Caron
Hi-Fi entusiast
Som jeg skrev, jeg har sendt mail til et par steder, og Neby var en av de. Men får kanskje prøve å ringe ogsåRing Neby Hifi da vel? .
Som jeg skrev, jeg har sendt mail til et par steder, og Neby var en av de. Men får kanskje prøve å ringe ogsåRing Neby Hifi da vel? .
Å få svar på mail fra verkstedet er litt "så der" etter min erfaring. Da er det mye bedre å ringe…Som jeg skrev, jeg har sendt mail til et par steder, og Neby var en av de. Men får kanskje prøve å ringe også
Mye lettere å stikke innom han hjemmeÅ få svar på mail fra verkstedet er litt "så der" etter min erfaring. Da er det mye bedre å ringe…
Utvilsomt, men med ca. 4,5 timers kjøring hver vei så blir det litt tungvindt for min delMye lettere å stikke innom han hjemme
Så "husvant" er jeg dessverre ikke Dessuten unngår jeg for enhver pris alt som har med bilkjøring i Oslo å gjøre, så det får bli med en telefonMye lettere å stikke innom han hjemme
Om dette er positivt eller negativt har jeg ingen formening om, men vi får håpe det beste…McIntosh = Bose
Bose Corporation Snaps Up High-End Audio Brand McIntosh
Iconic audio brands will combine 175 years of technology, innovation and craftsmanship to deliver transformative sound experiences.www.forbes.com
Det er nok positivtOm dette er positivt eller negativt har jeg ingen formening om, men vi får håpe det beste…
The acquisition, which also includes McIntosh subsidiary Sonus faber, also “opens new opportunities in the automotive sector,” as both companies plan to work together to expand their in-car audio offerings:
Enig, vi kan håpe.......Om dette er positivt eller negativt har jeg ingen formening om, men vi får håpe det beste…