OK da misforstod jeg. Jeg trodde du fikk med noen trafoer for å prøve det også.Hei.
Nei ikke dette, men en EAT E-Glo og en PS Audio Stellar Phono.
Hei. Det stemmer, eller like lite he he, men jeg vet at sus er der når jeg spiller, det irritererDet suser tydligtvis like mye uten rør riaa.
Hvis niveauforskellen er eneste problem, så vælg gain under 55 og dæmp niveauet fra CD'en...simpelt og billigt...Hei. Som nevnt så valgte jeg å sette gain til 70, under 55 så suser det ikke Men lyden blir svakere sammenlignet med lyd på CD-spiller.
Hei. På E-glo er det kun 1 MC og 1 MM inngangHar du prøvd å byte om til den andre MC-inngangen på EATen? Eg har ikkje antydning til støy (men så har eg tungdrivne høgtalarar)
Hei. På E-glo er det kun 1 MC og 1 MM inngang
Da er du kanskje så fornøyd og så blid at du med glede selger D-05u til meg? ;-)Hei igjen. Nå lot jeg PS Audio Stellar Phono stå på i hele helga, har gain på medium og load på 100. Har også skrudd ned volum til ca. 1/3 del og da er sus knapt hørbart men seff så "må" jeg skru opp volum en smule til når jeg lytter, da er ikke sus hørbart alikevel
Hei. Har ikke D-05u, men D-06uDa er du kanskje så fornøyd og så blid at du med glede selger D-05u til meg? ;-)
Hei. IQ3 kan muligens selges, er litt i tvil når det kommer til Snurra Luxman PD.171, om den skal få stå v/siden av Kuzma eller selges.Og din IO til mig??