K
Nei, det gjorde ikke det, tenk!! Men så skulle jo du selge noe.....R.E.S. skrev:Det jeg lurer mest på her, er den kryptiske tittelen...
Betyr det at ditt midlertidige oppgraderingssølibat er ved veis ende, og at du hørte noe der som gjør at du vil oppgradere noe i eget anlegg?
Da må vi først vite hvor du bor. PM meg! ;DIsakAlexander skrev:M-7si da, er den helt glemt? Får vel juling når jeg sier jeg bruker de med Rotel.. :-X
Må er det CJ 2500 som står på MS5erne da......og som brukes til 99% av lyttingen. PA7 + Beethoven står i hovedsak for TV-lyden...IsakAlexander skrev:Nakamichi PA7E/Dali Euphonia MS5 er vel ikke noe og snakke høyt om heller.. Setter liksom ikke boble felger på en 911.
For og få skikkelig utbytte av lyden på dagsrevyen burde du nok heller gå for Sonus faber Amati Homage og CJ MF5600.. 8)erato skrev:Må er det CJ 2500 som står på MS5erne da......og som brukes til 99% av lyttingen. PA7 + Beethoven står i hovedsak for TV-lyden...IsakAlexander skrev:Nakamichi PA7E/Dali Euphonia MS5 er vel ikke noe og snakke høyt om heller.. Setter liksom ikke boble felger på en 911.
Lar meg gjerne banke opp dersom TVlyden ikke holder mål..... ;DIsakAlexander skrev:For og få skikkelig utbytte av lyden på dagsrevyen burde du nok heller gå for Sonus faber Amati Homage og CJ MF5600.. 8)erato skrev:Må er det CJ 2500 som står på MS5erne da......og som brukes til 99% av lyttingen. PA7 + Beethoven står i hovedsak for TV-lyden...IsakAlexander skrev:Nakamichi PA7E/Dali Euphonia MS5 er vel ikke noe og snakke høyt om heller.. Setter liksom ikke boble felger på en 911.
Lei hele HFS ?Storebror skrev:Hvor ble det av Lille_Adam?
Han har ikke lagt til innlegg siden 14.juni, og ikke vært pålogget siden 30.juni
R
Bor ikke han i nabolaget ditt da?JanR skrev:Lei hele HFS ?Storebror skrev:Hvor ble det av Lille_Adam?
Han har ikke lagt til innlegg siden 14.juni, og ikke vært pålogget siden 30.juni
R
/jan
Spørs hva du mener med nabolag.Ser man litt stort på det er han vel "naboen" din også 8)Karma skrev:Bor ikke han i nabolaget ditt da?JanR skrev:Lei hele HFS ?Storebror skrev:Hvor ble det av Lille_Adam?
R
/jan
Gjør iofs det.Karma skrev:Joda, så stort må vi vel kunne se på det..
Poenget mitt var vel heller at jeg trodde du kjente han personlig?
Godt å se deg igjenLille_Adam skrev:Neida, jeg har ikke inntatt den permanente horisontalen helt ennå. "Lei av hele HSF?" var vel spiker'n på hue egentlig; det er jo grenser for hvor mye krangel, ståk og spetakkel om absolutt ingenting en kan innta uten at en pådras varig åndelig mèn.
Gi deg a !Lagga skrev:Mmmmmm, det finnes pussig nok et lyttende liv utenfor forumet ja.
Gjør som meg. Ikke les, se bare på bildene :Lille_Adam skrev:Neida, jeg har ikke inntatt den permanente horisontalen helt ennå. "Lei av hele HSF?" var vel spiker'n på hue egentlig; det er jo grenser for hvor mye krangel, ståk og spetakkel om absolutt ingenting en kan innta uten at en pådras varig åndelig mèn. Min egen feil som leser trådene det gjelder selvsagt, men det er nå engang de emnene som interesserer meg som alltid utarter. Da er det like greit å "emigrere" i en måned eller tre.
Slår man opp på "stripperske" på gulesider.no så kommer det opp noe betongsaging og riving. Det er jo ikke så feminint. Slår du imidlertid opp på "stripper" så åpenbarer seg nummeret til Strippelines Striptease (hint til Høvdingen);Lille_Adam skrev:Det høres bra ut, skjønt for min egen del ville jeg foretrekke strippersker(*). To each his own selvsagt...
Høres slitsomt utLille_Adam skrev:Fankern. Vel, jeg skylder som sagt på klokka. Og går til sengs, siden jeg må støvsuge i minst en halv time i morgen og derfor behøver plenty hvile. Ha en fortreffelig morgen!
Gir deg en pling når jeg er på vei hjemover, blir det sent så får vi ta det igjen i løpet av helgenLille_Adam skrev:A man's gotta do what a man's gotta do, hardship or no hardship.
Jeg stiller selvsagt øra til rådighet om det er ønskelig. Henda også, skjønt hva de vil klare etter dagens kommende strabaser er uvisst. Bare si når, så skal jeg være klar.