Med bassrefleksvest og kjeks on the beach

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• parafinoksen 2.0

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.04.2024
    Antall liker
    2.009
    Sted
    Polen
    Slike rykk følger med denne diagnosen vi har noen ganger , men ut fra hva du skriver høres det mest ut som du kjeder deg litt og følgelig blir litt nysgjerrig på nye ting :) Jeg lyver hvis jeg sier jeg ikke kjenner følelsen . Selv lar jeg det i alle fall gå noen runder med diverse research før jeg evt. går videre med det. Såfremt ikke noe dukker opp som man vet er veldig bra - og til en pris man ikke kan si nei til.
    Kjedsomhet og å gå lei av det samme vante ser ut til å være en gjenganger 🤣 Uansett prisleie folk er i.

parafinoksen 2.0

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.04.2024
    Antall liker
    2.009
    Sted
    Polen
    FFftt!!! SSSnt!!! KAAAA!!!

Selvfølgelig forskjøv passepartouen seg.

Selvfølgelig så jeg det etter at jeg hadde møysommelig banket inn ørten små trekantspisser som holder baksiden på plass.

Selvfølgelig har jeg tapet baksiden ekstra godt.

Nei, dette får en rammemaker ta seg av.

parafinoksen 2.0

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.04.2024
    Antall liker
    2.009
    Sted
    Polen
    Neste skritt på veien?

1732483848258.png

Jeg liker høyttalerne mine, lydmessig og estetisk sett, så hvorfor ikke tweake dem og få ut mer av potensialet, innenfor fornuftens grenser – tatt det øvrige utstyret i betraktning? Bedre kondensatorer og motstander i delefilteret. Kommer på ca. 3300 kroner. Jeg må innrømme det er gøyere å handle utstyr, og ikke minst musikk, enn kjedelige elektronikkomponenter, men jeg har blitt mer og mer overbevist om høyttalernes betydning og deres integrering i rommet, så dette tror jeg er riktig retning å gå. Har konferert med Troels Gravesen tidligere og senest i kveld med lassemann her på forumet. Har ikke trykket på «Kjøp» ennå. Men kjenner det kribler :p

To be continued.

parafinoksen 2.0

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.04.2024
    Antall liker
    2.009
    Sted
    Polen
    Siste post på programmet i dag

Ser på Transatlantic Sessions (sesong 3) på YouTube, med lyd via hodetelefoner. Amerikansk, irsk og britisk folkemusikk i skjønn forening. For en samling sangere og musikere. Kvaliteten på disse innspillingene er helt enorm, lydmessig også. Anbefales for alle som liker «folk».

1000006921.jpg

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    30.343
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Siste post på programmet i dag

Ser på Transatlantic Sessions (sesong 3) på YouTube, med lyd via hodetelefoner. Amerikansk, irsk og britisk folkemusikk i skjønn forening. For en samling sangere og musikere. Kvaliteten på disse innspillingene er helt enorm, lydmessig også. Anbefales for alle som liker «folk».

Transatlantic sessions er en skikkelig "sleeper". Formidable artister, formidabel musikk! Har løftet dem frem før, skulle ønske at alle musikkinteresserte så på alle følgene. Jerry Douglass alene er verdt tiden å se alle sesongene.

Den eneste malurten i begeret er at så mye transatlantisk musikk blir utelatt....Norsk, fransk, færøyisk, kanadisk.....

Mvh

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn