Står i bookleten til CD'en at vinyl, buntet sammen med Thick as a Brick 1, kommer senere i år....Skink_123 skrev:Vinyl?! :O
Kommer 5 November. 50 Pund fra Amazon.
Står i bookleten til CD'en at vinyl, buntet sammen med Thick as a Brick 1, kommer senere i år....Skink_123 skrev:Vinyl?! :O
Je thro det er bare Tull.Noen som Har synspunkt på reutgivelsen av A Passion Play med Steve Wilson miks? Vurderer å oppgradere mitt eksemplar...
Løp og kjøp. Låter langt bedre enn min britiske originalpressing. Noen burde gi Wilson nobelprisen i et eller annet.Noen som Har synspunkt på reutgivelsen av A Passion Play med Steve Wilson miks? Vurderer å oppgradere mitt eksemplar...
På vinyen? La ikkje merke til det den gongen eg samanlikna (mange år sidan), men er svært godt fornøgd med plata på anlegget no. Ingen tendensar til øseskap.MOFI har voldsom EQ. Skrudd opp bass og diskant.
Løp og kjøp. Låter langt bedre enn min britiske originalpressing. Noen burde gi Wilson nobelprisen i et eller annet.Noen som Har synspunkt på reutgivelsen av A Passion Play med Steve Wilson miks? Vurderer å oppgradere mitt eksemplar...
Han har forøvrig gjort en utmerket jobb med Gentle Giant's Octopus nylig....
Den ble lastet ned i juni ifjor. 4. juni, for å være nøyaktig. Om kvelden, for å være enda mer nøyaktig.Er vell ingen som skiller mellom 16/44.1 og 24/96 når mix/master er lik.
Den 40 års utgaven av Aqualung som er trukket frem tidligere i tråden har en omdiskutert mastering og det høres nok. Nå finnes denne som "flat transfer". Er det den du lastet ned i fjor? Ble vell sluppet i mai 2015??
Men....kurvene fra Masvis som jeg viste tidligere stammer også fra en "flat transfer", så.............
Ingen problem å høre forskjell på Wilsons mix og den opprinnelige hos meg iallefall.Den ble lastet ned i juni ifjor. 4. juni, for å være nøyaktig. Om kvelden, for å være enda mer nøyaktig.Er vell ingen som skiller mellom 16/44.1 og 24/96 når mix/master er lik.
Den 40 års utgaven av Aqualung som er trukket frem tidligere i tråden har en omdiskutert mastering og det høres nok. Nå finnes denne som "flat transfer". Er det den du lastet ned i fjor? Ble vell sluppet i mai 2015??
Men....kurvene fra Masvis som jeg viste tidligere stammer også fra en "flat transfer", så.............
200 kr på Platekompaniet også ... Greiere med retur dit, da, samt greit å støtte lokale sjapper?Kjøpte jo alle Tull LP'ene da de kom på syttitallet, og har aldri ment at diverse reisues har tilført noe lydmessig, heller tvertom. Men Wilson utgaven av Aqualung er et unntak. Det er en kar i Canada som sender vinyl fraktfritt til Norge, og da blir prisen slett ikke verst.
Steen
JETHRO TULL - AQUALUNG (STEVEN WILSON MIX) - VINYL LP - NEW | eBay
200 kr på Platekompaniet også ... Greiere med retur dit, da, samt greit å støtte lokale sjapper?Kjøpte jo alle Tull LP'ene da de kom på syttitallet, og har aldri ment at diverse reisues har tilført noe lydmessig, heller tvertom. Men Wilson utgaven av Aqualung er et unntak. Det er en kar i Canada som sender vinyl fraktfritt til Norge, og da blir prisen slett ikke verst.
Steen
https://www.platekompaniet.no/vinyl/aqualung-40th-anniversay-special-edition-steven-wilson-mix/
Må innrømme at jeg akkurat lastet ned highres-versjonen fra HDTracks! :-/ Fikk litt dårlig samvittighet nå ... På den annen side så har jeg handlet en god del fra PK den siste tiden, så det går nok bra. Når det gjelder BigDipper og TheGarden så savner jeg veldig at de har mer utfyllende informasjon om platene de selger. Det er jo knapt så de har med artist-navn og navn på plata. Man skulle tro at de kunne klare å få hentet _noe_ data om de platene de selger, men så langt er det dårlig. Jeg tipper de mister en god del kunder på det, eller hva tror dere?200 kr på Platekompaniet også ... Greiere med retur dit, da, samt greit å støtte lokale sjapper?Kjøpte jo alle Tull LP'ene da de kom på syttitallet, og har aldri ment at diverse reisues har tilført noe lydmessig, heller tvertom. Men Wilson utgaven av Aqualung er et unntak. Det er en kar i Canada som sender vinyl fraktfritt til Norge, og da blir prisen slett ikke verst.
Steen
https://www.platekompaniet.no/vinyl/aqualung-40th-anniversay-special-edition-steven-wilson-mix/
Flott. Da handler vi selvfølgelig Norsk!