Jeg vet svaret! Høy status ;D.Roysen skrev:Odder,
Dette blir veldig OT, men vet du status på Hovland Music Player?
Mvh
Roysen
Hei tore_v1.tore_v1 skrev:Mag/Odder: Hva har du bestilt fra våre svenske venner?
Ja, det blir spennende å finne ut ;D. Gratulerer med fantastiske høyttalere!!!mag skrev:Bare det blir litt bedre enn min gamle bærbare radio/cd spiller så blir jeg fornøyd.
Denne???Roysen skrev:Odder,
Mvh
Roysen
To?tore_v1 skrev:De små og billige ja, stemmer...
Den er jo to cm større enn mine Formfloor, så da må det vel være bra saker.. ;D ;D
Om du holder til i Trondheim hadde det vært morsomt å høre disse i hjemlige omgivelser, altså ikke på messe. Litt lettere å danne seg et inntrykk da.
Grattis med to fantastisk flotte høyttalere!
Takk for det!tore_v1 skrev:De små og billige ja, stemmer...
Den er jo to cm større enn mine Formfloor, så da må det vel være bra saker.. ;D ;D
Om du holder til i Trondheim hadde det vært morsomt å høre disse i hjemlige omgivelser, altså ikke på messe. Litt lettere å danne seg et inntrykk da.
Grattis med to fantastisk flotte høyttalere!
Takk for gratulasjon av de flotte høyttalerne.Birdman skrev:Ja, det blir spennende å finne ut ;D. Gratulerer med fantastiske høyttalere!!!mag skrev:Bare det blir litt bedre enn min gamle bærbare radio/cd spiller så blir jeg fornøyd.
Mvh. Birdman
Mac Mini>Hovland>Marten> Det er en kombinasjon jeg kunne tenkt meg og høre.....,-Mangler bare Hovland og Marten så er jeg der.Mute skrev:Denne???Roysen skrev:Odder,
Mvh
Roysen
Hei Leikis. Svart er bra. Mine er i helhvitt Passer meg bra siden støv alltid har vært en fiende hjemme hos meg. Når det er sagt har Formfloor lette flater å tørke støv av. Stilig er de uansett! Lykke til med evt. kjøp.Leikis. skrev:Her er det jaggu mye lekkert, da spes de i blank svart som er min farge
Har vært i kontakt med Odder og han har et par svarte Form Flor, som er en lekker høyttaler og i min prisklasse.
Lykke til med salg Leikis.Leikis. skrev:Her er det jaggu mye lekkert, da spes de i blank svart som er min farge
Har vært i kontakt med Odder og han har et par svarte Form Flor, som er en lekker høyttaler og i min prisklasse.
Får jeg salg på noe av det jeg selger kan det fort skje at det kommer et par slike i stua ;D
At den har bånd diskant ser jeg også på som et pluss for min del, og kanskje match med min elektronikk.
Jeg ønsker meg lykke til med salg, kanskje jeg blir en MARTEN venn
Jeg får vel ta en tur på bynesset igjen for en liten lytt 8)
Takk for gratulasjoner!Sting skrev:Nyydelig! Hvordan opplever du de i forhold til Mahler? (De du hadde før?)
Mvh Tom
Gratulerer med fine HT, de gjør seg i sort! Problemet er vel nesten motsatt: verre å bruke en forsterker som ikke gir nok.limvingen skrev:Spiller nå som de oppmerksomme av dere allerede har sett med en stor transistor forsterker. 2*300W i 8 ohm og nesten en dobling i 4 ohm. Lurte på om dere har kjennskap til hvor mye Miles III tåler, er det bare å guffe på eller må jeg passe volum kontrollen?
Mja...det er jo ikke noen utperget partyhøytaler. Og elementene er...dyre.limvingen skrev:Spiller nå som de oppmerksomme av dere allerede har sett med en stor transistor forsterker. 2*300W i 8 ohm og nesten en dobling i 4 ohm. Lurte på om dere har kjennskap til hvor mye Miles III tåler, er det bare å guffe på eller må jeg passe volum kontrollen?
Har absolutt ingen intensjoner om å bruke de som party høyttalere, og når jeg lytter til de så sitter jeg som regel i "sweet spot" som er i underkant av 3 meter unna. Jeg liker ikke å få vondt i ørene når jeg koser meg med musikk, men det hender jo jeg setter på noen spor med heftig mellombass, og da blir det ofte bra trykk. Er ikke akkurat redd for at Brystonen skal knele, men mere om elementene tåler det den leverer. Høyttalere som f.eks Focal Electra 1027Be som jeg hadde før spilte mere enn nok høyt for meg. Milesene bør vel kunne levere det samme?emotikon skrev:Mja...det er jo ikke noen utperget partyhøytaler. Og elementene er...dyre.
For meg holdt det i lange baner med Bryston 4B SST da jeg hadde det i hus.
Nå er det 45 råsterke rørwatt som styrer Milesene mine. ;D
Generellt råd:
Ta vare på ørene dine
Gratulerer med meget gode musikkformidlere og velkommen i "klubben"!
Det samme vet jeg ikke om de leverer....limvingen skrev:Har absolutt ingen intensjoner om å bruke de som party høyttalere, og når jeg lytter til de så sitter jeg som regel i "sweet spot" som er i underkant av 3 meter unna. Jeg liker ikke å få vondt i ørene når jeg koser meg med musikk, men det hender jo jeg setter på noen spor med heftig mellombass, og da blir det ofte bra trykk. Er ikke akkurat redd for at Brystonen skal knele, men mere om elementene tåler det den leverer. Høyttalere som f.eks Focal Electra 1027Be som jeg hadde før spilte mere enn nok høyt for meg. Milesene bør vel kunne levere det samme?emotikon skrev:Mja...det er jo ikke noen utperget partyhøytaler. Og elementene er...dyre.
Generellt råd:
Ta vare på ørene dine
Jeg syntes nesten at det burde være en selvfølge at på høyttalere i denne prisklassen burde elementene tåle at man trykker på litt :emotikon skrev:Det samme vet jeg ikke om de leverer....limvingen skrev:Har absolutt ingen intensjoner om å bruke de som party høyttalere, og når jeg lytter til de så sitter jeg som regel i "sweet spot" som er i underkant av 3 meter unna. Jeg liker ikke å få vondt i ørene når jeg koser meg med musikk, men det hender jo jeg setter på noen spor med heftig mellombass, og da blir det ofte bra trykk. Er ikke akkurat redd for at Brystonen skal knele, men mere om elementene tåler det den leverer. Høyttalere som f.eks Focal Electra 1027Be som jeg hadde før spilte mere enn nok høyt for meg. Milesene bør vel kunne levere det samme?emotikon skrev:Mja...det er jo ikke noen utperget partyhøytaler. Og elementene er...dyre.
Generellt råd:
Ta vare på ørene dine
Jeg ville nok vært litt forsiktig med de elementene. Er ikke billig å bytte de parvis.
Hvorfor har du solgt dem? Noe bedre i sikte?emotikon skrev:Det samme vet jeg ikke om de leverer....limvingen skrev:Har absolutt ingen intensjoner om å bruke de som party høyttalere, og når jeg lytter til de så sitter jeg som regel i "sweet spot" som er i underkant av 3 meter unna. Jeg liker ikke å få vondt i ørene når jeg koser meg med musikk, men det hender jo jeg setter på noen spor med heftig mellombass, og da blir det ofte bra trykk. Er ikke akkurat redd for at Brystonen skal knele, men mere om elementene tåler det den leverer. Høyttalere som f.eks Focal Electra 1027Be som jeg hadde før spilte mere enn nok høyt for meg. Milesene bør vel kunne levere det samme?emotikon skrev:Mja...det er jo ikke noen utperget partyhøytaler. Og elementene er...dyre.
Generellt råd:
Ta vare på ørene dine
Jeg ville nok vært litt forsiktig med de elementene. Er ikke billig å bytte de parvis.
Selv kan jeg meddele at mine Marten Miles III har fått ett nytt hjem...
Hmm, er det vi kaller en hi-fi date :-*emotikon skrev:Solgt?!!!! :
Neida, de har fått et nytt rom å lage vellyd i
Hadde husutleier på snarlig besøk i går kveld. Hun ville gjerne høre litt på det lekre oppettet hun så.
Tilbød henne plass i godstolen, satte på Magdalena Kozena- det ble stillt fra henne lenge.
Så snur hun seg bak til meg og sier :
"Å herregud, det var vakkert -for en fin og klar lyd" -mens tårene renner nedover kinnene hennes.
Vi har nå en avtale om en aften utpå høsten, med godt mat og mye musikk.
Har hørt Miles III på demo, og det var sterkt nok- for å si det slik.limvingen skrev:Jeg syntes nesten at det burde være en selvfølge at på høyttalere i denne prisklassen burde elementene tåle at man trykker på litt :emotikon skrev:Det samme vet jeg ikke om de leverer....limvingen skrev:Har absolutt ingen intensjoner om å bruke de som party høyttalere, og når jeg lytter til de så sitter jeg som regel i "sweet spot" som er i underkant av 3 meter unna. Jeg liker ikke å få vondt i ørene når jeg koser meg med musikk, men det hender jo jeg setter på noen spor med heftig mellombass, og da blir det ofte bra trykk. Er ikke akkurat redd for at Brystonen skal knele, men mere om elementene tåler det den leverer. Høyttalere som f.eks Focal Electra 1027Be som jeg hadde før spilte mere enn nok høyt for meg. Milesene bør vel kunne levere det samme?emotikon skrev:Mja...det er jo ikke noen utperget partyhøytaler. Og elementene er...dyre.
Generellt råd:
Ta vare på ørene dine