Kalle Klovn
Hi-Fi freak
I Mcintosh verden er jo dette "fattigmann" versjonen!ER DU SNOBBETE
I Mcintosh verden er jo dette "fattigmann" versjonen!ER DU SNOBBETE
VIL DU SELGE DEN TIL EN FATTIG MANN ?I Mcintosh verden er jo dette "fattigmann" versjonen!ER DU SNOBBETE
hvis jeg hadde hatt den så ville jeg nok neppe solgt den til noen - fattig eller rik!VIL DU SELGE DEN TIL EN FATTIG MANN ?I Mcintosh verden er jo dette "fattigmann" versjonen!ER DU SNOBBETE
Jeg misforsto. Beklager.hvis jeg hadde hatt den så ville jeg nok neppe solgt den til noen - fattig eller rik!VIL DU SELGE DEN TIL EN FATTIG MANN ?I Mcintosh verden er jo dette "fattigmann" versjonen!ER DU SNOBBETE
Noen erfaringer med DAC som er innebygd i c48? Har en følelse av at den spiller skjorta av min Abrahamsen.
Gratulerer! Skulle gjerne hatt en selv!Har bestilt c48 for å holde min mc 402 med selskap! Gleder meg litt tror jeg,i natt var jeg våken 2 ganger og det kriblet i hele meg!
Den kommer mandag eller tirsdag så jeg skal holde ut!
mulig jeg har noen slike liggende hvis du vil ha de kan jeg sjekke asap
da skal jeg få sjekka detDet hadde jo vært kjempeflott!
Takker så meget! :-D
Jeg liker innlegget.Vis vedlegget 172287
Julekvelden kom tidlig til Watt og Kongsberg denne jula
Den nederste Blokka er en MC8207. Det er en 7 x 200 watts forsterker som jeg skal bruke til bakkanalene. Ble litt vel råflott å benytte monoblokker rund baug. Har koblet opp alt nå, og da ble det til at 8207 kun driver surround back. Har nemlig en MC452 her også som får drive de vanlige surroundkanalene. Den er ikke med på bildet. I tillegg har jeg inne en C50. Kan bli litt spennende å høre etter forskjeller på MX151 kontra C50 i stereo. Vi har besøk nå og med tre 4-åringer som løper og hoier oppe, kjenner jeg at det frister å trekke seg tilbake til hulen så man får senket skuldrene litt.Nice Jørn.
men kva har skjedd med disp på den nederste blokka?
Aha, da var det oppklart..Den har vært med på en messe en gang og fikk en smell i glasset. Den er limt eller noe i den duren. Det er ikke pent, men den virker som den skal og det er det viktigste
Meinar det er Jbl Array han har. Modell er eg usikker på..Jørn, hvilke høyttalere skal dette spille på?