Grumpy
Hi-Fi freak
MEROPPLEVELSER!
- NÅR DU FIKK MER ENN FORVENTET (ikke nødvendigvis bare i utstyr, men ... ;D)!
Bransjen er avhengig av deg og meg som kunde. Vi er avhengig av den samme bransjen for å kunne oppleve den følelsen vi er på jakt etter. Nemlig den gode musikkopplevelsen og kanskje til og med opplevelsen av både musikk og det visuelle, alt på en gang og når vi gjerne har fått riktig produkt til avtalt pris, levert til rett tid.
Av og til opplever jeg at bransjefolk, enten det være seg de som utfører en reparasjon, agenturer og/eller detaljistene, fortjener å æres når det er fortjent.
Vi er nå skrudd sammen slik de fleste av oss, at når ting går galt, så er vi erfaringsmessig gode på å skyte mer eller mindre fortjent villt rundt oss fra hofta.
-Her i tråden er det utelukkende plass til positive opplevelser, skryt, ære og heder knyttet til historier på enten kjøp og/eller henvendelser som gjerne kan være til etterfølgelse for andre!
- Hva er din solskinnshistorie - stor eller liten!
Her tror jeg at det heller ikke er fali' å nevne bransjeaktører med firmanavn.
Feel free.....
Jeg har ihvertfall minst tre små historier hvor bransjeaktører fortjener litt "kredd".
-Disse kommer jeg sikkert tilbake til.
Mvh
Stort sett veldig fornøyd
Jan P. ;D
- NÅR DU FIKK MER ENN FORVENTET (ikke nødvendigvis bare i utstyr, men ... ;D)!
Bransjen er avhengig av deg og meg som kunde. Vi er avhengig av den samme bransjen for å kunne oppleve den følelsen vi er på jakt etter. Nemlig den gode musikkopplevelsen og kanskje til og med opplevelsen av både musikk og det visuelle, alt på en gang og når vi gjerne har fått riktig produkt til avtalt pris, levert til rett tid.
Av og til opplever jeg at bransjefolk, enten det være seg de som utfører en reparasjon, agenturer og/eller detaljistene, fortjener å æres når det er fortjent.
Vi er nå skrudd sammen slik de fleste av oss, at når ting går galt, så er vi erfaringsmessig gode på å skyte mer eller mindre fortjent villt rundt oss fra hofta.
-Her i tråden er det utelukkende plass til positive opplevelser, skryt, ære og heder knyttet til historier på enten kjøp og/eller henvendelser som gjerne kan være til etterfølgelse for andre!
- Hva er din solskinnshistorie - stor eller liten!
Her tror jeg at det heller ikke er fali' å nevne bransjeaktører med firmanavn.
Feel free.....
Jeg har ihvertfall minst tre små historier hvor bransjeaktører fortjener litt "kredd".
-Disse kommer jeg sikkert tilbake til.
Mvh
Stort sett veldig fornøyd
Jan P. ;D