Går det an å skjule dem med en spoiler eller noe? Det blir jo litt som å stirre en alien inn i ræven det der.HoJ skrev:Felger kan byttes, eksosrøra kan kappes (de stikker litt for langt ut)
Ha ha, den var go' lolGjestemedlem skrev:Går det an å skjule dem med en spoiler eller noe? Det blir jo litt som å stirre en alien inn i ræven det der.HoJ skrev:Felger kan byttes, eksosrøra kan kappes (de stikker litt for langt ut)
Dagboknr Dagbokdato
2007253223 21.08.2007
Innsender 232237 Nordea Finans Norge AS
Postboks 1166 Sentrum
0107 OSLO
Gjelder person/foretak:
Afzal Manzar Arfat
Liaveien 1
1476 RASTA
Afzal Mohammad
Liaveien 1
1476 RASTA
Salgspant i motorvogner:
BR53686
NOK 581.560,00
til
NORDEA FINANS NORGE AS Org.nr 924 507 500
Essendropsgaten 7
0107 OSLO
til sikkerhet for innkjøpslån.
Oj, da snakker vi vel CLS 63 AMG med godt over 500 hk da sikkert - dét må da funke greitOnly Crap skrev:Eksosrørene er orginale, så de vil ikke bli byttet ut, det eneste som ikke er orginalt er 20" hjulene.
Bach_Man skrev:Designerne burde ta et tilbakeblikk til 60-tallet, som er sist gang det ble laget virkelig stilige biler.
Nja...1955 bilen som revolusjonerte bilverden :Designerne burde ta et tilbakeblikk til 60-tallet, som er sist gang det ble laget virkelig stilige biler.
Stygg eller pen - tja? Men vulgær er den så absolutt. I tillegg så er den sikkert en bensinsluker uten like.Only Crap skrev:Jeg har så lyst på denne, først syntes jeg den var stygg som juling, så ignorerte jeg dens eksistens ....... og nå driver jeg og teller på knappene......... jeg er forelsket.
En forkledd Toyota blir aldri det samme som en Mercedes.wotg skrev:lexus har flotte hybridbiler som ligger i samme prisklasse.
Nei det er sant. Den er langt bedre. Mercedes har dalt nærmest i fritt fall på diverse kundetilfredshetsTubesnake skrev:En forkledd Toyota blir aldri det samme som en Mercedes.wotg skrev:lexus har flotte hybridbiler som ligger i samme prisklasse.
Du glemte å ta med dødskjedelig.wotg skrev:Nei det er sant. Den er langt bedre.
Finnes det biler som er kjedeligere å kjøre enn Mercedes?Tubesnake skrev:Du glemte å ta med dødskjedelig.wotg skrev:Nei det er sant. Den er langt bedre.
Og da vet du automatisk at alle Mercedeser er kjedelige?Jurassic skrev:Selv en 85 modell sierra gir større kjøreglede enn en C-klasse (eneste nyere Mercedesen jeg har prøvd).
Dødskjedelig? der er et vertøy for å komme fra A til B.Tubesnake skrev:Du glemte å ta med dødskjedelig.wotg skrev:Nei det er sant. Den er langt bedre.
Nei men hvor stor prosent av kjøringen din gjøres på autobahn? (som forøvrig også har fått fartsrestriksjoner...)Tubesnake skrev:Nå er det heldigvis enda ikke blitt forbudt for nordmenn å ferdes utenfor rikets grenser med bil.
Har kjørt 190E og eier en 230E ut fra 80 tallet (har en fetish for 80 tallsbiler) og selv topputgavene av 190E er kjipe og på 124 typen finnes det overhodet ingen sportslige egenskaper og 188 Mercedes hester går dårligere enn 171 BMW hester i tilsvarende bil.Tubesnake skrev:Og da vet du automatisk at alle Mercedeser er kjedelige?Jurassic skrev:Selv en 85 modell sierra gir større kjøreglede enn en C-klasse (eneste nyere Mercedesen jeg har prøvd).