Antar det er noen sensorer i dørene som hindrer dem i å gå helt opp hvis man har det lavt under taket i garasjen?
Antar det er noen sensorer i dørene som hindrer dem i å gå helt opp hvis man har det lavt under taket i garasjen?
Motorsykkel med sidevogn?
Spørs litt hvordan det står til med hjul på høyresida.Det er vel mer en bil med sidemotorsykkel.
Og den er på vei til SCC: Scandinavia Cal-Looks and Classics: http://sccevent.com/Kom over denne på luftetur med hunden i går. Noen som vet hva det er? Det var et VW merke i front.
Vis vedlegget 453401
Og er ikke merkelig i det hele tatt! Tvert i mot!Og den er på vei til SCC: Scandinavia Cal-Looks and Classics: SCC #16 - Scandinavias most spectacular aircooled-VW show!Kom over denne på luftetur med hunden i går. Noen som vet hva det er? Det var et VW merke i front.
Vis vedlegget 453401
-BB-
Karman Ghia er en flott bil og selv foretrekker jeg low light og Type 34 utgavene. Walter D Teague hadde Karmann Ghia på sin liste over verdens flotte design.Som jeg har nevnt tidligere i tråden er det en av det vakreste bilene jeg vet om.
mvh
KJ
Neida, ingen smekk på lanken. Svært få som bryr seg om hva du mener om denne. Lækker vogn...Jeg får vel smekk på lanken nå, men Karman Ghia er en av de kjedeligste biler jeg vet om. Utseende er like spennende som en kokosbolle, kjøreegenskaper som en middels tråsykkel og en merkelig motor plassert på et merkelig sted. Effekten er nesten tilstrekkelig til å holde motorveifart, hvis motorveien er lang nok til at bilen når toppfart.
Skulle like å se den der bråbremse......Ford Nucleon
Vis vedlegget 453787
Ford Nucleon var et design med en kjernefysisk reaktor bak i hekken. Ingen fare for å stupe på nesen, hvis det var det du tenkte på...Skulle like å se den der bråbremse......Ford Nucleon
Vis vedlegget 453787
Mobilt PAPI light!?Hva brukes denne til ?
Vis vedlegget 459625
Med Microwave landing system!Mobilt PAPI light!?Hva brukes denne til ?
Vis vedlegget 459625
Hvis det en papi måtte du ha mer enn en bil!Med Microwave landing system!Mobilt PAPI light!?Hva brukes denne til ?
Vis vedlegget 459625
Er det en Karman Ghia som gjemmer seg bak Halloween-masken?
Det må være lov å håpe at dette er laget i glassfiber slik at ingen biler ble ødelagt i dette stuntet!