Bil, båt og motorsykkel Merkelige biler

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Aurora

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.06.2004
    Antall liker
    13.644
    Sted
    Ytterst i havgapet...
    Hele Lofoten/Vesterålen er vel en eneste gedigen turistfelle! Skal man betale så mye for fiskekaker bør pinedød butikken også sørge
    for solskinn og en kaikant der man kan sitte og nyte kakene!
    En sånn Saab med hus i bagasjerommet så jeg en gang jeg var hjemme og besøkte forldrene mine i Midt-Troms.. jeg måtte se flere ganger for å skjønne hva det var..:cool:

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.441
    Torget vurderinger
    0
    @ Aurora:

Tror du har latt "pølsefingre få lov til å herje fritt her? 😄

Bortsett fra min "noe" ( i følgeHusvaranen sterkt overdrevne! 😮 ) merkbare bias i forhold til bilmerket SAAB har jeg litt vanskelig for
    å se sammenhengen her?

@ Alle

Men selvsagt, hadde jeg hatt en slik en kunne jeg jo ha sittet i døråpningen å nydt varme fiskekaker med utsikt ut over en eller annen fjord,
    hvis det var mulig å parkere slik at dette var en opsjon. Men dette, "Toppola", er et genialt konsept for hestemennesker. Man har med seg et
    "sneglehus" man kan bo i og samtidig har man mulighet for å dra med seg en hestehenger! Og det uten å måtte bruke to biler.
    Hestemennesker med god eller MEGET GOD råd ( Disse er sjeldne, type "hønsetenner sjeldne! ) ville selvsagt kjøre rundt i en ombygget buss,
    der bakerste del er stall og den fremre er bo bil. Men slik kjøredoninger er svindyre!

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    11.102
    @ Aurora:

Tror du har latt "pølsefingre få lov til å herje fritt her? 😄

Bortsett fra min "noe" ( i følgeHusvaranen sterkt overdrevne! 😮 ) merkbare bias i forhold til bilmerket SAAB har jeg litt vanskelig for
    å se sammenhengen her?

@ Alle

Men selvsagt, hadde jeg hatt en slik en kunne jeg jo ha sittet i døråpningen å nydt varme fiskekaker med utsikt ut over en eller annen fjord,
    hvis det var mulig å parkere slik at dette var en opsjon. Men dette, "Toppola", er et genialt konsept for hestemennesker. Man har med seg et
    "sneglehus" man kan bo i og samtidig har man mulighet for å dra med seg en hestehenger! Og det uten å måtte bruke to biler.
    Hestemennesker med god eller MEGET GOD råd ( Disse er sjeldne, type "hønsetenner sjeldne! ) ville selvsagt kjøre rundt i en ombygget buss,
    der bakerste del er stall og den fremre er bo bil. Men slik kjøredoninger er svindyre!
    Toppola kunne også leveres til andre biler, Sierra har jeg sett avbildet med et slikt.....greier. Dog uten fiskekaker.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn