Begge kan vel varme beina ganske effektivt?Kommer designet fra denne saken mon tro?
Vis vedlegget 299330
Hei Espen. Kan det bli aktuelt med MLife integrert i stedet for Momentum??Denne er sexy
Vis vedlegget 299385
Kommer en preamp med samme streaming muligheter også.
Mvh: Espen L
Hei soaHei Espen. Kan det bli aktuelt med MLife integrert i stedet for Momentum??Denne er sexy
Vis vedlegget 299385
For min del kommer jeg til å følge med argusøyne denne pre'en som kommer med DAC og Steaming…leste at den er ventet i 2016 engang...
mvh
SØ
Spennende Espen. Etter hva jeg forstår har ikke MLife egen intergrert DAC, kun streaming funksjoner. Har lest at den har samme oppbygging som momentum utover at tonekontroller er fjernet, så det bør ikke være store performace forskjeller vil jeg tro. Men selvfølgelig verdt å sjekke med leverandør...Hei soaHei Espen. Kan det bli aktuelt med MLife integrert i stedet for Momentum??Denne er sexy
Vis vedlegget 299385
For min del kommer jeg til å følge med argusøyne denne pre'en som kommer med DAC og Steaming…leste at den er ventet i 2016 engang...
mvh
SØ
Ja det kan det faktisk bli ,det sjekkes nå opp flere ting. Hvordan spiller MLife v/s Momentum er jo selvfølgelig ett av mine spørsmål. Det jeg stusser på er at den ikke koster noe særlig mer en Momentum da man på MLife for Streaming/DAC med.Undrer om det er godt på bekostning av andre ting? Det jeg også lurer på er om det nå vil komme en ekstern streamer /Dac også. Momentume`n er fortsatt ikke sent fra USA så muligheten ligger fortsatt der til å bestille MLife vis jeg ønsker dette. Momentume`n vil jeg få om bare noen uker, går jeg for MLife må jeg nok fort smøre meg med noen måneder lenger ventetid men det for jeg også svar på til uken. I utgangspunktet så har jeg ikke brukt for noen Dac da jeg har en meget habil Dac i CD spilleren som jeg bruker (har USB på den)
Jeg for vente på svar på mine spørsmål og deretter gå noen runder med meg selv.
Synes det er litt merkelig at de slipper en så lik forsterker så kort tid etter at Momentum er slippet vis de lydmessig er helt like?
Utseende messig på bilde så synes jeg faktisk Momentum er hakke råere.
Mulig dette blir å banne i kirka, men disse forsterkerne kommer nå i en utførelse som til og med jeg synes er spiselig:
Vis vedlegget 299256
�摜4 - �yCES�zDan D'Agostino�A�A���v�����̃l�b�g���[�N�v���[���[�uMomentum Life�v�Ȃǔ��I - Phile-web
Opprinnelig custom-laget til en high end luksus hjemmekino i Moskva, men ser nå ut til bli satt i ordinær produksjon.
4 Cinema Europa Development "Peace Dividends" pay off within 30 days......
EUROPA: ALMOST BECAME the Jodoroswky's Dune equivalent in Home Cinema
Bildene er hentet fra nettet emotikonGrattis med nydelig forsterker.
Men du er steikje gal mann! Jeg hadde ikke villet la en flue få lande på toppen av forsterkeren engang...
(gitt at det nederste bildet er fra hjemme hos deg)
Tenkte det samme som deg.Grattis med nydelig forsterker.
Men du er steikje gal mann! Jeg hadde ikke villet la en flue få lande på toppen av forsterkeren engang...
PUHH!!Bildene er hentet fra nettet emotikonGrattis med nydelig forsterker.
Hei SvenHei Espen. Flotte bilder av lekre produkter
Men…jeg reagerer på at Momentum serien begynner å få relativt divergerende uttrykk mtp kobber trimmen på de forskjellige modellene. Desverre ser det ut til at dette er helt utelatt på Phono trinnet…Sa Dan noe om at Phono Stage'et var ferdigstillt eksteriørmessig?
mvh
Sven
Testet i Fidelity nr. 61.Ja dette er virkelig flotte saker.Pre. er virkelig snadder.Skulle faktisk likt å ha disse i min stue.Men dette får vel bli min neste vei å gå om det
skulle dukke opp noe på Torget om en 10 års tid.
Det er vel bare å gjøre sparekonto fet.
Mvh Kenneth
LÆKKERT
Mvh Imagine