JanOlav
Hi-Fi freak
Etter å ha besøkt Per Harald så stakk jeg innom for et lite besøk hos Rune i Tønsberg.
Ok, takk for opplysningen.Den lille headampen har måttet vike for Schiit'en. Så nå har jeg en søt liten headamp stående på jobben, ikke ofte jeg har tid til å lytte, men kjekt å ha når jeg har sene møter.
Ja, du er også en pratsom kar skulle jeg kanskje skrevetRune er en pratsom kar... hehe, jo, takker så mye!!
Veldig bra med vesfåll, låner ordet vesfåll til tråd tittelen.Pussig talefeil vestfjållinger har
jei er velli sjepetisk til at folk i vesfåll sier at de går MELLOM rommet når de egentli går GJENNOM romme. får håpe det ikke er noe galt med ørene deres i tillegg ....Vessfåll er deili ,savner å bo i åssgåstran hvor vi bodde i maange år. Å bo på "Røen" er ikke det samme
Takk for det G.A.G ! God jul til deg også!Artig tråd, Jan Olav! Ønsker alle Vestfoldinger, urin-vånere eller innflyttere, en riktig god og fredelig jul! Håper vi kan få igang lyttebesøkene igjen fra neste år!
Mvh
Andreas
Takk det samme til deg J.J.God jul til JO for flott tråd og engasjement !!!!!!!
Og til alle andre her
/JR
Takk for det Per Harald!God Jul Jan Olav og alle lesere av denne tråden.
Mange takk for besøk, herlig tråd.
Per Harald
Ja. du er en ekte musikkelsker. Har sett du lar foten gå hemnigsløst, når alle andre i rommet mest føler for å ha pekefingerene dypt plantet inne i øregangeneFaen! Du legger da merke til altAHA!!! Det forklarer de "shaky" beina dine da vi var hos deg!! Jaja, Elvis var vel grei bare han fikk mat nok.. Ehhh... VAR Kongen, kanskje?
Alltid musikken i fokus vet du. Nyter musikk fra en reiseradio jeg.Ja. du er en ekte musikkelsker. Har sett du lar foten gå hemnigsløst, når alle andre i rommet mest føler for å ha pekefingerene dypt plantet inne i øregangeneFaen! Du legger da merke til altAHA!!! Det forklarer de "shaky" beina dine da vi var hos deg!! Jaja, Elvis var vel grei bare han fikk mat nok.. Ehhh... VAR Kongen, kanskje?
Fin trå dette
Har heller ingen problemer med å nyte musikk fra en reiseradio, men synes det gir ennå noe ekstra med et godt oppsettAlltid musikken i fokus vet du. Nyter musikk fra en reiseradio jeg.Ja. du er en ekte musikkelsker. Har sett du lar foten gå hemnigsløst, når alle andre i rommet mest føler for å ha pekefingerene dypt plantet inne i øregangeneFaen! Du legger da merke til altAHA!!! Det forklarer de "shaky" beina dine da vi var hos deg!! Jaja, Elvis var vel grei bare han fikk mat nok.. Ehhh... VAR Kongen, kanskje?
Fin trå dette
Om du ikke klarer å nyte musikken pga anlegget så synes jeg synd på deg
Ha en fortsatt god jul!