Ikke når du har med gitarister som meg å gjøre hehe.Glem gitaren, så... Gitar i lystig lag kan fort bli fælt.
Vanskelig å si, det er nok mer umiddelbar respons som ligger til grunn. I de fleste tilfeller har trangen til å sette på noe annet vært sterkere enn ønsket om å høre neste låt. Det er jo en grei indikator på at man ikke er spesielt kompatibel.Har du gitt det en sjanse? Ja, det finnes mye rart, men også mye bra.
Skjønner at denne tråden er lite villig til å gi info, så undertegnede trekker seg ut, m. ubesvart forespørsel.Tør man spørre hvor bandet Burzum befinner seg, el. er de "banned"?
mvh
Nå er det vel ikke nødvendigvis noen som i det hele tatt hører på Burzum som har vært innom tråden på den korte halvannen timen mellom postene dine.Skjønner at denne tråden er lite villig til å gi info, så undertegnede trekker seg ut, m. ubesvart forespørsel.Tør man spørre hvor bandet Burzum befinner seg, el. er de "banned"?
mvh
mvh
Og det er jo mye av poenget. Etter hvert som det musikalske uttrykket har blitt mer og mer ekstremt, skulle det bare mangle om ikke vokalen følger opp.Som sagt, dyktige musikere men med et forunderlig valg av stemmebruk imho.
Burzum er bare én mann og han befinner seg i Frankrike.Tør man spørre hvor bandet Burzum befinner seg, el. er de "banned"?
mvh
Ikke ukjente begrep. Har allerede satt en gammel lydteknikerkompis i gang m. å rippe det han finner av Burzum.Sjekk det ut. Men vær klar over (som Heimdall sier) at det er veldig monotont. Lite innbydende, krever en del av lytteren.
Nytes best på telt/hyttetur mitt i skauen; boomblaster og flatfylla.
Hæ? Burzum er vel et typisk norsk Black Metal-prosjekt, men i den senere tid har vel Vikernes skiftet litt stil over mot dyster ambient-synth-ting. Har aldri hørt nevneverdig på det, men tror ikke jeg heller får noe ut av slikt, rent musikalsk.Skjønner at denne tråden er lite villig til å gi info, så undertegnede trekker seg ut, m. ubesvart forespørsel.Tør man spørre hvor bandet Burzum befinner seg, el. er de "banned"?
mvh
mvh
Ingen er ute etter å drite ut noen som helst her, eller å dele ut terningkast med kulturell verdi om metal. Jeg kan forøvrig ikke fordra opera.Vil du ha et kjapt tips!? I så fall, se på stemmen som et instrument. Ikke sett de som growler opp mot normal vokal med popfilter, headphones osv. Gjør det selv en tjeneste å lytte til det på en annen måte. Det blir det samme med opera(men det er jo selvsagt mye lettere å drite ut de som growler, enn å se på det som høykultur eller i det minste kultur)
Så klart, og det skulle bare mangle om ikke alle faller for utviklingen. Jeg innbiller meg da ikke at det var en tilfeldighet fra deres side, bare skivebom for MEG som lytter.Og det er jo mye av poenget. Etter hvert som det musikalske uttrykket har blitt mer og mer ekstremt, skulle det bare mangle om ikke vokalen følger opp.Som sagt, dyktige musikere men med et forunderlig valg av stemmebruk imho.
Det er ikke meningen at det skal være pent og innbydende, heller det motsatte.
Og det er helt greit. Skjønner godt at det ikke fenger alle.Så klart, og det skulle bare mangle om ikke alle faller for utviklingen. Jeg innbiller meg da ikke at det var en tilfeldighet fra deres side, bare skivebom for MEG som lytter.Og det er jo mye av poenget. Etter hvert som det musikalske uttrykket har blitt mer og mer ekstremt, skulle det bare mangle om ikke vokalen følger opp.Som sagt, dyktige musikere men med et forunderlig valg av stemmebruk imho.
Det er ikke meningen at det skal være pent og innbydende, heller det motsatte.
Tar selvkritikk. Jeg har ingen grunn til å generalisere.Synth-greiene var stort sett når han satt inne. Er metall nå. Og "typisk" er det absolutt ikke. Ett av de absolutt mest unike black metal banda, norskt eller ikke.
Er en skog av band der ute, så jeg forventer meg ikke at alle kan få med seg alt.Tar selvkritikk. Jeg har ingen grunn til å generalisere.Synth-greiene var stort sett når han satt inne. Er metall nå. Og "typisk" er det absolutt ikke. Ett av de absolutt mest unike black metal banda, norskt eller ikke.
Det er en skog av band, men noen ganger får man meg seg for mye, noe jeg gjorde her en dag jeg hørte på radioen på vei til jobb.Er en skog av band der ute, så jeg forventer meg ikke at alle kan få med seg alt.Tar selvkritikk. Jeg har ingen grunn til å generalisere.Synth-greiene var stort sett når han satt inne. Er metall nå. Og "typisk" er det absolutt ikke. Ett av de absolutt mest unike black metal banda, norskt eller ikke.