Skryt og applaus herfra også! Veldig bra reportasje, Jan Olav. Det må da være flere lyd-gærninger rundt omkring i dette rike fylket her som vil åpne dørene for denne trivelige karen?
Absolutt!
Kan love at den er enda flottere i virkeligheten.
Mens jeg har lagt ut bilder så har jeg prøvd å komme på hva slags pick-up som satt på.
Ser jo logoen, kjenner den igjen, men klarer ikke å komme på fabrikanten av pick-upen.
Absolutt!
Mens jeg har lagt ut bilder så har jeg prøvd å komme på hva slags pick-up som satt på.
Ser jo logoen, kjenner den igjen, men klarer ikke å komme på fabrikanten av pick-upen.
Sist jeg besøkte Bjørn i Sandefjord så knipset jeg noen bilder av anlegget hans. Så da får jeg vel slenge de ut her i tråden, mens jeg var så godt i gang.
Det blir faktisk litt pinlig å legge de ut p.g.a. alle fine bilder som både han selv, og andre besøkende har tatt, men pytt pytt, jeg har ingen tanke om å bli fotograf, så her er de.
Absolutt!
Etter å ha skummet gjennom hjemme hos tråden til mfufu så forstod jeg at det var på tide og legge ut bildene som jeg knipset nede hos Arild (mfufu) i Larvik for en god stund siden.