- Ble medlem
- 10.02.2002
- Antall liker
- 127
Indeed...I'll tell you; det viser hvor galt du tenker!
Som nissen sier det, ikke gå rundt grøten...
Bruk sleiva og havn i knipe...
God Jul!
Indeed...I'll tell you; det viser hvor galt du tenker!
Alltid godtIndeed...
Som nissen sier det, ikke gå rundt grøten...
Bruk sleiva og havn i knipe...
God Jul!
Kan jeg sitere hva denne tråden startet med?Det har jeg fått med meg.
Men å i det hele tatt presse igjennom denne paragrafen da ganske mange spør, hva i jølle er det påtalekisen egentlig vil få frem...?
Jeg setter ting litt (!) på spissen selvsagt...
Men så er dette også helt utrolig rart...
45dager, eller ikke... vet du ikke at om straffen er på under 6 mnd så... kan noen fullføre setningen..?
De bruker denne paragrafen så de kan ommgå normal rettspraksis og rett og slett putte kisen inn en kortere periode..
Det er kvalmt når man tenker på hva som ikke blir gjordt noe med!!!
Da er du selvsagt av den formening at Stig Berntsen fortjener fengsel,- eller samme straffeutmåling som John Waagaard?Er vel ikke mange dagene siden at AKP-eren Stig Berntsen (31) ble tiltalt for vold mot tidligere stortingsrepresentant Vidar Kleppe. Er det like ugreit? En papplakat i hodet er vel ikke store forskjellen fra en kake?
Da er du selvsagt av den formening at Stig Berntsen fortjener fengsel,- eller samme straffeutmåling som John Waagaard?
Du fikk vel et svar. Har jeg i tråden gjort forskjell på politikernes ståsted?Jeg bare spør.
Ja, det har du. Når du ikke gjør en forskjell, og det faktisk er en forskjell, så gjøre du en forskjell, når du ingen forskjell gjør. Nå må du lære enkel logikk, ErosLoveking, Som du sikkert vet, så sier det formale likhetsprinsipp at like tilfeller skal behandles ulikt, og ulike tilfeller likt. Dette kan da ikke være så vanskelig! Du leser for lite lyrikk, det er feilen.Du fikk vel et svar. Har jeg i tråden gjort forskjell på politikernes ståsted?
Faen!Ja, det har du. Når du ikke gjør en forskjell, og det faktisk er en forskjell, så gjøre du en forskjell, når du ingen forskjell gjør. Nå må du lære enkel logikk, ErosLoveking, Som du sikkert vet, så sier det formale likehtesprinsipp at like tilfeller skal behandles ulikt, og ulike tilfeller likt. Dette kan da ikke være så vanskelig! Du leser for lite lyrikk, det er feilen.
Hva skal vi gjøre med de som har tunnelsyn da tro?Perspektiv tjommie... perspektiv...
Se etter lyset i enden av den...Hva skal vi gjøre med de som har tunnelsyn da tro?
Hehehehehe...Se etter lyset i enden av den...
Det er dette med bevis også, veit du.....Hm... om fyren virkelig ikke er stabil...
Da var han vel sinnsyk i gjerningsøyeblikket og da?
Og de prosederer altså mot en som ikke er helt vel bevart?
En "loonie" som kaster kaker?
HÆ?
De slipper løs igjen pedofile folk så de kan gjenta ting!
Men en som kaster kaker vil de putte inn i 15 år...
FOR SVARTE HELLER DA!!!
Det er noe veldig galt med denne saken...
Eller viser den virkelig hvor galt det er stelt med det norske straffesystem...
You tell me..?
Det er dette med bevis også, veit du.....
Hvilken streik?![]()
Ze political cookie...
Laget av norsk journalistlag forresten...
Er det så viktig?Hvilken streik?
Føffan! Er jeg god til å gjette ell'?Jeg tipper han ender med en måned eller deromkring.
Saken er ikke over enda. Tipper (og håper) han får medhold i ankesaken.Føffan! Er jeg god til å gjette ell'?
Rasshølet fortjener 1 mnd.
Det klarer han neppe uten opsjonsavtaler.Huff, nå må han i fengsel sammen med pedofile og andre kriminelle, stakkar. La mannen betale det det koster samfunnet i ekstra sikerhetstiltak rundt våre politikere.
Det er også latterlig at mannen har så lite selvinnsikt, at han heller ikke klarer å se alvoret i det han han har gjort. Snakk om å fremstå som sutrete bleiebarn på tv.Latterlig av dagens dommere at de ikke kan se at det er samfunnstjeneste denne mannen skulle dømmes til, og ikke fengsel som bare virker negativt og koster oss mere penger.