt kan si kan sin Magico. I forbindelse med at jeg ikke fikk med meg S7 demoen hans for 14 dager siden kom vi naturlig nok inn på Magico.

    Plukket opp følgende, som sikkert er kjent her, men man vet jo aldri. Han tror ikke det kommer noen MKII utgave av Q3 og Q5. I følge ham låt den nye S7 fantastisk og minner om M Project. Mye av teknologien fra M Project har kommet S7 til gode, noe som vel er naturlig når Magico har produsert en innovativ høyttaler i et opplag på kun 50. Han var videre veldig spent på den fremtidige S5 MKII da denne også vil basere seg på løsningene fra M Project.

    Ta det for hva det er verdt. Hva som er bedre kan selvfølgelig også diskuteres i det uendelige. Selv er jeg spent på å høre S5 MKII, spesielt siden jeg frem til nå er av den oppfatning at S3 er en "bedre" høyttaler etter mine preferanser sammenlignet med S5. Jaja, først skal jeg få meg en demo av S7 i januar :)

    Siden det ble så mye tekst, drypper jeg med et bilde. Har sikkert vært vist før, og dette er vel den minste subwooferen til Magico. Hadde ruvet godt i min stue :)

    image.jpg
     
    Sist redigert:

    janke

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    18.10.2009
    Innlegg
    56
    Antall liker
    17
    Sted
    Tønsberg
    Torget vurderinger
    14
    Hei Janke

    Har du fått testet ut Curious kabelen din enda? Vurderer også å investere i en Regen Link etterhvert :)

    Joda Tommy, men det tok tid å få den. Hadde den innsatt et par døgn i denne uken med godt resultat, før min utålmodighet fikk meg å blande inn andre nyinnkomne ting i signalkjeden. Den kom med 48 timers innbrenning og jeg fikk kanskje ca. 70 timer på den uforstyrret.

    Curious Regen Link holder hva den lover og leverer i mitt oppsett nesten identisk som hva andre har beskrevet i sitt. Lik volum, men roligere og mykere. Ikke for avslepet, bare behagelig å lytte til. Større lydbilde enn den korte AQVOX kabelen jeg hadde nærmest dacen fra før. Helt i begynnelsen ble jeg litt usikker på bassen, om den var blitt mer fremtredende eller litt mer grumset. Men den ble bare bedre og bedre, så det er ingenting negativt å rapportere.
    Når ting får roet seg i anlegget skal jeg gjøre noen A-B bytter og gå grundigere inn i forskjellene - for de er der så absolutt.

    En ting som kanskje kunne interessere deg når du har kontakt med Frode og Synergistic Research´s produkter er HFT brukt til å tweake høytalere for å endre lydbildet.
    Mine S3 responderer veldig bra på disse små "forsterkerne" i ulike høyder på fronten mellom elementene. Rundt om i rommet får jeg det ikke til, men der har jeg opplevd å kunne "skru til" lyden på en positiv måte.

    Ellers blir det jo spennende å høre hva du synes når dine nye høytalere er ferdig innspilt.
     

    Tand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.12.2002
    Innlegg
    1.232
    Antall liker
    1.375
    Hei Janke

    Har du fått testet ut Curious kabelen din enda? Vurderer også å investere i en Regen Link etterhvert :)

    Joda Tommy, men det tok tid å få den. Hadde den innsatt et par døgn i denne uken med godt resultat, før min utålmodighet fikk meg å blande inn andre nyinnkomne ting i signalkjeden. Den kom med 48 timers innbrenning og jeg fikk kanskje ca. 70 timer på den uforstyrret.

    Curious Regen Link holder hva den lover og leverer i mitt oppsett nesten identisk som hva andre har beskrevet i sitt. Lik volum, men roligere og mykere. Ikke for avslepet, bare behagelig å lytte til. Større lydbilde enn den korte AQVOX kabelen jeg hadde nærmest dacen fra før. Helt i begynnelsen ble jeg litt usikker på bassen, om den var blitt mer fremtredende eller litt mer grumset. Men den ble bare bedre og bedre, så det er ingenting negativt å rapportere.
    Når ting får roet seg i anlegget skal jeg gjøre noen A-B bytter og gå grundigere inn i forskjellene - for de er der så absolutt.

    En ting som kanskje kunne interessere deg når du har kontakt med Frode og Synergistic Research´s produkter er HFT brukt til å tweake høytalere for å endre lydbildet.
    Mine S3 responderer veldig bra på disse små "forsterkerne" i ulike høyder på fronten mellom elementene. Rundt om i rommet får jeg det ikke til, men der har jeg opplevd å kunne "skru til" lyden på en positiv måte.

    Ellers blir det jo spennende å høre hva du synes når dine nye høytalere er ferdig innspilt.
    Takk for tilbakemeldingen Janke. Blir nok til at jeg prøver C. Regen Link etterhvert her også.

    Åjada, HFTer fungerer godt. Har de under diskant og nederst på kabinettet og litt rundt i rommet. De fungerer godt på Q3, Q5 og nå også på M Pro.

    Lydnessig så begynner M Pro å slippe mer og mer. Dette merkes særlig på sammenhengen og dybden i lydbildet. Jeg tar meg selv i å lytte mye "dypere" inn i lydbildet. Det er vesentlig lettere å følge kor og andre artister som typisk ville blitt overdøvet av de andre/fremre artistene. Veldig avhengighetsskapende effekt må jeg si :).
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.467
    Antall liker
    64.020
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    I post 1652 skrev jeg at Q3 og Q5 ikke lengre produseres og må eventuelt spesialbestilles. Dette har jeg i dag fått høre er avkreftet av Magico. Jeg antar at feilopplysningen handler om en misforstålse fra min side i kommunikasjonen med Harry hos Rhapsody Audio. Dette beklager jeg, og har selvfølgelig redigert innlegget i tråd med ovennevnte opplysninger. I tillegg har jeg moderert ordlyden rundt den fremtidige S5 MKII.

    Da håper jeg min misforståelse er ryddet opp i, og at alle kjøpelystne har fått med seg at det fremdeles er mulig å sikre seg Q3 og Q5 :)
     

    BigSwifty

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2004
    Innlegg
    3.629
    Antall liker
    3.753
    Da får jeg melde meg inn her - mine Magico V3 kommer i morgen og spenningen er stor. Hører gjerne erfaringer med disse høyttalerne - særlig fra nåværende eller tidligere eiere, men også fra de som har hørt dem på messer, hjemmebesøk osv.

    Kommer tilbake med lytteinntrykk.
     

    Tand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.12.2002
    Innlegg
    1.232
    Antall liker
    1.375
    Da får jeg melde meg inn her - mine Magico V3 kommer i morgen og spenningen er stor. Hører gjerne erfaringer med disse høyttalerne - særlig fra nåværende eller tidligere eiere, men også fra de som har hørt dem på messer, hjemmebesøk osv.

    Kommer tilbake med lytteinntrykk.
    Gratulerer med flotte høyttalere!
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    4.001
    Antall liker
    10.733
    Sted
    Skien
    Da er V3-ene på plass, plassert og grovtunet av en usedvanlig hjelpsom Frode fra Acoustic Tuning.

    Dæven steike!

    Litt mer velformulerte lytteinntrykk kommer etterhvert.
    Grattis BigSwifty med noen flotte høyttalere :)

    Mvh: Espen L
     

    BigSwifty

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2004
    Innlegg
    3.629
    Antall liker
    3.753
    Da er V3-ene på plass, plassert og grovtunet av en usedvanlig hjelpsom Frode fra Acoustic Tuning.

    Dæven steike!

    Litt mer velformulerte lytteinntrykk kommer etterhvert.
    Grattis BigSwifty med noen flotte høyttalere :)

    Mvh: Espen L
    Takk, Espen. Men - dette er jo no´jævla juks! Her kjøper man høyttalere til flerehundretusen - også blir de helt borte!!! :)
     

    Jabba_Jabba

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2007
    Innlegg
    1.002
    Antall liker
    1.046
    Sted
    Porsgrunn
    Da er V3-ene på plass, plassert og grovtunet av en usedvanlig hjelpsom Frode fra Acoustic Tuning.

    Dæven steike!

    Litt mer velformulerte lytteinntrykk kommer etterhvert.
    Magico V3 er noen flotte høytallere visuelt sett og at de i tillegg låter knall gjør det jo bare enda bedre. Kom gjerne med noen bilder når du får tid. Blir spennende å høre hvordan de passer sammen med Mcintosh settet ditt.
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    4.001
    Antall liker
    10.733
    Sted
    Skien
    Da er V3-ene på plass, plassert og grovtunet av en usedvanlig hjelpsom Frode fra Acoustic Tuning.

    Dæven steike!

    Litt mer velformulerte lytteinntrykk kommer etterhvert.
    Grattis BigSwifty med noen flotte høyttalere :)

    Mvh: Espen L
    Takk, Espen. Men - dette er jo no´jævla juks! Her kjøper man høyttalere til flerehundretusen - også blir de helt borte!!! :)
    Derfor det er så vanskelig å ta tydelige bilder av Magico :) :)

    Mvh: Espen L
     

    steinost

    Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Innlegg
    11.393
    Antall liker
    8.519
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2
    Hadde i dag en tur på Rhapsody Audio her jeg bor i Nederland. Fikk meg en lengre prat med innehaveren, Harry, som man trygt kan si kan sin Magico. I forbindelse med at jeg ikke fikk med meg S7 demoen hans for 14 dager siden kom vi naturlig nok inn på Magico.

    Plukket opp følgende, som sikkert er kjent her, men man vet jo aldri. Han tror ikke det kommer noen MKII utgave av Q3 og Q5. I følge ham låt den nye S7 fantastisk og minner om M Project. Mye av teknologien fra M Project har kommet S7 til gode, noe som vel er naturlig når Magico har produsert en innovativ høyttaler i et opplag på kun 50. Han var videre veldig spent på den fremtidige S5 MKII da denne også vil basere seg på løsningene fra M Project.

    Ta det for hva det er verdt. Hva som er bedre kan selvfølgelig også diskuteres i det uendelige. Selv er jeg spent på å høre S5 MKII, spesielt siden jeg frem til nå er av den oppfatning at S3 er en "bedre" høyttaler etter mine preferanser sammenlignet med S5. Jaja, først skal jeg få meg en demo av S7 i januar :)

    Siden det ble så mye tekst, drypper jeg med et bilde. Har sikkert vært vist før, og dette er vel den minste subwooferen til Magico. Hadde ruvet godt i min stue :)

    Vis vedlegget 348576
    Bruker de Dayton elementer?
     

    BigSwifty

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2004
    Innlegg
    3.629
    Antall liker
    3.753
    Da er V3-ene på plass, plassert og grovtunet av en usedvanlig hjelpsom Frode fra Acoustic Tuning.

    Dæven steike!

    Litt mer velformulerte lytteinntrykk kommer etterhvert.
    Magico V3 er noen flotte høytallere visuelt sett og at de i tillegg låter knall gjør det jo bare enda bedre. Kom gjerne med noen bilder når du får tid. Blir spennende å høre hvordan de passer sammen med Mcintosh settet ditt.
    ...sitter oppe og spiller - blir nok en sen natt, dette :) Frode tok et par bilder av oppsettet og den stolte eier. Klarer dessverre ikke å få snudd dem riktig vei. Hvis noen kan hjelpe, er det flott. Hvis ikke - ja da får dere stå på hodet :)
    Unknown.jpg
    Unknown-1.jpg
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.748
    Antall liker
    103.783
    Torget vurderinger
    23
    Faen Swifty... - kjøpte du de? Jeg bare kødda...:cool:
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.748
    Antall liker
    103.783
    Torget vurderinger
    23
    Damn right. Har jobbet noen timer i kveld, nå får det bli litt musikk på tampen.

    BTW, nå har du magret av noe jævlig altså - betyr det at den årvisse julelunsjen er strøket :rolleyes:
     

    BigSwifty

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2004
    Innlegg
    3.629
    Antall liker
    3.753
    Damn right. Har jobbet noen timer i kveld, nå får det bli litt musikk på tampen.

    BTW, nå har du magret av noe jævlig altså - betyr det at den årvisse julelunsjen er strøket :rolleyes:
    Kamera juger. Er like tjukk i hue fremdeles. Selvsagt blir det julelunsj. Stykkestekt ribbe - pølser og medisterkaker fra Strømmer´n, hjemmelaget akevittsennep og fruens mandelkaker med smørkrem og sjokolade (de husker du, tror jeg). Vi finner en dato. La bilen stå.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.748
    Antall liker
    103.783
    Torget vurderinger
    23
    Tar helikopteret :cool: - det er nyservet!
     

    32bit

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.09.2003
    Innlegg
    1.235
    Antall liker
    306
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer med V3 Bigswifty!

    Du får nok mange fine timer med disse. Koser meg masse med mine!




     

    Kalle Klovn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Innlegg
    3.662
    Antall liker
    3.289
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    Herlig rom du har BigSwifty! Innbyr til musikk og avslapping!

    PS. Er det en opplyst Plaza jeg ser ut av vinduet ditt?
    det er med disse bildene hevet over en hver tvil at Swifty har mange vanskelige valg i en tung hverdag; vinyl eller digitalt? Mahler eller Miles? Rolig og dempet eller flatt jern? En hver vil nok trenge minst ett godt glass rød vin for å få bukt med slike dilemmaer!
     

    BigSwifty

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2004
    Innlegg
    3.629
    Antall liker
    3.753
    Takk for hyggelige hilsninger!

    32 bit; er det bare oss to i V3-klubben? (Sentralens minste venneforening? :)

    Tand; ja, veldig fornøyd med lytterommet (selv om det var jævlig rotete da Frode tok bildene :) Og, ja, det er Plaza. Bor helt oppe i Ullernåsen og har "Oslo for mine føtter" når jeg sitter og lytter. Bokhyllene, som skimtes til høyre på det øverste bildet, er på skinner og kan trekkes for,slik at rommet blir avstengt når det skal dras på litt.

    Kalle K; ja, livet er hardt :) ...og rødvin er godt. Det skal innrømmes at det av og til blir et glass eller to, når det skal dykkes ned i musikken.
     

    32bit

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.09.2003
    Innlegg
    1.235
    Antall liker
    306
    Torget vurderinger
    1
    Frode i AT sier så, en eksklusiv venneforening isåfall :)


    Takk for hyggelige hilsninger!

    32 bit; er det bare oss to i V3-klubben? (Sentralens minste venneforening? :)

    Tand; ja, veldig fornøyd med lytterommet (selv om det var jævlig rotete da Frode tok bildene :) Og, ja, det er Plaza. Bor helt oppe i Ullernåsen og har "Oslo for mine føtter" når jeg sitter og lytter. Bokhyllene, som skimtes til høyre på det øverste bildet, er på skinner og kan trekkes for,slik at rommet blir avstengt når det skal dras på litt.

    Kalle K; ja, livet er hardt :) ...og rødvin er godt. Det skal innrømmes at det av og til blir et glass eller to, når det skal dykkes ned i musikken.
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Herlig rom du har BigSwifty! Innbyr til musikk og avslapping!

    PS. Er det en opplyst Plaza jeg ser ut av vinduet ditt?
    det er med disse bildene hevet over en hver tvil at Swifty har mange vanskelige valg i en tung hverdag; vinyl eller digitalt? Mahler eller Miles? Rolig og dempet eller flatt jern? En hver vil nok trenge minst ett godt glass rød vin for å få bukt med slike dilemmaer!
    Med mild fare for at det følgende vil utløse et "må-ha" kjøpepress hos den seriøse hi-fi-entusiast vil jeg likevel utbasunere at en Magico-høyttaler vil tilfredsstille enhver kravspesifikasjon du måtte ha til kveldens avhengighetsseanse: rolig, cool jazzutløst dypdykk i rødvinslageret, heftig O fortuna m Carl Orff & ditto Chablis - eller rett og slett Learning to Fly m årets deilige julebrygg.

    Anyway, V3 er også i tillegg et usedvanlig vakkert smykke av et møbel - og glir (selvsagt!) inn i Selveste Velstandsåsen som hånd i hanske.

    Cheers & Sushi!
     
    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn