AHh!!!
HIMMEL OG HELVEDE !!!
Rognlien må ta en Bolle.
Jeg skal ha en ØL, eller 10, BLIVER BEN LAAAANG NAT!
Mvh
Gratulerer med strålende oppsett!
Men... jeg har sluttet med boller.
PM-10 er en flott forsterker, jeg har aldri påstått noe annet.
Mvh
Håkon Rognlien
Ja , man kan fort bli led av boller, da for vi ta lidt kaffe/Conjak og Clinton har jo vist veien for hvordan en Cigar bør Nydes
Bye the Way, PM10 er ikke uten personlighed, den har nogle speciale lydmessige treg,og en lidt egenartet måde at gengive Lyden på, som jeg ikke tidligere har hørt, uanset hvilken forsterker teknologi vi taler om, som gør det let at høre lang ind i Lydmixen av special store orkestre stykker, Heavy Rock, samt Film musik ala Batman,
Tror det kommer av roen i gengivelsen, samt ikke ikke minst jerngrepet forsterkeren holder enhederne i, og det skader jo heller ikke at der er lidt Power bag.
Nigthwish gengivet på -40 er en stå pels opplevelse, i kombination m C60 og Batman musiken kan lyde lidt mørk og udefineret på mange andre forsterkere, men her er det let at høre hvilke enkelt instrumenter som benyttes til at genere lyd miksen.
Men kansje man trenger lidt tid til at få vasket gamle lydpreferenser ut av øregangene, før man bliver forelsket og finder partneren for fremtiden.
Mvh.