Maxwell Hi-Fi AS - Stavanger - Presenterer KABLER : Maxwell Sound System - LEGACY

- Jeg har testet inngående de aller fleste kjente kabel-merker de siste 30 årene - og har de fleste av dem i innspilte versjoner i eget eie for å rettferdig-gjøre mine tester innenfor de objektive - og de subjektive parameterne som henspeiler effekten av forskjellige valg av kabler til forskjellige oppsett av elektronikk og høyttalervalg. Som alle andre valg av Hi-Fi/ High-End komponenter så velges også kabler utfra subjektive kriterier - det komponentet DU SELV liker best - og trives best med i lengden -.......... - Bør bli DITT VALG. (- Alle tester JEG foretar blir utført på Fullfrekvent utstyr der den objektive presentasjonen ligger til grunn for kabelens prestasjonsnivå - mens den subjektive dimensjonen forsøkes forklart i kundens egne kjente livs-termer. - Den subjektive Opplevelsen av Lyden ligger også godt forankret i Kabel-Navnet ).


Maxwell Sound System:

LEGACY I:
- 2 X 1,5 meter RCA: kr. 590,-/par.
- Sitat fra kunde med Referanser fra Pass-Labs, McIntosh, Hegel, Electrocompaniet, Focal, B&W, Dynaudio, Patos, Kimber, Mit, Monster, osv.................: pr.17.07.2014 skrev han: - Fy F... før en go lyd det er blitt i anlegget til venninnen min. Lyden har klarnet så Jæ.... opp . Den er blitt lys og klar i toppen. Fantastisk lekende diskant. Detaljert som F... i mellomtonen. Å nå hører du faktisk mellomtonenen. Forr en tilstedeværelse i forhold til den triste ( - konkurrerende kabel til 2990,-/par - ) . Nå ble jeg UTROLIG imponert - her. Vi snakkes på telefonen i morgen ! Ha en fin kveld.

IMG_0167.jpg


LEGACY II:
- 2 X 1 meter RCA: kr. 1.490,-/par

IMG_0168.jpg


LEGACY I-OPT.:
- 1 meter Optisk Digital: kr. 995,-/stk.

IMG_0169.jpg


LEGACY II-P.:
- 1,8 Meter PowerChord 16A: kr. 3.995,-/stk.

IMG_0172.jpg


- Fin sommer-kveld til ALLE !!!
Mvh. Sveinung
- Mer enn Lyden av Opplevelser...?
 

Kommentarer

Lyden av Opplevelser

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.02.2013
Innlegg
395
Antall liker
42
Sted
Stavanger - Kirkegaten nr.43.
Torget vurderinger
0
Hei - teddy

- Det har seg slik at jeg for 6-8 år siden hadde jeg besøk av en Grunnforsker fra en sertifisert forsknings-lab i Stavanger. Jeg gikk inn i mine praktiske erfaringer og forklarte ham en del praktisk sanselige produksjons-teorier for utviklingen av mine Custom-produkter - og mitt eget merke - Maxwell Sound System. Det viste seg at jeg fakta faktisk hadde arbeidet med energier raskere enn sol-lyset i 4-5 år før hans Professorat med 3 grunnforskere hadde greid å dokumentere dette halvannen måned før han besøkte meg. Kjaka hans holdt på - "å ramle i gulvet" - og vi hadde ingen kommunikasjonsproblemer !!!

- Jeg er svært opptatt av "middelet/Lyden" - men enda mer ekstremt opptatt av EFFEKTEN/Opplevelsen er for HVER ENKELT LYTTER........- siden alle oppfatter lyd forskjellig og kroppen med dens reflekser - sanser gjerne LYDEN på en helt annen og kanskje forskjellig måte i forhold til hva du VIL HØRE !?
- Men det er jo bare å besøke meg - og gjøre din egen erfaring - Velkommen skal du være !!!
Forøvrig:
- At jeg mer enn...- sliter - med KALDE personligheter uten egentlig medfølelse/Emphati - i høyeste grad !!! - Jeg vil nok i de fleste tilfellene ikke kunne hjelpe Dem !?

Mvh. Sveinung
Lyden av enda mere Opplevelser
 
Sist redigert:

Lyden av Opplevelser

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.02.2013
Innlegg
395
Antall liker
42
Sted
Stavanger - Kirkegaten nr.43.
Torget vurderinger
0
Hei - igjen Rocke-Rolf

Jeg ER i VISSHET sikker på at jeg ikke tuller - HELT RIKTIG !!!

- Jeg har muligens lagt vekt på at jeg blant noen som har besøkt butikken min - absolutt ikke skal ha Deres troverdighet !!! Forøvrig så lurer jeg litt på hva du mener med - "hvordan jeg forholder meg til fakta" - ???
- At jeg for 4-5 år siden stod og forklarte for et par karer at LYDEN går igjennom vann ( - og at kroppen vår er vann + et enda u-utredet nervesystem ) .............- tydeligvis så hadde det jo " tørna fullstendig " for meg !!! ...- Nei -disse to karene så jeg ikke igjen ! Jeg hadde bommet fullstendig på Deres Fakta.
- At der er produsenter som oppgir en mengde uriktigheter i teknisk spec - noe jeg har kontrollsjekket og funnet VISSHET PÅ.
- At der demonstreres med manipulerte innspilte musikkopptak - noe jeg har kontrollsjekket og funnet VISSHET PÅ.
- At jeg arbeider i VISSHETEN - er jeg helt sikker på..........- og ellers vil jeg måtte opplyse om at det er en Bedrifts-Himmelighet som jeg ikke vil offentliggjøre.
Forøvrig er du Hjertelig Velkommen til å ta med hva som helst av andre kabler og komme innom til demonstrasjon/test. Du kan se på min profil hva jeg allerede har liggende fra før - men kom innom og gjør meg MÅLLØS AV BEGEISTRING ( - noe jeg savner litt av her på sentralen ? )

Mvh. Sveinung
Lyden av enda mere Opplevelser
 

Lyden av Opplevelser

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.02.2013
Innlegg
395
Antall liker
42
Sted
Stavanger - Kirkegaten nr.43.
Torget vurderinger
0
Hei - johnnygrandis !

- Jeg er litt usikker på hva du mener om hva som - Er det mulig ?!

- Jeg har erfaring med at svært mange ting som Fakta slår fast er umulig - likevel ER MULIG !!!

Mvh. Sveinung
Lyden av Enda mere Opplevelser
 

Academic_South

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.10.2013
Innlegg
874
Antall liker
402
Du er ikke skuggeredd, det skal du ha! Men jeg tror du glemmer at mange her på sentralen jobber som forskere til daglig, og det du sier om forskninglab i Stavanger vil neppe noen av de innvolverte kunne skrive under på.

Jeg vil foreslå at du bytter yrke til predikant.
 

authentic

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.07.2007
Innlegg
9.246
Antall liker
2.422
Torget vurderinger
13
Hei - johnnygrandis !

- Jeg er litt usikker på hva du mener om hva som - Er det mulig ?!

- Jeg har erfaring med at svært mange ting som Fakta slår fast er umulig - likevel ER MULIG !!!

Mvh. Sveinung
Lyden av Enda mere Opplevelser
Forventer du at noen skal bite på disse latterlige utsagnene du kommer med, nå må du rulle inn snøret og ta natta for dette er jo bare vissvas fra ende til annen. Hjelper heller ikke ikke å skrive med caps lock når innholdet knapt nok kan beskrives bedre enn en dårlig eventyrhistorie.
 

teddyh

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.07.2009
Innlegg
826
Antall liker
219
Hei - teddy

- Det har seg slik at jeg for 6-8 år siden hadde jeg besøk av en Grunnforsker fra en sertifisert forsknings-lab i Stavanger. Jeg gikk inn i mine praktiske erfaringer og forklarte ham en del praktisk sanselige produksjons-teorier for utviklingen av mine Custom-produkter - og mitt eget merke - Maxwell Sound System. Det viste seg at jeg fakta faktisk hadde arbeidet med energier raskere enn sol-lyset i 4-5 år før hans Professorat med 3 grunnforskere hadde greid å dokumentere dette halvannen måned før han besøkte meg. Kjaka hans holdt på - "å ramle i gulvet" - og vi hadde ingen kommunikasjonsproblemer !!!

- Jeg er svært opptatt av "middelet/Lyden" - men enda mer ekstremt opptatt av EFFEKTEN/Opplevelsen er for HVER ENKELT LYTTER........- siden alle oppfatter lyd forskjellig og kroppen med dens reflekser - sanser gjerne LYDEN på en helt annen og kanskje forskjellig måte i forhold til hva du VIL HØRE !?
- Men det er jo bare å besøke meg - og gjøre din egen erfaring - Velkommen skal du være !!!
Forøvrig:
- At jeg mer enn...- sliter - med KALDE personligheter uten egentlig medfølelse/Emphati - i høyeste grad !!! - Jeg vil nok i de fleste tilfellene ikke kunne hjelpe Dem !?

Mvh. Sveinung
Lyden av enda mere Opplevelser
Du har jobbet med energier raskere enn lyset hastighet på ca 300 000 km/s ??
DET vil eg svært gjerne høre mer om fra deg.
 

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Innlegg
5.332
Antall liker
3.451
Torget vurderinger
49
I'm on a hifi mission from God for å redde folk ut av minianlegg helvete ......
Sa Lars i dokumentaren Hifidilirium som kan sees i sin helhet her HiFi Delirium aka Tweaks & Geeks - YouTube

Sveinung@ du snakker ikke samme språket som endel av akademikerne, og jeg synes du er en fargeklatt i en veldig grå hifisentralen. Du må huske at musikk/hifi er en seriøs hobby som ikke har med følelser, men med teknikk og måledata og gjøre. Så når du ikke kan komme med godt dokumenterte tekniske begrunnelser på det du driver med, vil folk bli opprørt og forbannet ;)
 

Hi-Fi akustikk

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.06.2011
Innlegg
1.642
Antall liker
465
Sted
Trondheim
Hvordan blir en forsknings-lab sertifisert? ISO:9001?

Om du jobber med overlys-hastigheter må du kontakte Nobelkomiteen snarest.

Så de som ikke opplever det du sier de skal oppleve er "Kalde personligheter uten medfølelse/empati i høy grad?
 

haber

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.06.2006
Innlegg
793
Antall liker
286
Sted
Nesoddtangen
Torget vurderinger
30
Hei - teddy

- Det har seg slik at jeg for 6-8 år siden hadde jeg besøk av en Grunnforsker fra en sertifisert forsknings-lab i Stavanger. Jeg gikk inn i mine praktiske erfaringer og forklarte ham en del praktisk sanselige produksjons-teorier for utviklingen av mine Custom-produkter - og mitt eget merke - Maxwell Sound System. Det viste seg at jeg fakta faktisk hadde arbeidet med energier raskere enn sol-lyset i 4-5 år før hans Professorat med 3 grunnforskere hadde greid å dokumentere dette halvannen måned før han besøkte meg. Kjaka hans holdt på - "å ramle i gulvet" - og vi hadde ingen kommunikasjonsproblemer !!!

- Jeg er svært opptatt av "middelet/Lyden" - men enda mer ekstremt opptatt av EFFEKTEN/Opplevelsen er for HVER ENKELT LYTTER........- siden alle oppfatter lyd forskjellig og kroppen med dens reflekser - sanser gjerne LYDEN på en helt annen og kanskje forskjellig måte i forhold til hva du VIL HØRE !?
- Men det er jo bare å besøke meg - og gjøre din egen erfaring - Velkommen skal du være !!!
Forøvrig:
- At jeg mer enn...- sliter - med KALDE personligheter uten egentlig medfølelse/Emphati - i høyeste grad !!! - Jeg vil nok i de fleste tilfellene ikke kunne hjelpe Dem !?

Mvh. Sveinung
Lyden av enda mere Opplevelser
Du har jobbet med energier raskere enn lyset hastighet på ca 300 000 km/s ??
DET vil eg svært gjerne høre mer om fra deg.

Ja, nå ble jeg også nysgjerrig.....
 

Academic_South

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.10.2013
Innlegg
874
Antall liker
402
Sveinung@ du snakker ikke samme språket som endel av akademikerne, og jeg synes du er en fargeklatt i en veldig grå hifisentralen. Du må huske at musikk/hifi er en seriøs hobby som ikke har med følelser, men med teknikk og måledata og gjøre. Så når du ikke kan komme med godt dokumenterte tekniske begrunnelser på det du driver med, vil folk bli opprørt og forbannet
Hallo! Selvsagt skal det være takhøyde her på hifisentralen for de som bruker et "fargerikt språk" og som ikke har en akademisk bakgrunn. Men når det fremkommer opplysninger som er på nivå med nobelprisen i fysikk/kjemi, så er det vel grunn til å stille noen kritiske spørsmål?
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.330
Antall liker
11.050
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Aldri hørt produktene og det skal være takhøyde for fargerikt språk. Likefullt er HFS også en "reklamekanal" og dermed underlagt endel lover og regler. Med "egenproduserte" produkter som skal selges og reklameres for så trår faktisk markedsføringsloven inn og her er det en paragraf som i prinsipp skal overholdes:

§ 3. Presentasjon og dokumentasjon av markedsføringMarkedsføring skal utformes og presenteres slik at den tydelig framstår som markedsføring.
Påstander i markedsføring om faktiske forhold, herunder om ytelsers egenskaper eller virkning, skal kunne dokumenteres. Dokumentasjonen skal foreligge på annonsørens hånd når markedsføringen skjer.
 

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Innlegg
12.260
Antall liker
8.271
Sted
Oslo
@ teddyh: All hastighet (velocity) i fysikken måles i m/s.:).


mvh
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.718
Antall liker
32.604
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Har funnet ut at kommentarene og beskrivelsene er temmelig forfriskende ...Bedre å forsøke å vise entusiasme , enn å komme med snusfornuftige utsagn alene.. Ting må uansett testes i eget oppsett, så det er liten grunn til å la seg irritere over dette... Mener nå jeg, som mener det bør være takhøyde større enn hva enkelte vil ha det til..
 
N

nb

Gjest
Har funnet ut at kommentarene og beskrivelsene er temmelig forfriskende ...Bedre å forsøke å vise entusiasme , enn å komme med snusfornuftige utsagn alene.. Ting må uansett testes i eget oppsett, så det er liten grunn til å la seg irritere over dette... Mener nå jeg, som mener det bør være takhøyde større enn hva enkelte vil ha det til..
Har ingenting med takhøyde å gjøre. Dette er regelrett pølsevev, blank løgn osv.
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.718
Antall liker
32.604
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Har funnet ut at kommentarene og beskrivelsene er temmelig forfriskende ...Bedre å forsøke å vise entusiasme , enn å komme med snusfornuftige utsagn alene.. Ting må uansett testes i eget oppsett, så det er liten grunn til å la seg irritere over dette... Mener nå jeg, som mener det bør være takhøyde større enn hva enkelte vil ha det til..
Har ingenting med takhøyde å gjøre. Dette er regelrett pølsevev, blank løgn osv.

So what..Plager det deg nb ? Du har virkelig et stusselig liv hvis det som står skrevet av denne bransjeaktøren opprører deg...
 
N

nb

Gjest
Har funnet ut at kommentarene og beskrivelsene er temmelig forfriskende ...Bedre å forsøke å vise entusiasme , enn å komme med snusfornuftige utsagn alene.. Ting må uansett testes i eget oppsett, så det er liten grunn til å la seg irritere over dette... Mener nå jeg, som mener det bør være takhøyde større enn hva enkelte vil ha det til..
Har ingenting med takhøyde å gjøre. Dette er regelrett pølsevev, blank løgn osv.
So what..Plager det deg nb ? Du har virkelig et stusselig liv hvis det som står skrevet av denne bransjeaktøren opprører deg...
Opprører? På ingen måte - det er som forventet fra HiFi-assesoar-bransjen, bare enda enklere å gjennomskue som 100% BS. Jeg synest på generelt grunnlag ikke at det er ok at noen prøver å selge noe til noen basert på blank løgn, men derom er kanskje meningene delte. Plager meg personlig dog lite, jeg er ikke dum nok til å tro på noe slikt.

Men om noen etter å ha lest denne tråden lurer på hvordan lyden blir når man har jobbet med "energier som overskrider lyshastigheten" så be my guest. Egentlig er det meste av reklame og tekniske påstander rundt HiFi-kabler omtrent like teite som dette, bæsjen er bare som regel pakket inn i litt penere papir.
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.718
Antall liker
32.604
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Har funnet ut at kommentarene og beskrivelsene er temmelig forfriskende ...Bedre å forsøke å vise entusiasme , enn å komme med snusfornuftige utsagn alene.. Ting må uansett testes i eget oppsett, så det er liten grunn til å la seg irritere over dette... Mener nå jeg, som mener det bør være takhøyde større enn hva enkelte vil ha det til..
Har ingenting med takhøyde å gjøre. Dette er regelrett pølsevev, blank løgn osv.
So what..Plager det deg nb ? Du har virkelig et stusselig liv hvis det som står skrevet av denne bransjeaktøren opprører deg...
Opprører? På ingen måte - det er som forventet fra HiFi-assesoar-bransjen, bare enda enklere å gjennomskue som 100% BS. Jeg synest på generelt grunnlag ikke at det er ok at noen prøver å selge noe til noen basert på blank løgn, men derom er kanskje meningene delte. Plager meg personlig dog lite, jeg er ikke dum nok til å tro på noe slikt.

Men om noen etter å ha lest denne tråden lurer på hvordan lyden blir når man har jobbet med "energier som overskrider lyshastigheten" så be my guest. Egentlig er det meste av reklame og tekniske påstander rundt HiFi-kabler omtrent like teite som dette, bæsjen er bare som regel pakket inn i litt penere papir.
Og hvis du har denne forventningen til en samlet bransje får du holde deg til OT. Da har ikke neppe resten av forumet så mye å gi til deg som har fasit på alt, ikke bare for deg selv, men også for bransjen og dets brukere... Å kalle subjektive opplevelser for "bæsj" vitner bare om stor grad av infantilitet.
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.718
Antall liker
32.604
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Å kalle subjektive opplevelser for "bæsj" vitner bare om stor grad av infantilitet.
Ikkje viss desse subjektive opplevelsane strider i mot all vitenskap.

Ikke uenig at det er temmelig mye som er litt aparte her. Men artig at han tør, selvom salget kanskje ikke blir det beste av ting som er mildt sagt annerledes.
 

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Innlegg
12.260
Antall liker
8.271
Sted
Oslo
Det er kritikeren til annonsøren & ikke annonsøren jeg korrigerer. Skal man kritisere, bør det man skriver være pinlig korrekt.


mvh
 
N

nb

Gjest
Ikke uenig at det er temmelig mye som er litt aparte her. Men artig at han tør, selvom salget kanskje ikke blir det beste av ting som er mildt sagt annerledes.
Jeg synest ikke det er artig med blank løgn og 100% bullshit i salgsargumentasjonen, men your milage might differ. Språkblomster o.l. har jeg små problemer med, men her prøves det jo å innbille de teknologiignorante at man faktisk har noe å fare med. Jeg tviler dog sterkt på at avsender selv skjønner hvor far out disse påstandene er, å reformulere grunnleggende fysikk er jo helt normalt i denne grenen av HiFi-bransjen.

"Bæsjen" var tiltenkt den tekniske svadaen, hva noen erfarer, opplever eller føler når de lytter til sakene får være opp til den ekelte. Det er lite som står som en påle her i verden, men lyshastigheten (i vakuum) er kanskje det nærmeste man kommer, men jeg registrerer at den pålen nå har fallt i Stavanger-området og at du synest det er litt artig at noen tør å påstå det. Du om det.
 

Final

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.03.2013
Innlegg
3.159
Antall liker
5.219
Sted
Bærum
Torget vurderinger
4
Jeg velger for min del å ta påstandene med godt humør. Samtidig er disse outrerte påstandene på et vis triste og illustrerende for HIFI bransjen.
En bransje som stort sett har stått på stedet uhvil de siste 20 år. Ingen aksepterer at noe er godt og noe dårlig. Som om det ikke spiller noen rolle om 1 meter er 99, 100 eller 101 cm. Som om det ikke spiller noen rolle om klokken går riktig, for fort eller for sakte.

Final
 

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Innlegg
5.332
Antall liker
3.451
Torget vurderinger
49
Er det ikke deilig å ha noe å hate 8)
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.718
Antall liker
32.604
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Når en ser at denne tråden har 66 kommentarer så vitner det om at den er lest og at folk finner det som skrives engasjerende. Hvis det å legge ut nye ting her av bransjen har som formål å bli sett, så må dette stuntet kunne sies å være vellykket.

Og NB, jeg påstår ikke noe vedr produktene her. At du i tillegg har lesevansker og har litt tungt for det, gjør det hele nesten bare enda mer underholdende å lese her.
 

Clintern

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.04.2006
Innlegg
238
Antall liker
123
Sted
Åkrehamn
Torget vurderinger
6
Hadde i grunn vært interessant om noen kunne tatt med noe kabler hjem og testet, så vidt jeg forstår argumenterer selger med "the proof is in the pudding..."
 

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Innlegg
5.332
Antall liker
3.451
Torget vurderinger
49
Hadde i grunn vært interessant om noen kunne tatt med noe kabler hjem og testet, så vidt jeg forstår argumenterer selger med "the proof is in the pudding..."
Har blitt tilbudt og ta med mine kabler inn for å sammenligne, men så er det det med å ha tid....
 

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Innlegg
12.260
Antall liker
8.271
Sted
Oslo
@ E.I.A.: Jeg liker og annonseringen. Farverike personer bør få hevde hva de vil. Min kritikk retter seg kun mot kritikere av annonsøren:).


mvh
 

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Innlegg
5.332
Antall liker
3.451
Torget vurderinger
49
@liker de to siste innlegg :)
 

Karmana

Æresmedlem
Ble medlem
13.06.2008
Innlegg
24.925
Antall liker
66.373
Sted
Bergen
Torget vurderinger
42
Gøyalt ;) Hvordan kan man bli sint eller irritert av dette? Jeg har såpass tro på forumets medlemmer at de klarer å vurderer sannhetsgehalten her :) De som ikke gjør det ville sikkert kjøpt grønne esoteriske stener ilkevel. Kjør på, det er fredag ;) Misjonering kan vente til søndag!
 

whistler

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2004
Innlegg
1.825
Antall liker
614
Gøyalt ;) Hvordan kan man bli sint eller irritert av dette? Jeg har såpass tro på forumets medlemmer at de klarer å vurderer sannhetsgehalten her :) De som ikke gjør det ville sikkert kjøpt grønne esoteriske stener ilkevel. Kjør på, det er fredag ;) Misjonering kan vente til søndag!
Enig, men jeg mistenker tråden ble opprettet litt som en spøk. Salgsfremmende er den neppe.;)
 

authentic

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.07.2007
Innlegg
9.246
Antall liker
2.422
Torget vurderinger
13
Noe fotfeste på moder jord kan jo anbefales selv med audiofile nervroser.
 

Academic_South

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.10.2013
Innlegg
874
Antall liker
402
Enig, men jeg mistenker tråden ble opprettet litt som en spøk. Salgsfremmende er den neppe.
Dette er ingen spøk - dette er trådstarter i et nøtteskall. Men som du sier: denne typen annonser er neppe salgsfremmende - i alle fall her på Sentralen :)
 

Informasjon om bruker

Lyden av Opplevelser
Hi-Fi entusiast
Medlem siden
Antall liker
42
Link til alle artikler
16
Lyden av Opplevelser sine annonser
Bransjenyheter
Maxwell Hi-Fi AS - Stavanger feirer 30 ÅR med Lyden av enda mer Opplevelser !!!

Maxwell Hi-Fi AS - Stavanger feirer 30 ÅR med Lyden av enda mer Opplevelser !!!

  • 0
Jeg drar JUBILEEET enda kraftigere i gang med - 30% Super-Salg på italienske Chario med serien Constellation som jeg har på lager. Denne høyttalerserien rangeres av mange som en del av...
Fortsett
Bransjenyheter
Maxwell Hi-Fi AS - Stavanger feirer 30 ÅR med Lyden av Opplevelser

Maxwell Hi-Fi AS - Stavanger feirer 30 ÅR med Lyden av Opplevelser

  • 7
Jeg drar ved dette igang mitt 30-års JUBILEEEUM med å gi vekk 30% Spesialrabatt på hele TEAC DISTINCTION-MX Serien som benytter svært mange likhetstrekk med sine enda mye mer kostbare...
Fortsett
Bransjenyheter
Uten en tråd - NESTEN -... Et par morsomme små Hi-Fi Høyttalere fra: Maxwell Hi-Fi AS

Uten en tråd - NESTEN -... Et par morsomme små Hi-Fi Høyttalere fra: Maxwell Hi-Fi AS

  • 0
Advance Acoustic AIR - 50-MX Svart/Hvit: Kr. 2990,-/par 2 x 45 Watt/FTC innebygd. Strømforbruk inntil: 210 Watt/220Volt. Diskant: Soft-Dome 25mm. Bass: Coated Papir 130mm. Frekvensgang: 55...
Fortsett
Bransjenyheter
Maxwell Hi-Fi AS - Stavanger - Presenterer Trådløs Internett Radio med DAB/DAB+ og CD

Maxwell Hi-Fi AS - Stavanger - Presenterer Trådløs Internett Radio med DAB/DAB+ og CD

  • 0
Advance Acoustic X-Uni-MX med ForForsterker er nå kommet til Norge. Dette er en litt annerledes enhet med: - Trådløs Internett Radio. - Trådløs DAB/DAB+. - Trådløs APTX Bluetooth. - FM med RDS...
Fortsett
Bransjenyheter
Maxwell Hi-Fi AS - Stavanger - Presenterer Trådløs Løsning for ALLE Hi-Fi / High-End

Maxwell Hi-Fi AS - Stavanger - Presenterer Trådløs Løsning for ALLE Hi-Fi / High-End

  • 4
Da kan jeg endelig tilby TRÅDLØS MOTTAKS-LØSNING til ALLE Hi-Fi og High-End anlegg - og Aktive Høyttalere !!! Advance Acoustic-MX kommer nå med analog mottaker WTX -...
Fortsett
Bransjenyheter
Maxwell Hi-Fi AS - Stavanger - STARTER MED videreføring av..................

Maxwell Hi-Fi AS - Stavanger - STARTER MED videreføring av..................

  • 0
Maxwell Hi-Fi AS - Stavanger - STARTER MED videreføring av..........ADVANCE ACOUSTIC. NY-Designet ADVANCE ACOUSTIC - fra Frankrike - har nå kommet i Fullstendig Re-designet innhold og utseende (...
Fortsett
Topp Bunn