Jepp, for Narsjvik har faktisk både gate 1 og gate 2, hehe!Ah.. nært BYEN Finnsnes, som ei tøtta fra stede sa til et par Narvikinga på fly fra oslo til tromsø : "snart flyr vi over BYYYEN Finnsnes, må dåkker se ut vindue.." kor på narvikingan svare : "se Finnsnes i vindue fra fly? Du ser den jo såvidt når du ror forbi i gummibåt..."Misjonær fra Sørreisa 8)
Nei som moderator tillater jeg kuppingenJepp, for Narsjvik har faktisk både gate 1 og gate 2, hehe!Ah.. nært BYEN Finnsnes, som ei tøtta fra stede sa til et par Narvikinga på fly fra oslo til tromsø : "snart flyr vi over BYYYEN Finnsnes, må dåkker se ut vindue.." kor på narvikingan svare : "se Finnsnes i vindue fra fly? Du ser den jo såvidt når du ror forbi i gummibåt..."Misjonær fra Sørreisa 8)
Vi loda (husker ikke hva det heter på sørnorsk) på Finnsnes fra rundkjøringa (den ene som finnes der) og bort til Shellstasjon og tilbake igjen.
Mange runder og med stopp på TIRB når vi ble for svimle eller hadde lite bensin igjen. Men det var i de tider før det ble by. ;D ;D
Nå har vi sikkert kuppa tråden til Fantomet nok? 8)
Høres helt sovjetisk ut.Nei som moderator tillater jeg kuppingenJepp, for Narsjvik har faktisk både gate 1 og gate 2, hehe!Ah.. nært BYEN Finnsnes, som ei tøtta fra stede sa til et par Narvikinga på fly fra oslo til tromsø : "snart flyr vi over BYYYEN Finnsnes, må dåkker se ut vindue.." kor på narvikingan svare : "se Finnsnes i vindue fra fly? Du ser den jo såvidt når du ror forbi i gummibåt..."Misjonær fra Sørreisa 8)
Vi loda (husker ikke hva det heter på sørnorsk) på Finnsnes fra rundkjøringa (den ene som finnes der) og bort til Shellstasjon og tilbake igjen.
Mange runder og med stopp på TIRB når vi ble for svimle eller hadde lite bensin igjen. Men det var i de tider før det ble by. ;D ;D
Vi har faktisk gate 3,4 og 5 også
Lode ja.. kalles vel råning sørpå den løypa på finnsnes har jeg tatt et par kvelder ja
Stemmer det. Du kom innom i full fart og håndhilste.Husker jeg var innom deg i byggeperioden før oppstart. Friskt satset med hifibutikk og sikkert en fin ting å se tilbake på når du sitter på aldershjemmet
Kanskje et av de aller beste kjøp uavhengig av pris.Forresten så ser MA PL300 lekker ut
Plasser med postnummer med 8xxx og oppover blir vel gjerne assossiert med detHøres helt sovjetisk ut.Nei som moderator tillater jeg kuppingenJepp, for Narsjvik har faktisk både gate 1 og gate 2, hehe!
Lode ja.. kalles vel råning sørpå den løypa på finnsnes har jeg tatt et par kvelder ja
Nei nei nei.. alle med 7xxx og nedover er sovjet-stater undercoverPlasser med postnummer med 8xxx og oppover blir vel gjerne assossiert med detHøres helt sovjetisk ut.Nei som moderator tillater jeg kuppingenJepp, for Narsjvik har faktisk både gate 1 og gate 2, hehe!
Jeg fant ut her på HFS at Beyerdynamic T90 ville vært en god oppgradering, men av en snodig grunn fikk jeg det for meg at dette var lukkede saker. Den gang ei.Årets gaveønske til jul begynner å bli avklart. For tiden er Head-Fi viet mye større fokus enn på mange år. Ny leilighet, men der stua er befolket omtrent bestandig hindrer meg i å få fred med anlegget på ettermiddagene. Men jeg har lagt litt penger i PC-basert musikk og det trenger ikke være feil, særlig ikke når Tidal tilbyr FLAC-streaming i CD-kvalitet.
Beyerdynamic T90 ser ut å være årets julegavekandidat og foretrukket fordi den er lukket.
Vis vedlegget 349499
Philips Fidelio X2 er også en prisvinnende kandidat, men er en åpen konstruksjon.
Vis vedlegget 349500
Og konklusjonen på det ble...?Ja, jo jeg har jo det da.
Minner om noe som fader'n hadde -en sak som ble kjøpt på 60-tallet. Vi hadde en artig liten spiller for en del år tilbake -som moder'n i sin ryddeiver fikk slangt på søppeldynga sammen med en båndopptaker (fatt no det..!) som liknet en del på den der. Bare mindre, og den spilte i hovedsak av singler.Kjør på.. den så high end ut
Da er 804 litt,penereHehe. Tror secretary of state ville være i mot det. Men jeg tror jeg kunne fått lurt inn et par Gold 200 her.
Ja det med fargen er noe dritt.. må ta me i nakken vær gang jeg ser bilder.. "nei, det er ikke sorthvit bilder"..Fikk titta litt på 802, 803 og 804 D3 i dag. Kommer til å ta tid å tro at jeg ikke har mistet fargesynet når jeg ser på mellomtoneelementene.
Liker fortsatt de gamle bedre utseendemessig, men det endrer seg sikkert med tid.
804 er søte størrelsesmessig, men steike, 80 tusen?!?