Kjøpte selv ett par Meze 109 Pro.
Begynte å se positive anmeldelser for ett år siden. Siden jeg har mye dyrere Hifiman HE1000se selv, så la jeg ikke så mye i det.
Men så så jeg flere og flere veldig positive anmeldelser.
Fulgte med på brukten for å gjøre ett kupp, men den kom aldri noen jeg oppdaget. Så kom den på kampanje nå til 8k.
Har hatt de en uke nå, og de virker innkjørt/innspilt nå. Må bare si WOW WOW WOW.
Vanskelig å beskrive med ord hva som gjør de så fornøyelige. Bruker hodetelefoner også mye til å se tv serier og filmer. Hifiman HE1000se er veldig bra til det, men de mangler litt eksplosivitet og det fysiske med lydeffekter.
Meze 109 Pro er bare super bra på all type materiell, og de har dynamikk og fornøyelighet i alt. Har hørt på all referanse materiellet mitt og det er sjokkerende hva Meze har kommet med her. Det er den perfekte totale pakken. De er sikkert ikke best på noe, men veldig bra på alt, hvis dere skjønner hvor jeg vil.
De har ikke det største lydbildet, men det er mer en bra nok. Har hatt det meste av hodetelefoner i mitt eie, og de har alle vært veldig bra eller ledende på noen områder, men alltid hatt områder som man har savnet noe eller mye.
Satt å hørte på The Greatest Showman og det trykket, dynamikken med naturlig veldig god hifi-lyd så var det en stor fornøyelighet å bare nyte.
PS! De endret seg ganske mye gjennom innspillingsperioden før de kom frem til normale lydgjengivelse.