Rett før nyttår kjøpte jeg en Audio Aero Capitole mkII av en meget hyggelig kar i Moss. Fantastisk spiller som løftet lyden i heimen mange hakk. Problemet er at selger ikke fant manualen. Den er fremdeles ikke kommet til rette, men sendes så snart den dukker opp...
Jeg har et par for små boder og noen "løsarkiver" selv, så jeg har all mulig forståelse for problemstillingen ;D
I utgangspunktet tenkte jeg at det ikke var noe problem, finner vel en manual på web... Men nei, det viste seg vanskelig ???
Er det noen som har bedre søkemotor enn meg?
Eller kan en annen eier av dette flotte produktet hjelpe? Kanskje scanne et eksemplar til pdf?
Takknemlig for alle innspill. Til alle som ikke kan hjelpe: denne cd-spilleren anbefales!
God søndag til alle
Jeg har et par for små boder og noen "løsarkiver" selv, så jeg har all mulig forståelse for problemstillingen ;D
I utgangspunktet tenkte jeg at det ikke var noe problem, finner vel en manual på web... Men nei, det viste seg vanskelig ???
Er det noen som har bedre søkemotor enn meg?
Eller kan en annen eier av dette flotte produktet hjelpe? Kanskje scanne et eksemplar til pdf?
Takknemlig for alle innspill. Til alle som ikke kan hjelpe: denne cd-spilleren anbefales!
God søndag til alle
Vedlegg
-
416 KB Visninger: 334