Da har jeg lært av tidligere erfaring, og skrevet ønskelista til jul, og øverst på den finner du denne:
Saftige saker denne, en Mitsubishi Dialtone D160 på ca. 63" eller 160 cm, og med en egenvekt på mer enn 800 kg. Forholdsvis lettdreven også, 98dB/W/m. Tenkte å sette den i et bassrefleks oppsett hjemme. Den bør sette fart i blokka jeg bor i til nyttår! Kanskje resten av borettslaget også, den kan jeg by på til alles glede..!
An 80-inch subwoofer, seriously? With The 80 SUB, the Ascendo engineering team introduces THE masterpiece for subwoofer design worldwide, unmatched by any other subwoofer product to date. Based on our previous experience with our 50” infrasonic subwoofer, introduced in 2017, we explore again...
HFS-moderator Bjørns spilleliste Nr.6 God Jul. Tradisjonen tro presenteres årets spilleliste med julesanger, og som i fjor er det gjort noen små justeringer. Spillelisten er fortsatt helt fri for både "All I Want for Christmas..." og "Last Christmas...". Det tror jeg mange vil sette pris på. Årets liste på Tidal inneholder hele 101 julelåter, så du kan trygt la musikken strømme gjennom kvelden uten å bekymre deg for annet enn å nyte tiden med familie, julemat og gaver.
Nytt av året er inkluderingen av Kari Bremnes, sammen med flere av de julelåtene mange av dere kjenner og setter pris på – kanskje også i noen alternative versjoner. Her finner du både norske og utenlandske bidrag, og mot slutten av spillelisten en blanding av humor, alvor og ironi som passer perfekt nå julenatta siger innpå og man etter noen juledrammer kjenner gamle minner, savn og sørgmodighet slå inn for fullt. For noen blir dette kanskje den første julen, og for andre den siste. Jeg har ei glemt de arme sjeler. Herrelaus Hund er fortsatt med, og låten "Den beste gaven" bringer gode minner fra da sønnen min og klassekameratene hans på 7. trinn fremførte den for tre år siden.
Fra min familie til dere alle på Hifisentralen: Vi ønsker dere alle en riktig God Jul!
Klikker du på bildet, åpnes lenken til en helaftens juleforestilling.