mbl Corona C31 CD Player ble vist på CES 2011. The new face of MBL ? I hverfall "the new Corona Line"
=>> flyer
=>> flyer
Åh, det er perler for svin! En sånn godsak som det der må jo ha en bedre kilde enn som så Larssclalars skrev:...Spiller stort sett Wimp gjennom SB Duet og Lavry DA10 dac...
mvh
Lars
Morn, og takk for sist Arve Tja, MBL eller Krell f. eks ?Audiophile-Arve skrev:Eg er etter kvart overtydd om at eg treng ny effektforsterkar. All ære til Copland CTA 520, men trur her er eit enormt forbetringspotensiale. Nokre stalltips?
Hei Arve vi har mailet litt før og som du sikkert vet, har jeg samme høyttalere med MBL i hele kjeden. Har hatt 2x9007, 2x9008a, og spiller i dag med en 9011 effekt som skal bli til to i løpet av året.Audiophile-Arve skrev:Eg er etter kvart overtydd om at eg treng ny effektforsterkar. All ære til Copland CTA 520, men trur her er eit enormt forbetringspotensiale. Nokre stalltips?
Morsom sakChr. R. skrev:En reklame for MBL ;D
;Dtorem skrev:Morsom sakChr. R. skrev:En reklame for MBL ;D
Ikke bare utmerket anlegg, men også utmerket musikk.Chr. R. skrev:En reklame for MBL ;D
Mener Anfield hadde en for en stund siden. Send han en PM så tipper jeg han svarer på det du måtte lure på.Sandlien skrev:Noen som har den billigste integrerte fra MBL?
Noen sammenligninger med lignende merker?
Mvh
Jeg har MBLs 7006 - hva tenker du på?Sandlien skrev:Noen som har den billigste integrerte fra MBL?
Noen sammenligninger med lignende merker?
Mvh
Hva med litt bilder og info??Beite skrev:Fikk mine 116 idag.
Fantastiske høyttalere!
Mvh.
Lars
Tøft! Ser andre også har brukt denne kombinasjonen også. Hvordan driver Doxa høytalerene? Og hvordan låter det?
Aha, det kan nok ha varit mitt system du fant där på nettet Hade tidigare andre dipoler som låg ner på gulvet mellom MBL som stod på sine originalstativ.Jeg googlet MBL og fant en tråd der det var gjort på samme måte som du. Vet ikke hvilke sub'er som ble brukt. Men Dipole-sub har jeg selv gode erfaringer med selv. Gjorde det på samme måte som deg. Brukte Gradient. Jeg må få meg en tur til Oslo i høst og hørt MBL. Uhørte priser. Men har en god magefølelse for disse. Jeg leste også i en tråd at MBL høytalerene måtte inn på service hvert 10 år? Det var en kommentar på noen høytalere som var til salgs. Har ikke lest det andre plasser.