Jeg skjønner rett og slett ikke hvorfor det er så vanskelig å forklare hva som er forskjellen på dine "super-duper"-utgaver og ordinære modeller av forsterkeren? Det må jo være til alles fordel å fortelle hva merprisen går til?
Når jeg kjøper en racersykkel til 50 000 så VIL jeg vite hva som er forskjellen på den kontra en sykkel (med lik ramme) som koster 30 000. Så får det være opp til meg som kjøper å avgjøre om den ene modellen er verdt merprisen over den andre. I ditt tilfelle er vi overlatt til ordgyteri over hvor bra den er, men vi vet ikke hvorfor den er så bra (tekniske spesifikasjoner forteller ikke alt, men gir likevel en pekepinn).
Dersom produktene dine er så gode at de feier alle konkurrenter av banen, så send dem til Lyd og Bilde for test. Er de som gode som du hevder, så vil de snart få "best i test"-stempelet og du vil sannsynligvis selger langt bedre enn tidligere. Skulle testen derimot vise noe annet, ja... da er det kanskje verre....
- Da trenger du en tester som innehar 100% integritet, som ikke er kjøpt og betalt. Hva den vesentlige høyere prisen bl.a. går til står på nettsiden og i annonsen - der hvor prisen faktisk er vesentlig høyere - DA ???
- Det er også gitt meg en stor fordel å kunne demonstrere det faktiske produktet inngående for den riktige og aktuelle kunden - siden det er uinteressant å vise den uaktuelle og uriktige brukeren/ kunden. Hos meg er det faktisk ikke på noen måte sikkert å få anledningen til å kjøpe produkter - der kunden vil høre hjemme hos andre aktører i markedet eller helst på nettet. Dette i motsetning til "sykkelkjøpet" der nærmest bare den økte salgssummen inspirerer den "kjøpte og betalte" Selgeren.
- Når det gjelder tekniske spec. - så er det jo kanskje på tide og faktisk LESE dem ?
- Når det gjelder tester så vil en slik test koste meg omkring 250 - 300.000,- ( Og forøvrig så er der tidligere tester som: Unison Research-Unico Secondo-MX, Music Hall CD-25.2MX, Music Hall CD-35.2-MX, MjAcoustic Pro-50-II......)
- Ellers så utfordrer jeg hvilken som helst konkurrent de siste 35 år - uten at noen har kommet helt i nærheten. DETTE er HER snakk om KONKURRENTENS EGEN TILBAKEMELDING !!!
- Herved er da..."noe annet kanskje ....svært mye BEDRE !!!