Hei.
Kjøpte en brukt Marantz PM-17 mk1 i går.
Fornøyd og HJELP!
Koblet den til og kjørte lyd fra tv via dac (Schiit mani multibit) og inn på CD inngang i ca 1 time. Hadde også aktiv sub koblet til via pre out L & R. Det var da lys i temp måler.
Vis vedlegget 569651
Slo av forsterkeren, etter ca 30 minutter tenkte jeg å høre på litt musikk fra Squeezebox touch (Tidal) via samme dac, slo på forsterkeren, men nå er det ikke lenger lys i temp måler?!?!
Noen som vet hvordan man fikser det, hva salgs pære, hvordan gå frem step - by - step?
EDIT: Har bestilt disse på Ebay, får håpe de passer, trenger fortsatt noen step by step instructions...
https://www.ebay.co.uk/itm/Marantz-...995747?hash=item1a55a487e3:g:-cAAAOSwSypY8pfj
Edit: 10.02.20: Vel i går sto forsterker forsterker på uten lys som vanlig på temp. Glemte å skru den av før jeg gikk ut en tur ett par timer, når jeg kom tilbake var, hold på hatten, lyset var tilbake!?!? Streamet musikk i en drøy time, slo den av og ca en time senere slo jeg den på igjen, fortsatt lys
Lodding av ny pære er satt på vent inntil videre, men er jo ikke helt på setll så må nok uansett ta en titt inni den om ikke for lenge, men har ikke nå like høy prioritet.
Vis vedlegget 570478