Forsterkere Mark Levinson 326s oppgradere

dronefreak

Medlem
Ble medlem
11.08.2017
Antall liker
7
Sted
BRYNE
Ser det er firma som tilbyr å oppgradere denne forforsterkeren.
Er det verdt poengene ?
Har sikkert hatt den i over 10 år men er usikker på om den har mere å gå på ytelsesmessig eller om det er et annet sort får i oppsettet mitt.

Forforsterkeren er koblet til en Anthem P2 effektforsterker.

X3

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.02.2004
Antall liker
264
Torget vurderinger
2
Jeg hadde denne selv i mange år, veldig bra pre.
Det man må ta i betraktning er også om en oppgradering vil påvirke evt salg senere.
Mange som vil ha ett orginalt produkt. Også hva du sitter på av andre ting i anlegget, hvor man heller kunne oppgradert.

soundscape

Æresmedlem
Ble medlem
21.09.2005
Antall liker
39.036
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
19
Ville ikke oppgradert så fremt det ikke er en fabrikk-oppgradering med dokumentasjon. Alt annet vil redusere prisen, og høyst sannsynlig neppe bli noe særlig bedre.

dronefreak

Medlem
Ble medlem
11.08.2017
Antall liker
7
Sted
BRYNE
Jeg hadde denne selv i mange år, veldig bra pre.
Det man må ta i betraktning er også om en oppgradering vil påvirke evt salg senere.
Mange som vil ha ett orginalt produkt. Også hva du sitter på av andre ting i anlegget, hvor man heller kunne oppgradert.

Ja det er jo vanskelig å vite. Det er en bra pre men tenker vel også at teknologi og forbedringer skjer der på så mange år ?
Men kanskje Anthem effekten burde vært byttet ut. Har et par Ø Audio høyttalere kjøpt i år som jeg er veldig fornøyd med. Samt en MoFi Ultradeck platespiller. Dette er den primære kilden. Har jo vært inne på tanken på å bytte platespiller til Transrotor Zet-3 Nero eller tilsvarende.
All kabling føler jeg er rimelig greit. Kanskje MoFi phonostage burde byttes ?

Topp Bunn