S
Er ingen problem! Tenkte bare å få noen forslag til kabel valg. Mcintosh 1000 pre er oppe å går, jeg har ikke hatt maken til kontroll noen gang i mitt anlegg!!Skjønner ikke helt problemet her - har ikke erfaring med disse selv men vil jo anta at controll-enheten kobles til effektforsterker(e) og rør og/eller transistor-enhet kobles på controlleren...
Gratulerar till välljudet från McIntosh bästa förstegEr ingen problem! Tenkte bare å få noen forslag til kabel valg. Mcintosh 1000 pre er oppe å går, jeg har ikke hatt maken til kontroll noen gang i mitt anlegg!!Skjønner ikke helt problemet her - har ikke erfaring med disse selv men vil jo anta at controll-enheten kobles til effektforsterker(e) og rør og/eller transistor-enhet kobles på controlleren...
takk for det, og helt enig viktig med musikken den skal være i første rekke!Gratulerar till välljudet från McIntosh bästa förstegEr ingen problem! Tenkte bare å få noen forslag til kabel valg. Mcintosh 1000 pre er oppe å går, jeg har ikke hatt maken til kontroll noen gang i mitt anlegg!!Skjønner ikke helt problemet her - har ikke erfaring med disse selv men vil jo anta at controll-enheten kobles til effektforsterker(e) og rør og/eller transistor-enhet kobles på controlleren...
IMO så tycker jag att McIntosh har ett lite "laid back" utan att tappa i detaljer, varmt och skönt så det förslår. Jag använde Tara Labs The One som signalkablar, väldigt transparanta i mina öron. Jag spelade så som du tänkt, vinyl via "T" och resten via "P", det lät bäst hemma hos mig. Men våga prova källorna via de olika förstegen, en rolig övning i den mörka vintertid vi nu befinner oss i.
Hoppas och tror att du kommer att få många njutningsfulla år tillsammans med MC1000C/P/T, men glöm inte att lyssna på musiken
/byZan
Kosestund i heimen ser det ut tilVis vedlegget 233039 Kose søndag! Greit når ein er skiftarbeidar.
Se der ja - da har du fått 1201 blokkene på plass. Tenker det føles godt i heimen nå før jul. Legg gjerne inn noe flere og bedre bilder om du har.Da er anlegget på plass i ny stue. Nå også med en ny komponent - MEN220.
Ser det nå ja, ble nok lurt av litt dårlig bildeDet der er 501 blokkene. Det er vell J.Rasmussen som ventar på 1201?
Til stor glede. Kommer til å savne Fidelity.
Det er glass. Tørk forsiktig m. "display cleaner cloth". Ikke bruk sprit el. andre løsemidler.Hei, skal ta julevasken i racket har noe fingermerker på Mcene. Hva bruker dere til å rense med, er redd for å få riper. Er det glassfront eller jukseplast. God jul.
Takk for svar, måtte bare være sikker.Det er glass. Tørk forsiktig m. "display cleaner cloth". Ikke bruk sprit el. andre løsemidler.Hei, skal ta julevasken i racket har noe fingermerker på Mcene. Hva bruker dere til å rense med, er redd for å få riper. Er det glassfront eller jukseplast. God jul.
mvh
Det tror jeg definitivt. Array 1400 har følsomhet på 89 dB. Hm. Nu ble jeg faktisk litt usikker, men arrayene er ingen vanskelig last. Ikke spisse i toppen, heller. Det var derimot B&W 803 D. Selv om de estetisk sett er vakrere.Oct. tror du mine Mc275 klarer å drive Array 1000. Har lenge hadt lyst på jbl. På mine sa som er 90 db tar Mc et så balletak men savner litt live. Noen sier Array er kvass i toppen stemmer det.
I´m on it !Neby Bør vite noe.
mvh